Andre19721972

Expert
29 mei 2017
417
504
216
51
Ondertitelingsdiensten,

1 : Opensubs zonder inlog
2 : Subscene2 zonder inlog
3 : Addic7ed zonder inlog
4 : Ponapisi uit de kodirepo zelf. (Als enige) zonder inlog.
5 : Yify subs. (Ik heb nog geen idee wat ie doet!)

Voor Opensubtitles download als Zipbestand.
Je hebt altijd de nieuwste versie. 5.2.14 op dit moment, maar update zelf naar versie 5.2.15 vanuit 1 van je video addons die vaak weer een versie hoger liggen zo beweert men.
Valt een video addon weg, dan update hij vaak weer dezelfde versie uit een andere video addon, en anders terug op 5.2.14, of de op dat moment laatse versie die aanwezig is op Github.
(Versie zonder Login!!) Download als zip, en install van Zip in Kodi.
Kortom, het werkt altijd!! (Ik heb beide versies 5.2.14 en 5.2.15 en doen beide hetzelfde zonder inlog)

Tik de volgende link in op kodi via bestandsbeheer : voor Subscene2
Binnen deze link staan 2 Zips, De ene is Subscene2 waar het mij om te doen was, en de 2e is Thuongtin en dat is opensubs en Subscene in 1 dienst.
Thuongtin moet je ook aanmelden met de inlog van Opensubs, hij zoekt dan in 2 diensten, Opensubs,Subscene.
(Ik raadt Thungotin niet aan wegens de inlog) Wel subscene2 uiteraard die ook in de link zit verwerkt, en opensubs is er via een andere weg zoals bovenaan de pagina beschreven.

Je moet wel de subs die je nu aan hebt staan UITZETTEN Subscene, Opensubs , en dan die ik benoemd hebt installeren.
100% gegarandeerd succes.
De enige uit Kodi repo zelf is Podnapisi die moet je dus als enige inschakelen uit de Kodi repo, en ik heb de C7 ook uit de Kodirepo aanstaan.
Gek genoeg vindt hij in beide verschillende Addics7eds subtitles ook verschillende subs bij films en series!!
Ze zijn makkelijk uit elkaar te houden, bij mijn versie staat als je er op drukt Addic7ed in beeld bij zoeken, en bij C7 staat niks.

Adec7ed : en download de zip en install in Kodi als zip vanuit de downloadlocatie, of via een Usb stikkie, mocht je het op je pc downloaden als zipsss.
Deze Addic7ed is soms te updaten vanuit een addon, maar werkt zo ook prima.

Yify Subs, Link : Ik weet niet precies wat deze vind, maar dat is uitproberen. (Andere diensten werken zoiezo, en deze link is niet voor niks door iemand geplaatst binnen dit forum!)

Het automatish starten van de Subs heeft grotendeels van de mensen niet goed ingesteld.
Natuurlijk zijn er altijd mensen die de weg daarin niet goed weten.
Daarin ben ik misschien soms wat te snel met mijn uitleg.
Maar al je addons en ook seren kan je automatish laten starten met Subs.
Moet alleen Opensubs niet offline zijn of welke dienst je als standaard hebt ingesteld.
Anders heb je de mogelijkheid altijd nog om in de balk via een andere dienst te zoeken.

Instellen automatische ondertiteling, (Ik heb bij instellingen binnen de dienst Kodi en settings onderaan op Expert staan)
Binnen iedere addon kan je configureren.
Bij de meeste addons staat ook subtitles/ondertitelingen in de lijst van configureren, zet deze aan en zet de 1e taal op Dutch, en kies een eventuele 2e taal of zet deze beide op Dutch.

Ga daarna naar Systeem.
Druk op SPELER, sroll naar beneden naar TAAL en ga het veld in.
Zet de voorkeurondertiteling op Dutch.
Ga nog wat verder naar beneden, en zet Talen van te downloaden ondertiteling ook op Dutch.
Scroll in het veld nog verder naar beneden en zet Standaard TV afleveringsdienst en Standaard Filmdienst op de addon naar keuze.
Ik heb zelf beide op Opensubs staan.

Hiermee kan je overal automatish de ontertiteling laten starten.
Mocht het nog niet werken, install dan ook nog SUBLOADER, of uit de KODIREPO zelf AutoSubs (staat onder diensten) !!

Mocht het hierna nog niet werken hoor ik het graag.
 
Laatst bewerkt:
De opensubs zonder inlog werkt weer. (gefixt)
Mocht het later weer problemen geven, meld je dan wel aan.
Na de fix maak ik het hier weer bekend, en kan je de inlog weer verwijderen.
Momenteel hoef je dus NIET aan te melden!
 
De opensubs zonder inlog werkt weer. (gefixt)
Mocht het later weer problemen geven, meld je dan wel aan.
Na de fix maak ik het hier weer bekend, en kan je de inlog weer verwijderen.
Momenteel hoef je dus NIET aan te melden!
Heb je toevallig ook een idee hoe het komt want inloggen hoefde voorheen ook niet,werpen ze een drempel op bij opensubs ?
 
Ik ben heel eerlijk,
Ik ben sinds kort actief op Github.
Ik ben nog vollop lerende, en wat jij zegt dat vermoed ik wel.
iemand anders heeft het gefixt, en dat heb ik weer overgenomen.
Ik had op het laatst niet veel subs meer, en ben toen achter een paar nieuw diensten gekomen.
Die Subscene2 werkt ook erg goed.

Als het goed is kan je de inlog nu weer uit Opensubs weg halen.
Bij mij werkt het gewoon weer zonder inlog.
Zodra je echt hinder ondervind, en ik bedoel niet als Opensubs offline is, maar online en je krijgt foutmeldingen, dan moet je weer tijdelijk inloggen.
Ik zal dat constant in de gaten houden en hier melden.
Waarschijnlijk steekt Opensubs er idd iedere keer een stokkie voor.

Heb je toevallig ook een idee hoe het komt want inloggen hoefde voorheen ook niet,werpen ze een drempel op bij opensubs ?
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Vreemd, ik krijg overal gewoon subs en ben wel ingelogd, ik heb er ook geen probleem mee om ingelogd te zijn.
 
Opensubtitles by Opensubtitles addon werkt gewoon, geen enkel probleem en geen inlog nodig. Waarom alles ingewikkelder maken als het is.
 
Opensubtitles by Opensubtitles addon werkt gewoon, geen enkel probleem en geen inlog nodig. Waarom alles ingewikkelder maken als het is.

Wellicht heb jij andere repo’s en addons geïnstalleerd staan als @Andre19721972 , die op dat moment de opensubtitlesbyopensubtitles wel bijwerken, maar dat hoeft dus niet bij iedereen zo te zijn. Vandaar dat de optie is gegeven om het via de officiële weg te doen, op zich niks mis met dit voorstel hoor, is gewoon informatie lijkt me???‍♂️
 
  • Geweldig
Reacties: anita 51
Bij instellingen van The Crew staat speeltuin, het wachtwoord is lol, dan kan hij naar zuigen kijken zoveel hij wil.
Wil Rob dan ook even wat anders vertellen over besodemieteren?
Je hebt de domme pech dat ik het zo naar mijn 25.000 volgers op Facebook deel met naam en toenaam als je doorgaat.
Verder ga ik niks meer zeggen, ik laat het erbij, en misschien is het beter om alle reacties hier weg te halen tot aan het topic onderwerp.
Want daar heb ik het voor geplaatst.
En de uitleg over het automatish opstarten subs plaats ik in het start topic bericht mee.
de rest van mij verwijder ik.

Subscene uit de Kodi repo werkte niet meer, vandaar Subscene2
Van Addic7ed zijn 2 versies.
Addic is niet meer zo goed voor films (wel series) maar je houd dan over, Opensubs (ingelogd naar eigen keuze) , Subscene2, en Podnapisi en kan beide Addics7ed aan zetten.

Het automatish starten van de Subs heeft grotendeels van de mensen niet goed ingesteld.
Natuurlijk zijn er altijd mensen die de weg daarin niet goed weten.
Daarin ben ik misschien soms wat te snel.
Maar al je addons en ook seren kan je automatish laten starten met Subs.
Moet alleen Opensubs niet offline zijn.
Anders heb je de mogelijkheid altijd nog om in de balk via een andere dienst te zoeken.

Instellen automatische ondertiteling,
Binnen iedere addon kan je configureren.
Bij sommige addons staat ook subtitles/ondertitelingen in de lijst van configureren, zet deze aan en zet de 1e taal op Dutch, en kies een eventuele 2e taal of zet deze beide op Dutch.

Ga daarna naar Systeem.
Druk op SPELER, sroll naar beneden naar TAAL en ga het veld in.
Zet de voorkeurondertiteling op Dutch.
Ga nog wat verder naar beneden, en zet Talen van te downloaden ondertiteling ook op Dutch.
Scroll in het veld nog verder naar beneden en zet Standaard TV afleveringsdienst en Standaard Filmdienst op de addon naar keuze.
Ik heb beide op Opensubs staan.

Hiermee kan je overal automatish de ontertiteling laten starten.
Mocht het nog niet werken, install dan ook nog SUBLOADER, of uit de KODIREPO zelf AutoSubs (staat onder diensten) !!

Mocht het hierna nog niet werken hoor ik het graag.
Dan kan ik naar de oplossing zoeken.

Ik zal dit toevoegen aan het start topic, dan kan Lex alles in 1x opschonen.


Wel mooi dat ie zegt karma is a bitch... Als ie een beetje nadenkend mens is weet ie donders goed dat dit voor hemzelf geld... Maarja robje is een beetje naïef he.... ?
Post automatically merged:


Trouwens ontopic weer...
Eigenlijk gewoon links laten liggen... Maar hij is gek op zuigen.... ??
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Shaman
Ondertitelingsdiensten,

1 : Opensubs zonder inlog
2 : Subscene2 zonder inlog
3 : Addic7ed zonder inlog
4 : Ponapisi uit de kodirepo zelf. (Als enige) zonder inlog.

Voor Opensubtitles download als Zipbestand.
Je hebt altijd de nieuwste versie. 5.2.14 op dit moment, maar update zelf naar versie 5.2.15 vanuit 1 van je video addons die vaak weer een versie hoger liggen zo beweert men.
Valt een video addon weg, dan update hij vaak weer dezelfde versie uit een andere video addon, en anders terug op 5.2.14, of de op dat moment laatse versie die aanwezig is op Github.
(Versie zonder Login!!) Download als zip, en install van Zip in Kodi.
Kortom, het werkt altijd!! (Ik heb beide versies 5.2.14 en 5.2.15 en doen beide hetzelfde zonder inlog)

Tik de volgende link in op kodi via bestandsbeheer : voor Subscene2
Binnen deze link staan 2 Zips, De ene is Subscene2 waar het mij om te doen was, en de 2e is Thuongtin en dat is opensubs en Subscene in 1 dienst.
Thuongtin moet je ook aanmelden met de inlog van Opensubs, hij zoekt dan in 2 diensten, Opensubs,Subscene.
(Ik raadt Thungotin niet aan wegens de inlog) Wel subscene2 uiteraard die ook in de link zit verwerkt, en opensubs is er via een andere weg zoals bovenaan de pagina beschreven.

Je moet wel de subs die je nu aan hebt staan UITZETTEN Subscene, Addic7ed, Opensubs , en dan die ik benoemd hebt installeren.
100% gegarandeerd succes.
De enige uit Kodi repo zelf is Podnapisi die moet je dus als enige inschakelen uit de Kodi repo.

Adec7ed : en download de zip en install in Kodi als zip vanuit de downloadlocatie, of via een Usb stikkie, mocht je het op je pc downloaden als zipsss.
Deze Addic7ed is te updaten via een link op mijn website (daar neem ik zelf de verantwoordelijkheid voor!!)
Hier staat dit forum volledig buiten, en de link staat ook niet op deze website rechtstreeks benoemd.
voor de link om addec7ed te updaten.
Deze versie staat helemaal LOS van die in de Kodirepo zelf zit.
Mijn adres voor een boete staat ook op mijn website.
De insteek is ondertiteling, en geen illegaal videocontent, enige educatie mag toch nog wel gedeeld worden neem ik aan.
En anders mail me maar.
M.Vr.Gr. Andreas Jerphanion.

Het automatish starten van de Subs heeft grotendeels van de mensen niet goed ingesteld.
Natuurlijk zijn er altijd mensen die de weg daarin niet goed weten.
Daarin ben ik misschien soms wat te snel met mijn uitleg.
Maar al je addons en ook seren kan je automatish laten starten met Subs.
Moet alleen Opensubs niet offline zijn of welke dienst je als standaard hebt ingesteld.
Anders heb je de mogelijkheid altijd nog om in de balk via een andere dienst te zoeken.

Instellen automatische ondertiteling,
Binnen iedere addon kan je configureren.
Bij de meeste addons staat ook subtitles/ondertitelingen in de lijst van configureren, zet deze aan en zet de 1e taal op Dutch, en kies een eventuele 2e taal of zet deze beide op Dutch.

Ga daarna naar Systeem.
Druk op SPELER, sroll naar beneden naar TAAL en ga het veld in.
Zet de voorkeurondertiteling op Dutch.
Ga nog wat verder naar beneden, en zet Talen van te downloaden ondertiteling ook op Dutch.
Scroll in het veld nog verder naar beneden en zet Standaard TV afleveringsdienst en Standaard Filmdienst op de addon naar keuze.
Ik heb beide op Opensubs staan.

Hiermee kan je overal automatish de ontertiteling laten starten.
Mocht het nog niet werken, install dan ook nog SUBLOADER, of uit de KODIREPO zelf AutoSubs (staat onder diensten) !!

Mocht het hierna nog niet werken hoor ik het graag.

Voor het geval er vragen komen over de rubriek Kodi-Only-For-Vips op mijn website, dat is een eigen omgeving waar maar enkele mensen toegang tot hebben.
Voor een paar mensen is het een testhoekje om het andere weer wat makkelijker te maken (uiteindelijk)
Verder wil ik er niets over kwijt.
Jammer dat subscene er plots mee gestopt is, de vervanger zoals in je link werkt idd goed en deze gebruik ik als backup als (opensubs by open) subloader het laat afweten. Merk dat het soms ook aan de addon ligt die niet de juiste filmtitel ( webdl, 264 enzz info) juist doorgeeft en hierdoor de verkeerde sub word ingeladen. Dan komt subscene in aktie???
 
Ik kwam er bij toeval achter.
In 1 van mijn addons had ik dus Subscene2 bij inzitten.
Maar de Repo ging offline, en toen werkte het niet meer.
Ik ben op zoek gegaan, en kwam uit bij Subscene2 via de zoekbalk van DuckDuck Go in mijn Brave browser.
Ik gebruik het om dezelfde reden als jou.
Een Fallback als Opensubs offline is, dat gebeurd nog wel eens, en dan is het fijn om een 2e ernaast te hebben.
De Subs zelf staan er soms een beetje raar in kwa benamingen in Subscene, maar het is ook een alternatief, en het werkt.
Ponapisi, Opensubs en Subscene zijn de belangrijkste diensten voor Films.
Addic7ed uit Kodi is toch anders als de mijne en werkt weer prima bij series. (ik kijk nu Agent Marvell shield met alle titels vanuit addic7ed van alle 6 seizoenen)
Als je op zoeken drukt zie je uit de Kodirepo geen logo bij Addic7.
Pak je de andere versie, de weg van mij, dan staat er boven in het beeld Adic7ed.com in beeld met logo.
Nu moet ik wel erbij zeggen dat ik er weinig verschil in merk, maar heb 1x meegmaakt dat er in de Kodirepo niks te vinden was in Adic7, en via de andere link dus wel. (je kan ze beide aanzetten)

Misschien heeft het wat met kodi 18 te maken, want Subscene werkt uit Kodi wel in 17.6, dat heb ik net geprobeerd op een oud kastje waar nog kodi 17.6 opstond.
Het gebeurd ook wel vaker dat de Kodirepo pas later word bijgewerkt, net als Kdill.
Maar dan heb jij hem nu alvast draaien.
Sterker nog, Subscene2 en zijn Subs komen wel van dezelfde website vandaan, dus uit dezelfde bron
Ik zou niet weten hoe en waarom, ik ga alleen af op de dingen die werken.
Juist een forum als deze is bedoeld om dit soort bevindingen te delen.
Ik loop niet zo hard weg hoor, maar het is niet echt stimulerend om er mensen bij te hebben met alleen maar commentaar.
Ik ben soms tot 4 of 5 uur in de nacht bezig om dingen te plaatsen.
Buiten de reparaties die iedere dag nog steeds binnen komen via 99% PostNL.
Niet alles gaat via het Forum, maar ook via Email of telefoon.
1 persoon jaagt mij niet weg hahahaha, Dit is mijn hobby, ik deel wat ik weet, ik doe wat ik doe, en als er mensen zijn die er niet goed tegen kunnen dat ik vaak op de voorgrond treed, reageer dan gewoon niet.
Ik doe het met de beste intensies, en word er ook geen stuiver beter van.
Ik ben heel discreet met iedereen zijn adres of telefoonnummer, en nooit zal dat benoemd worden of misbruikt.

Pfff alweer 1:10, ik gooi de laptop uit het raam, ik pak hem morgen wel weer op.


Jammer dat subscene er plots mee gestopt is, de vervanger zoals in je link werkt idd goed en deze gebruik ik als backup als (opensubs by open) subloader het laat afweten. Merk dat het soms ook aan de addon ligt die niet de juiste filmtitel ( webdl, 264 enzz info) juist doorgeeft en hierdoor de verkeerde sub word ingeladen. Dan komt subscene in aktie???
 
  • Like
Reacties: Slikt en Lex
Vandaag moest ik me weer inmelden bij Opensubs.
Nu maakt mij dat niet zoveel uit, maar er zijn mensen die het zonder inlog willen hebben.
Helaas werkt dat NIET ALTIJD, althans bij mij niet..
Ik wou ook nog wat laten zien over mijn Addic7ed versie, en waarom ik hem beter vind voor films.
Beeld = Bewijs.
Zit geen enkel illegaal content in de Youtubefilm.
Nu nog met de telefoon opgenomen, vanaf de 24e met de nieuwe camera op statief.
De Addic7ed uit de Kodirepo vind alleen maar series en vaak ook nog andere als mijn versie van Addic7ed.
Het updaten ervan is ook aan te raden.
Ik haal de huidige update wijze zo snel mogelijk weer weg, ik heb een paar dagen nodig daarvoor om het allemaal goed te krijgen.
Het zijn 2 updates die je binnenhaalt door alleen maar die ene repo toe te voegen via Instal from Zip.
Lees in de koptekst hoe en wat.
Ik ga dat nog veranderen, maar geef me even de tijd daarvoor, ik sta garant voor consequenties.

You must be registered for see medias
 
Laatst bewerkt:
Is opensubtitles.org verhuist naar,
opensubtitles.com?


En wat betekend dit voor kodi?
 
Ah ik vond het al zo raar dat ik vanmiddag een melding kreeg dat mijn password of niet bestond, of niet geldig was, dit terwijl ik wel met mijn gegevens ingelogd was, opensubtitlesbyopensubtitles werkte trouwens net zo slecht, deed ook helemaal niet??‍♂️
 
  • Like
Reacties: halan
Ah ik vond het al zo raar dat ik vanmiddag een melding kreeg dat mijn password of niet bestond, of niet geldig was, dit terwijl ik wel met mijn gegevens ingelogd was, opensubtitlesbyopensubtitles werkte trouwens net zo slecht, deed ook helemaal niet??‍♂️
Hoop snel op een fix hiervoor ??
 
Zat al te kijken binnen hun forum of ik iets kon vinden, maar tot nog toe niks.

Heb vanmiddag nog niet gekeken binnen de ondertitel addons of opensubtitles.com er toevallig al tussen stond.

Als je met je oude inloggegevens probeert in te loggen bij opensubtitles.com werkt het niet, je moet jezelf opnieuw aanmelden.

Kan dan wel weer met je oude inloggegevens?
Post automatically merged:

Dammit, zeg dat dan eerder mensen.
Ik heb me kapot gezocht vanavond.?

Ik had wel verwacht dat jij dat ons had gemeld, aangezien jij je “kapot” gezocht hebt?

Ik dacht gewoon dat hun servers er even uit lagen??‍♂️