Opgelost Ondertiteling instellingen

crineke

Forumlid
23 sep 2018
16
4
6
63
Ik heb idd ons ondertitels ingesteld,geïnstalleerd is allemaal goed maar kan ze alleen maar downloaden.
Is er een mogelijkheid dat een serie of film zelf de ondertitel pakt als je download heb je vaak de verkeerde
 
Ondertiteling is volledig ingesteld, alle stappen gevolgd maar krijg nog steeds t zelfde probleem. Wachtwoord en gebruikersnaam zijn goed ingevuld en geconfigureerd.
Wat kan ik nog meer doen?? Bedankt voor de hulp!
 
Sorry verder geen idee je hebt natuurlijk wel op de site van open subtitels een account gemaakt neem ik aan.
Misschien helemaal opnieuw proberen met nieuw account
 


Deze op een usb stick zetten en installeren. Heb je geen inlog gegevens nodig.

Die heb ik ook geinstalleerd via de tv box, maar nog doet ie niks en geeft een error aan...

Beetje frustrerend dit haha ;p. Zijn er evt goede vervangers voor opensubtitles ??
 
Die heb ik ook geinstalleerd via de tv box, maar nog doet ie niks en geeft een error aan...

Beetje frustrerend dit haha ;p. Zijn er evt goede vervangers voor opensubtitles ??
ADDICTED7ED
PODNAPISI
SUBSCENE
Dit zijn de meest gangbare addons voor Nederlandse ondertiteling.
En de error bij opensubtitles is de laatste (paar) weken wel vaker aan de orde. Ik blijf eenpaar keer stug doordrukken en dan pakt hij hem meestal wel. Aanhouder wint dan he.... ;)
 
ADDICTED7ED
PODNAPISI
SUBSCENE
Dit zijn de meest gangbare addons voor Nederlandse ondertiteling.
En de error bij opensubtitles is de laatste (paar) weken wel vaker aan de orde. Ik blijf eenpaar keer stug doordrukken en dan pakt hij hem meestal wel. Aanhouder wint dan he.... ;)

Hier hetzelfde probleem/oplossing, de aanhouder wint altijd.....maar fijn is het natuurlijk niet.
Ook automatisch doet hij het niet meer, moet meestal manueel activeren/downloaden??
Maar het werkt gelukkig dan wel. :sneaky:
 
Hier hetzelfde probleem/oplossing, de aanhouder wint altijd.....maar fijn is het natuurlijk niet.
Ook automatisch doet hij het niet meer, moet meestal manueel activeren/downloaden??
Maar het werkt gelukkig dan wel. :sneaky:
Als je opensubtitles als standaard hebt ingesteld bij film dienst.
En er is dus een storing dan werkt autosubs ook niet.
Stel daar even bijvoorbeeld "subscene" in en autosubs zal ook weer werken.
Instellingen
Speler instellingen
Taal
Staandaard filmdienst: subscene/podnapisi/addicted7 een van deze aanzetten.
 
  • Like
Reacties: peterp
Als je opensubtitles als standaard hebt ingesteld bij film dienst.
En er is dus een storing dan werkt autosubs ook niet.
Stel daar even bijvoorbeeld "subscene" in en autosubs zal ook weer werken.
Instellingen
Speler instellingen
Taal
Staandaard filmdienst: subscene/podnapisi/addicted7 een van deze aanzetten.
De alternatieven zijn al lange tijd ook voorzien, maar helaas werken die meestal niet?
 
Ik ga het allemaal ff proberen. Bedankt voor al jullie advies, hulp en tips! Mocht het nog niet lukken dan vraag ik wel weer.
Heel fijn forum dit, vooral voor mij als nieuwkomeling, goede uitleg en adviezen van iedereen :)
 
  • Like
Reacties: Lex