ook maar even voorstellen ;)

JelraiSersZuS

Nieuwkomer
31 mei 2021
2
0
1
40
Hallo allemaal,
Ik ben nienke, 38 jaar en kom uit gouda.
Ben al jaren een echte serie freak, en deed eigenlijk alle series zelf downloaden de dag nadat ze uit waren.

Nu sinds kort mijn eerste smart tv gekocht, en heb ik iptv leren kennen.
Het is de bedoeling dat ik uiteindelijk via mijn iptv kan kijken zodat ik het downloaden achterwege kan laten.
Maaaaar zover ben ik nog niet en hoop dat dit forum me een stapje in de goede richting kan brengen!
 
Hallo allemaal,
Ik ben nienke, 38 jaar en kom uit gouda.
Ben al jaren een echte serie freak, en deed eigenlijk alle series zelf downloaden de dag nadat ze uit waren.

Nu sinds kort mijn eerste smart tv gekocht, en heb ik iptv leren kennen.
Het is de bedoeling dat ik uiteindelijk via mijn iptv kan kijken zodat ik het downloaden achterwege kan laten.
Maaaaar zover ben ik nog niet en hoop dat dit forum me een stapje in de goede richting kan brengen!
Hoi iptv ,ja dat werkt goed ,je kan die m3u sleutel bij allie express kopen zo rond de 20 euro voor 14 maanden ,je mag ze ook eerst 48 uur testen ,wat ik maar zou dan dan ,mvg Ron
 
Welkom Nienke

En series kijken gaat misschien beter via Kodi in combinatie met een Real Debrid account. Kun je de series naar keuze streamen. Dus misschien handig om je daar ook in te verdiepen. Misschien in combinatie met IPTV.
 
Hallo allemaal,
Ik ben nienke, 38 jaar en kom uit gouda.
Ben al jaren een echte serie freak, en deed eigenlijk alle series zelf downloaden de dag nadat ze uit waren.

Nu sinds kort mijn eerste smart tv gekocht, en heb ik iptv leren kennen.
Het is de bedoeling dat ik uiteindelijk via mijn iptv kan kijken zodat ik het downloaden achterwege kan laten.
Maaaaar zover ben ik nog niet en hoop dat dit forum me een stapje in de goede richting kan brengen!
Voor nederlandse tv ben je met een iptv abo klaar, maar als je Engelstalige series volgt is misschien real rebrid een handigere oplossing, zoals @Shaman al schreef.
 
Welkom @JelraiSersZuS op het forum zoals al eerder aan gegeven iptv is meer voor tv te kijken ook al hebben de meeste providers een VOD sectie (video on demand)
Maar voor series en films is kies je een paar goede addons en een subaddon dan ben je al een heel eind.

Zoveel leesvoer hier op het forum dus leef je uit ;)
 
thanks allemaal!
Ja het is zeker een hoop leesvoer ik ga me er zeker in verdiepen ;)

kodi Real Debrid alles gehehehe!