Ondertiteling

quintin

Gevorderd
15 aug 2017
94
18
6
69
Hai, heb een probleem met ned ondertiteling, heb account bij subtitel.nl. alles is volgens mij ok ingesteld, maar bij bepaalde series, krijg ik iets van Turks of een andere niet leesbare taal voor mij, ergste is dat je het niet kan blokeren, hij staat nl dan op niet ingeschakeld. Dus verschillende streamingen zoeken , maar overal het zelfde, wanneer ik ned. download komt het over de andere tekst te staan, wie o wie, help. Bvd
 
Sommige streams hebben een ingebakken ondertitel, vaak in de taal van degene die de film/serie op de server heeft gezet. Komt vaker voor bij recente films. Jou NL ondertitel wordt daar idd overheen geschreven. En dan wordt het al snel irritant.

Oplossing: wachten tot de film op DVD verschijnt. Grotere kans dat de film dan zonder ingebakken subs wordt geüpload.
 
Sommige streams hebben een ingebakken ondertitel, vaak in de taal van degene die de film/serie op de server heeft gezet. Komt vaker voor bij recente films. Jou NL ondertitel wordt daar idd overheen geschreven. En dan wordt het al snel irritant.

Oplossing: wachten tot de film op DVD verschijnt. Grotere kans dat de film dan zonder ingebakken subs wordt geüpload.
Post automatically merged:

Hai, bedankt voor reactie, maar dit betreft een super oude serie, van Downtown abbey, heb verschillende soorten subtitels geprobeerd, maar allemaal het zelfde probleem , toch bedankt. ?
Post automatically merged:

Heeft geen effect het is net wat Shaman al schreef die subs zijn ingebakken....vaak een andere stream kiezen wil nog wel een de oplossing bieden.
Post automatically merged:

Post automatically merged:

Hai, bedankt voor reactie, maar dit betreft een super oude serie, van Downtown abbey, heb verschillende soorten subtitels geprobeerd, maar allemaal het zelfde probleem , toch bedankt. ?
Post automatically merged:
Post automatically merged:

Hallo klopt verschillende subtitels geprobeerd , soms idd met andere streaming. Dank ?
 
Laatst bewerkt: