@ateam278 Dan blijft handmatig downloaden en toevoegen over.?
Klopt... Ook al een paar keer gedaan hoor...
Vanmorgen was het ook weer mis...
Elke keer bij alle addons geen ondertiteling gevonden
Kodi een keer opnieuw opgestart en verrek pakte hij er wel een... Aanhouder wint he... ?
 
Handmatig downloaden leek me een goed plan, krijg ik dit...

You must be registered for see images attach
 
Ze willen dat ik eerst hun extensie installeer, daarna kan ik ze wel downloaden... ?

Nu alleen nog even uitzoeken hoe ik de gedownloade subs toe kan voegen aan een film, als ik op 'ondertiteling zoeken' klik bevriest Kodi.
 
Laatst bewerkt:
@Slikt Ga deze idd ook effe proberen.

@Maxpuk Moet ook kunnen zonder dat je hun extensie installeert. Heb je alleen een wachttijd van 20 seconden.
 
  • Like
Reacties: Slikt
Oja?
Dat moet ik dan eens proberen, ik kreeg net dat scherm ervoor wat ik liet zien.
 
@Maxpuk En je zit op de .com website of de .org? Zelf heb ik hem van .com gedownload. Maar volgens de berichten hierboven zou de add-on ook weer moeten werken.
 
Dat was op de nieuwe website, de .com dus.
Maar hij doet het gewoon weer dus.

.org doet niets meer.
 
Ik gebruik al sinds het begin opensubtitles by opensubtitles dus zonder inlog...

Nooit geen problemen mee gehad... Ja vandaag dan ff.. Maar hij werkt weer perfect...
Soms zegt ie geen subs gevonden of opensubtitles fout... Meerdere malen blijven klikken op opensubtitles en dan pakt hij hem vaak toch...

Ik gebruik ook meerdere backups hoor... Meestal komt het wel goed
Soms vind er geen 1 wat...

Maar dan is er gewoon de simpele verklaring dat nog niemand de moeite heeft genomen om de film te ondertitelen naar het Nederlands...
Dit duurt soms ff een paar dagen

Tja of via Google translate maar dan trekken je de tenen krom in je schoenen... Is niet om aan te gluren
 
Dat zei ik gisteren al.
men was ermee bezig, en ik zit dicht op het vuur, alleen ik wil daarover niets kwijt.
Ze liggen er wel vaker af, dan is Subscene2 een must om erbij te hebben.

Opensubtitles werkt hier inmiddels weer...
Post automatically merged:

Ik heb hem toegevoegd aan de lijst waarmee het topic geopend is.
Deze kende ik weer niet.

. ??

 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Slikt
Weet je wat ik niet begrijp tussen de vragen van mensen door in dit Topic??

Als ik dit neerzet : Tik de volgende link in op kodi via bestandsbeheer : voor Subscene2 , dan lijkt me dat toch duidelijk.
Of ga naar internet op de box, log je in op deze website en download alle bestanden.
Ik heb ook nooit gezegd dat dingen makkelijk zijn, maar sommige vragen snap ik de wedervraag gewoon niet.
Na het downloaden ga je Kodi weer in, je gaat direct naar Install van Zip en zoekt de downloadmap op.
Klik....Klaar.

Inmiddels werken bij mij alle diensten weer.

Addic7ed versie 1 via de link downloaden, je kan ze BEIDE aanzetten.
Versie 2, C7 uit de Kodirepo heet ook Addic7ed en vind verschillende titels als de andere versie (raar maar waar)
Opensubs 5.2.14 en 5.2.15 werken gewoon weer na een storing.
Subscene2 werkt UITSTEKEND!
Ponapisi werkt vaak ook wel aardig en zit in de Kodi repo.
Thuongtin heeft GEEEN toevoegende waarde, die zit toevallig ook in de zip waar Subscene ook inzit, maar gebruikt de ingelogde dienst van opensubs en Subscene2 samen tegelijkertijd..
Of download het op je pc/laptop, sommige kunnen alleen via ZIP geinstalleerd worden.
Zet het op een Usb stickie, neem het mee naar je box, open kodi, ga naar install van Zip, en zoek je Usb stickie op en hoppa....Klaar!

De link van Subscene2 kan je gewoon in bestandsbeheer intypen.
Bij install neem je de bovenste Zip.

Er staat nog een dienst, maar daar weet ik nu nog niet precies de werking van.

Wat heb ik voor diensten die werken :

Opensubs 5.2.14 en 5.2.15 Via Opensubs .org (ik heb ook een account op .net, maar daar haal ik de bron niet vandaan)
Opensubs ligt er 35% van de tijd af, of je moet je dan weer wel, en dan weer niet inloggen, of je moet er 2 of 3x op drukken, en dan is Subscene2 BETER vind ik. (Ik ben geen fan van opensubs)
Subscene2
Podnapisi
C7 (addic7ed uit de Kodirepo) geeft bij zoeken geen logo in beeld!
Addic7ed volgens de downloadwijze door 1x te klikken op de link om op te slaan.
Dat kan je doen via je box en installeren, of vanaf je pc/laptop en via een Usb stickie naar de box brengen, en dan in Kodi installeren.
Deze versie geeft wel een logo Addic7ed in beeld bij zoeken in het zoekveld rechts bovenin beeld.
Beide Addics geven verschillende zoekresultaten (raar maar waar)

Het is doodeenvoudig, als het niet via bestandsbeheer kan, dan zal het via Zip moeten.
Dat kan je op jou box doen via deze website op internet,
Of je neemt het mee op een usb stickie naar je box vanaf een pc/laptop.
Post automatically merged:

Dat zijn instellingen in Kodi.
Als je de route nu eens volgt?
Druk in Kodi op Systeem, en lees dan verder!
Als je die route hebt gevolgd, dan heb je ook direct je antwoord.
Ik snap best dat het voor iemand die net begint wat lastig is, maar je zal echt goed moeten lezen.



Hoe krijg ik dit zip bestand naar mijn kodi kastje(subscene2)? Andere bestanden kan ik bij mappen toevoegen een soort van site. En daarna in add-ons het zip bestand openen. Kodi->instellingen->bestandsbeheer->locatie toevoegen->dan op <geen> klikken en http://..... -> naam geven.
Post automatically merged:
Oke het subscene2 heb ik er op gekregen. Alle ondertiteling heb uitgeschakeld. Maar nu snap ik dit stukje niet.

Ga daarna naar Systeem.
Druk op SPELER, sroll naar beneden naar TAAL en ga het veld in.
Zet de voorkeurondertiteling op Dutch.
Ga nog wat verder naar beneden, en zet Talen van te downloaden ondertiteling ook op Dutch.
Scroll in het veld nog verder naar beneden en zet Standaard TV afleveringsdienst en Standaard Filmdienst op de addon naar keuze.
Ik heb zelf beide op Opensubs staan.

Hoe kan er bij jou opensubs staan als doe uitgeschakeld is? Ik kan alleen kiezen uit: geen, podnapisi.net of subscene.com? Hij doet het trouwens ook nog niet want ik heb hem maar op “geen” gezet.
[/QUOTE]
 
Laatst bewerkt:
Bij mij werkt opensubtitles.org niet. Wachtwoord veranderd , maar nog steeds melding “username or password not Gallië”