omzetten van M3U file naar gebruik met MAC adres van Android box.

opaben

Forumlid
20 okt 2017
7
3
6
70
Beste mede leden,
Ik zit momenteel in het buitenland en heb niet zo'n best internet. Thuis gebruik ik mijn M3U codes direct op een aap op TV, o.m. IPTV Smarters. Hier heb ik een oudere Smart TV waar ik geen IPTV app op kan installeren (een Samsung uit 2013) wel heb ik hier een Maxytec Hornet SE android box ter beschikking. Ik heb daarop IPTV smarters geinstalleerd maar dat werkt niet echt lekker, na een half uurtje gaat het beeld schokkerig worden of het geluid loopt niet meer gelijk met het beeld.
In het verleden had ik ik op deze Maxytec een iptv abo via het MAC adres en dat ging een stuk beter.
Nu heb ik wel een IPTV abo bij iemand maar die geeft niet meer thuis nu ik vroeg om de code om te zetten naar het MAC adres.
wat ik nu zoek is een manier om de m3U code om te zetten naar een code die ik kan invoeren op de android box.
Wie weet raad? alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Probeer het hier eens mee ...........

 
bedankt voor je reactie, ik ga ermee aan de gang.
Ik heb het geprobeerd en heb de m3u link in een wordfile geplaatst maar krijg steeds een foutmelding bij de conversie, ik dacht de link te plakken maar dat gaat blijkbaar niet. morgen nog maar eens proberen.
 
Ken dit programma verder niet hoor.. Maar is het wel verstandig om zo maar lukraak je m3u ergens te uploaden??
 
  • Like
Reacties: opaben
Geloof ook niet dat dit tooltje bedoeld is voor converteren van een m3u url naar een MAC adres. Heb ook geen idee of dat wel kan. Andersom zijn genoeg tools te vinden.
 
  • Like
Reacties: opaben
Geloof ook niet dat dit tooltje bedoeld is voor converteren van een m3u url naar een MAC adres. Heb ook geen idee of dat wel kan. Andersom zijn genoeg tools te vinden.
Ik had ook al even gekeken of dit überhaupt wel kon.. Zoals jij zegt andersom tools zat.

Ik zie nu pas dat het tooltje het over audio heeft..
 
  • Like
Reacties: opaben
Ik had ook al even gekeken of dit überhaupt wel kon.. Zoals jij zegt andersom tools zat.

Ik zie nu pas dat het tooltje het over audio heeft..
Ik heb het ook even na gekeken , je bent me net voor.
Sorry Opaben , dat ik je blij gemaakt heb met een dode mus..... :schamen::schamen:
 
  • Like
Reacties: opaben
allemaal bedankt voor de reacties in ieder geval, dan nog maar eens de aanbieder bij de lurven vatten en nog eens opschudden met meer emailtjes.
 
allemaal bedankt voor de reacties in ieder geval, dan nog maar eens de aanbieder bij de lurven vatten en nog eens opschudden met meer emailtjes.
Je kan het miscchien met een ander programma proberen, bv Tivimate installeren en daar je M3u link invullen.....
 
  • Like
Reacties: opaben