Ondertiteling seren yoda

Marmko

Actief
18 mrt 2017
30
4
6
44
Wie kan mij helpen. Als ik via kodi 18 een film of serie kijken, wordt de ondertiteling automatisch op engels gezet. Bij het menu knopje voor de ondertiteling tijdens een film voor synchronisatie enz stast er dat deze stadaart op engels ( geforceerd) staat. Voor zover ik weet allen naglopen viavkodi, maar hij blijft standaard engels geven.
 
In Speler / Taal menu, audio taal voorkeur op Engels laten, voorkeur ondertiteltaal op Dutch zetten. taal voor downloaden op Dutch, Engels zetten, door op engels te drukken even wachten, een Dutch erbij selecteren.
Daaronder kun je jouw voorkeurs ondertiteldienst aanpassen in TV afleverdienst en Filmdienst, Subscene / Podnapisi/Of Opensubtitle.

In de addon instellingen van jouw wens niet automatisch eerste ondertiteling laten downloaden, deze uit laten, dan kun je zelf selecteren, degene met de daarachter staande sterren, zijn de meest gesynchroniseerde, heel soms wel iets synchroniseren.

Suc6, Justin23.
 
Dag Marmko,

Als je op het knopje van de ondertiteling drukt verschijnt er een menuutje waarin waarschijnlijk enable subtitles, of als je hem in het Nederlands hebt staan activeer ondertiteling aangevinkt staat, dit vinkje moet je weg halen, en dan helemaal onderaan staat er en optie set as default for all, of instellen als standaard voor allen, deze aanvinken, en dan ben je de Engelse ondertiteling kwijt, dan kan je door middel van download subtitle/download ondertiteling kiezen via welke ondertitel provider je de ondertiteling wilt downloaden, bijvoorbeeld opensubtitles/subscene/podnapisi of addic7ed.

Hoop dat dit je een beetje helpt.