Ondertitelings problemen

Marmko

Actief
18 mrt 2017
30
4
6
44
Zijn er meer mensen met problemen met de ondertitels? Als ik er 1 wil opzoeken geeft ie aan dat mijn inlog niet klopt. Maar deze klopt.
Ga ik naar de site van opensubtitles dan staat er: Sorry. We have problem with network connection to database server, try reload page. Ligt de fout soms daar?
 
Laatst bewerkt:
Zijn er meer mensen met problemen met de ondertitels? Als ik er 1 wil opzoeken geeft ie aan dat mijn inlog niet klopt. Maar deze klopt.
Ga ik naar de site van opensubtitles dan staat er: Sorry. We have problem with network connection to database server, try reload page. Ligt de fout soms daar?
Installeer de addon a4ksubtitles, zit je altijd goed
 
Zijn er meer mensen met problemen met de ondertitels? Als ik er 1 wil opzoeken geeft ie aan dat mijn inlog niet klopt. Maar deze klopt.
Ga ik naar de site van opensubtitles dan staat er: Sorry. We have problem with network connection to database server, try reload page. Ligt de fout soms daar?

Klopt hadden wij gisteren ook last van, ook met a4kSubtitels.
 
Maar let effe op. Subscene werkt (nog) niet op Kodi 19. Al lijkt ie het in de A4KSubtitles wel gewoon te doen. 🤔
 
weet iemand wat er aan de hand is met a4ksubtitles als ik een ondertitel download is het niet zichtbaar in de film of serie.
Bij zowel kodi 8.9 als 19.0
 
Hier zojuist alle apparaten schoon geïnstalleerd met Kodi 19. A4KSubtitles geïnstalleerd, getest en functioneerd naar wens. Geen ondertitel probleem dus... 🤗
 
Opensubtitles werkt wel los maar niet via a4ksubtitles
Alles schoon gemaakt en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat ondertitels. Als a4k gaat zoeken zijn de ondertitels wel zicht baar maar als je ze aanklikt download hij het wel maar is niet zichtbaar tijdens het afspelen van een film of serie
 
Opensubtitles werkt wel los maar niet via a4ksubtitles
Alles schoon gemaakt en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat ondertitels. Als a4k gaat zoeken zijn de ondertitels wel zicht baar maar als je ze aanklikt download hij het wel maar is niet zichtbaar tijdens het afspelen van een film of serie
Wat ook nog wel eens wil gebeuren hoe vreemd ook.. Dat je je ondertiteling handmatig even aan moet zetten... Is mij ook wel eens overkomen.. Niet zo heel vaak maar het kan..

In je video speler balk ondertiteling schuifje omzetten op "aan"
You must be registered for see images attach
 
dit issue heb ik sindskort ( na update kodi 19) ik gebruik addon seren. ik dacht eerst dat de ondertiteling niet gedownload werd. heb aparte map aangemaakt en zie dat deze netjes gedownload wordt. maar uiteindelijk is het niet zichtbaar in video ( ook activatie etc gecheckt)

dit ervaar ik op kodi 19 met addon seren. (diverse subtitle extensies geprobeerd)
 
Ik heb geen Nederlandse ondertiteling meer. Ook a4k subtitles werkt niet meer
Ik vermoed dat je iets teveel loopt te veranderen steeds in je systeem. A4Ksubtitles werkt prima, let wel op de addons die je gebruikt want er zijn addons die de naam van serie/film scrambelen zeg maar. ID not found krijg je dan
 
Ik heb niks veranderd. a4kSubtitles vraagt ineens om logins en open subtitles accepteert m'n logins niet terwijl deze goed is
Post automatically merged:

Hoe kan ik een account aanmaken voor a4kSubtitles, is op google niet te vinden, of ik kan ,m niet vinden iig