Ondertitels met foutmelding

TomIsHere

Expert
27 dec 2019
186
23
16
58
Ik gebruik al tijden de subtitles app in Kodi, maar sinds gisteravond krijg ik steeds foutmelding van Username and Password fout, maar had niks veranderd. Na opnieuw invullen blijft hij toch deze melding geven met Opensubtitles.org
Kan wel inloggen op de site met dezelfde gegevens!?

Ik gebruik al tijden de subtitles app in Kodi, maar sinds gisteravond krijg ik steeds foutmelding van Username and Password fout, maar had niks veranderd. Na opnieuw invullen blijft hij toch deze melding geven met Opensubtitles.org
Hmm dat is wel vreemd ja.. Heb hier net eens gekeken die van mij met mn eigen inlog gegevens werkt gewoon... (opensubtitles heeft wel vaker problemen)

Hier heb ik er wel een die is al ingelogd probeer die eens zou ik zeggen...

Gebeurd wel vaker dat hun server niet connected als het druk is, krijgen dan deze melding!

Hmm dat is wel vreemd ja.. Heb hier net eens gekeken die van mij met mn eigen inlog gegevens werkt gewoon... (opensubtitles heeft wel vaker problemen)

Hier heb ik er wel een die is al ingelogd probeer die eens zou ik zeggen...

Kan ik die gewoon in Kodi installeren of hoe doe ik dat precies?

Gebeurd wel vaker dat hun server niet connected als het druk is, krijgen dan deze melding!
Ja dat klopt, maar na paar keer proberen kwam ik er altijd wel weer in, nu dus niet.

Ja gewoon installeren zoals je normaal ook een addon installeert.. Volgens mij gooit hij deze versie dan gewoon over de andere heen..

Maar zekere voor het onzekere... Opensubtitles verwijderen dan de versie die ik deel opnieuw installeren..

Downloaden en op een usb stick zetten..
Dan bij addons
Add ons installeren via een zip bestand
Daar je usb stick selecteren en dan het bestandje/addon installeren

@ateam278 Dank, zoiets vermoede ik al.
Heb ‘m al via iPhone op een USB stick gezet, ga ik het straks proberen.

De andere subtitles sites (Addic7ed, Subscene) werken trouwens ook niet, geen foutmelding, maar ze vinden nooit een ondertitel.

@ateam278 Die a4k heb ik nu geïnstalleerd, maar kan ‘m nergens vinden om in te stellen?

B78F276A-AB4D-400D-B620-A63FE0842900.jpeg

Bij de installatie krijg ik iets van de afhankelijkheid op kodi.binary......
Dus krijg ‘m niet geinstallereerd?

Laatst bewerkt:
Hmm dan is het wel heel erg vreemd...

Ik heb hier meerdere apparaten.. Shields (3)... Telefoon, tablets.. Allemaal 18.7.1 kodi trouwens en geen centje pijn..

Gebruik je een schone eigen gemaakte kodi build of een voorgeborduurde build? (van internet geplukt)

En de rest van de addons heb je deze problemen nooit?

En de allerlaatste versie? Kodi 18.7?

Zo ja dan zou ik zeggen installeer kodi eens opnieuw..Zo niet update dan even naar 18.7 Er kan ergens een foutje zitten..

Maar goed kodi werkt verder goed begrijp ik.. En dan om 1 addon alles opnieuw te installeren... Tja das ook weer zo..

Ik installeer zelf kodi regelmatig opnieuw.. Das voor mij al met al 15 a 20 minuten werk...
Maar goed het is voor mij slagwerk geworden inmiddels.. (doe het eigenlijk zonder na te denken)

@ateam278 Het is Kodi 18, ik kijk het nog even aan, net deed de gewone ondertitels het weer met Opensubtitles.
15 minuten werk om Kodi geheel opnieuw te installeren met alle instellingen en Addons, hoe doe je dat?

@Arjan E. Ja ik heb eerst Install from Zip gedaan, dat ging goed, maar daarna Install van Repository krijg ik de foutmelding van de Afhankelijkheid.
Heb ook nog de cache van Kodi geleegd, maar heeft helaas ook niet geholpen.

@ateam278 Het is Kodi 18, ik kijk het nog even aan, net deed de gewone ondertitels het weer met Opensubtitles.
15 minuten werk om Kodi geheel opnieuw te installeren met alle instellingen en Addons, hoe doe je dat?

@Arjan E. Ja ik heb eerst Install from Zip gedaan, dat ging goed, maar daarna Install van Repository krijg ik de foutmelding van de Afhankelijkheid.
Heb ook nog de cache van Kodi geleegd, maar heeft helaas ook niet geholpen.
?hmmmm foutmelding van een afhankelijkheid. Heb je tijdens het installeren wel alle afhankelijkheden “mee” geïnstalleerd? Was in het begin met Kodi 18 ook vreselijk wennen voor mij, maar op het moment dat je iets probeert te installeren,dan geeft de addon aan van welke afhankelijkheden de addon afhankelijk is, en door dit te bevestigen door op ok te drukken installeert ie alle afhankelijkheden mee, als je het niet bevestigd, dan pakt ie dus alleen een “holle” addon waar je dus niet zo veel aan hebt??‍♂️

probeer de zip nog eens te herinstalleren, en op het moment dat het lijstje met afhankelijkheden getoond wordt, 1x naar rechts drukken, en dan op ok.

als dat ook niet werkt, dan weet ik het zo gauw ook niet meer.??‍♂️
trouwens bij de screenshot van jou stond nog wel de optie configureren, hier moet je volgens mij je gebruiker en wachtwoord invullen voor opensubtitles, en tevens instellen welke diensten je nog meer wenst te gebruiken?