Ondertiteling automatisch

niccifrench

Forumlid
9 sep 2022
9
1
6
62
hoi ik heb kodi met een build nu wil ik ondertiling instellen maar ik wil dat het automatisch in beeld komt

als ik een film indruk nu moet ik via de onderbalk ondertiteling zoeken weet iemand hoe je dat doet gr
 
kijk eens in de kodi repo onder services , en dan de addon Autosubs installeren . En anders even op google zoeken naar Subloader addon .
 
hoi het is niet gelukt ik heb a4k subtitles erop

ik heb een keer gehad als ik een film aanklikte verscheen automatisch op het beeld een rij ondertilelingen

ik hoefde nergens naar te zoeken kwam zo in beeld maar ik krijg het niet meer

iemand een idee hoe
 
hoi ik heb daar een account maar de ondertitelingen werken wel alleen je moet altijd via de balk naar ondertiteling downloaden en dan via a4k of opensubtitles

maar ik heb hem een keer laten instellen die jongen had er een build opgezet en als je dan een film aanzetten kwamen de ondertitelingen zo in beeld gelijk

komt het misschien omdat het toen op kodi 17.6 was en dat het nu niet werkt met 19?
 
hoi het is niet gelukt ik heb a4k subtitles erop

ik heb een keer gehad als ik een film aanklikte verscheen automatisch op het beeld een rij ondertilelingen

ik hoefde nergens naar te zoeken kwam zo in beeld maar ik krijg het niet meer

iemand een idee hoe
Heb je wel in de addon zelf ondertiteling aan staan want dan kan het zijn dat bij bepaalde addons links een rijtje komt met subs.
Welke addon gebruik je momenteel?
 
hoi ik heb daar een account maar de ondertitelingen werken wel alleen je moet altijd via de balk naar ondertiteling downloaden en dan via a4k of opensubtitles

maar ik heb hem een keer laten instellen die jongen had er een build opgezet en als je dan een film aanzetten kwamen de ondertitelingen zo in beeld gelijk

komt het misschien omdat het toen op kodi 17.6 was en dat het nu niet werkt met 19?
Ik gebruik zelf op een schone Kodi installatie (dus geen build) de addon Umbrella. Bij de addon instellingen de ondertiteling aangezet en op NL. Bij films en series worden nu automatisch ondertitels ingevoegd.