Op zoek naar een aanbieder

Kenan21

Nieuwkomer
8 mei 2021
1
0
1
24
Ik zie veel goede reviews voorbijkomen en ik heb het idee dat ze niet allemaal eerlijk zijn. Paar dagen geleden een testlink gevraagd en ik kreeg een niet al te klantvriendelijke antwoord en ook niet in een fatsoenlijk nederlands geschreven taal. Ik ben nog vrij nieuw en op zoek naar de beste iptv provider. Dat is inderdaad makkelijk gezegd maar heeft iemand een advies. Focus ligt op turkse zenders en usa sport kanalen ( Fox, nu Bally. NBC. ESPN). Hoe zien jullie de fps eigenlijk? Ik heb een oude xsarius sniper daar valt niks te zien, dus verneem ik dat het per box verschilt wat voor informatie je kan krijgen van de desbetreffende kanaal. En de bitrates, is er een manier om daarachter te komen?

Nu ik even teruglees heb ik veel vragen gesteld, maar ik hoop dat we zo 1 van de betere iptv servers kunnen vinden.
Alvast bedankt
 
Ik zie veel goede reviews voorbijkomen en ik heb het idee dat ze niet allemaal eerlijk zijn. Paar dagen geleden een testlink gevraagd en ik kreeg een niet al te klantvriendelijke antwoord en ook niet in een fatsoenlijk nederlands geschreven taal. Ik ben nog vrij nieuw en op zoek naar de beste iptv provider. Dat is inderdaad makkelijk gezegd maar heeft iemand een advies. Focus ligt op turkse zenders en usa sport kanalen ( Fox, nu Bally. NBC. ESPN). Hoe zien jullie de fps eigenlijk? Ik heb een oude xsarius sniper daar valt niks te zien, dus verneem ik dat het per box verschilt wat voor informatie je kan krijgen van de desbetreffende kanaal. En de bitrates, is er een manier om daarachter te komen?

Nu ik even teruglees heb ik veel vragen gesteld, maar ik hoop dat we zo 1 van de betere iptv servers kunnen vinden.
Alvast bedankt
mijn provider is tnci en gebruik een formuler z8
 
Ik gebruik ook tnci sinds enkel dagen en moet zeggen goed beeld en mooi gevulde vod .
Kijk ook op de z8 formulier
 
Eerst hadden Satlover. (Ban)
Die werd afgelost door Jantje84. (Ban)
En nu wordt Mincus ingezet om hun eigen vlees te keuren.
Tis toch wel zeer sneu hoor dit.. Ze vervloeken het forum aan alle kanten, maar blijven terug komen om reclame te maken voor hun toko..

Zo zijn er natuurlijk wel meer van deze gasten...
@funnyguy bijvoorbeeld... Ook hij zal hier inmiddels al wel weer onder een "anoniem" account rond struinen.. Meestal pik je ze er wel uit.. 9 vd 10 keer in de iptv sectie.. Want daar ligt hun verdien zaakje..
 
@funnyguy bijvoorbeeld
Zeker weten, als is het alleen maar om te kijken wat voor onzin hier wordt verkondigd links en rechts 😁😁 en IPTV is zo simpel gratis te verkrijgen, heb je geen provider voor nodig en toch lekker alle NL kanalen bekijken, inclusief sport
 
Maar jij keurt dus gewoon je eigen vlees.. Wij van wc eend..... 🤔(je bent dus door de mand gevallen kobusje 🤣)
als je mij daar mee bedoeld dan heb je het goed mis ik heb gewoon een betaald abbo bij hun en heb verder niets met hun te maken
 
als je mij daar mee bedoeld dan heb je het goed mis ik heb gewoon een betaald abbo bij hun en heb verder niets met hun te maken
Weet je wat het is, er zitten hier een paar Alpha mannetjes die overal wat achter zoeken en hun waarheid is de waarheid en vinden het heerlijk om andere die anders denken op de vingers te tikken, daarom heeft dit forum ook slechts 5 actieve leden. Dit account zal zeer binnenkort weer een ban krijgen, maar niet getreurd, I'll Be Back
 
  • Like
Reacties: jakobk
Zeker weten, als is het alleen maar om te kijken wat voor onzin hier wordt verkondigd links en rechts 😁😁 en IPTV is zo simpel gratis te verkrijgen, heb je geen provider voor nodig en toch lekker alle NL kanalen bekijken, inclusief sport
Misschien een tip waar te halen scheelt ook weer discussie over welke provider de beste is 🤔😉
 
als je mij daar mee bedoeld dan heb je het goed mis ik heb gewoon een betaald abbo bij hun en heb verder niets met hun te maken
Ik citeerde jou ook niet...

Weet je wat het is, er zitten hier een paar Alpha mannetjes die overal wat achter zoeken en hun waarheid is de waarheid en vinden het heerlijk om andere die anders denken op de vingers te tikken, daarom heeft dit forum ook slechts 5 actieve leden. Dit account zal zeer binnenkort weer een ban krijgen, maar niet getreurd, I'll Be Back
Ja Rob van jou komen we helaas toch niet af.. Maar goed.. Wel fijn dat je er weer bent... 🤣
 
Tis toch wel zeer sneu hoor dit.. Ze vervloeken het forum aan alle kanten, maar blijven terug komen om reclame te maken voor hun toko..

Zo zijn er natuurlijk wel meer van deze gasten...
@funnyguy bijvoorbeeld... Ook hij zal hier inmiddels al wel weer onder een "anoniem" account rond struinen.. Meestal pik je ze er wel uit.. 9 vd 10 keer in de iptv sectie.. Want daar ligt hun verdien zaakje..
Verwar de aanbieder niet met een reseller dat die zijn dingen hier probeert te slijten.
Net als meerdere aanbieders willen ook de jongens van TNCI & Cobra niet dat men overal maar reclame gaat maken ze waarschuwen hier hun resellers vaak genoeg voor.
Op het TNCI kanaal wordt regelmatig verwezen naar het Kodi-Forum omdat hier gewoon veel meer gebruikers zitten met meer devices en applicaties.
En als die klanten dan vervolgens topics zien over Alie aanbieders dan boeit hun dat ook niets...iedereen is vrij in zijn eigen keuzes.
Jij zweert ook bij jouw Alie aanbieder dat steek je ook niet onder stoelen of banken en dan kan je wel zeggen maar ik krijg er niets voor maar toch...zo hebben we allemaal wel een favoriet en is toch een vorm van advertising voor de o zo geweldige support en levering van "jouw guy".
 
  • Like
Reacties: Bingnl
Over het algemeen zijn er maar een handjevol aanbieders en vele honderden resellers (nee, voor de kijkers, ben geen reseller meer van wat dan ook) en als je dan inderdaad ziet hoe de Ali's uitgebreid aan bod komen hier met de nodige verwijzingen door de "gerenomeerde" leden, dan is dat behoorlijk hypocriet. Geld eigenlijk hetzelfde over al de iptv's ads die hier om je oren vliegen.

Als de NL aanbieders hun zaakjes goed op orde hebben, valt er tonnen te verdienen, pakkans is relatief niet zo hoog en NL boetes zijn, als ze dan voor de 1e keer gepakt worden, een fooitje
 
Laatst bewerkt:
Jij zweert ook bij jouw Alie aanbieder dat steek je ook niet onder stoelen of banken en dan kan je wel zeggen maar ik krijg er niets voor maar toch...zo hebben we allemaal wel een favoriet en is toch een vorm van advertising voor de o zo geweldige support en levering van "jouw guy".
Dat ik "zweerde" bij mijn alie aanbieder is meer een beetje tot stand gekomen om de zogenaamde resellers hier op het forum te jennen... (heb totaal verder niks met iptv eigenlijk)

En dat lukte goed ... Want ze gingen er elke keer met gestrekt been in.. Tuurlijk kraken ze de alies af want dat scheelt nogal wat in de centjes...

Maar de alie verkopers maken hier verder geen reclame op het forum..

Ik had het gewoon voor het leuk niet omdat het nou zulk super strak beeld is... Ik heb ook de hier genoemde "duurdere" verkopers getest en die hebben nou ook geen super top beeld op een 65 inch 4k oled.. (daarom inmiddels ook geen iptv meer)

Gewoon mn standaard Ziggo provider weer..


En iedereen is vrij in zijn keuze daar heb je helemaal gelijk aan...
 
Moet je toch verder zoeken, want zijn er wel degelijk met een prima bitrate
Dat zal vast en zeker ook wel..

Maar zoals ik eerder al aangaf ik heb eigenlijk niet zo heel veel met iptv...

En gebruik dit nu dus ook niet meer ,zal misschien binnenkort weer eens kijken...

Enige meerwaarde wat iptv levert zijn de voetbal zenders dan lekker goedkoop maar ik kijk geen voetbal.. De film1 zenders en dit is allemaal oude bagger en meuk...

Enige wat mij boeit is de F1 en dat heb ik dus gewoon bij Ziggo in 4k.. Voor de rest een heel goedkoop 😉 netflix abbo en kodi... Dus daar red ik mij prima mee..

Maar goed er zijn zat mensen die buitenlandse zenders willen of wel heel veel sport kijken.. Ja dan heeft een goede iptv provider zeker de voorkeur... Maar voor mij dus iig niet
 
En dat lukte goed ... Want ze gingen er elke keer met gestrekt been in.. Tuurlijk kraken ze de alies af want dat scheelt nogal wat in de centjes...

Maar de alie verkopers maken hier verder geen reclame op het forum..
Er zijn wel degelijk aanbieders hier die ook de Alie lijntjes verkopen naast hun andere aanbieder(s) en dus "verkapt" reclame proberen te maken.
Ze kunnen hiermee een volledig pakket aanbieden voor een betaalbare prijs voor ieder wat wils.
En de meeste mensen willen niet in zee met Alie rechtstreeks ze bestellen alle meuk in China maar een digitale service doen ze toch liever niet.
Dat Patrick Nederlands schrijft is een plus want waarschijnlijk is het gewoon een "buurman" van je ;-) alleen weet je dit niet.

Ik vind een goede aftersales heel erg belangrijk ik heb ook wel eens uren zitten wachten op een respons van een Chinese verkoper dat is toch niet echt mijn ding.
Een ticket aanmaken bij Cobra duurt ook veel te lang voor je een respons terug krijgt de optie zit er niet voor niets in een panel of box van complaint audio of stream melden.
 
Als je zoekt op Patrick Zhang wesopro kom je wel degelijk uit op een Chinees bedrijf...

Maar goed dit gezegd hebbende kan dit natuurlijk ook vals wezen 🤷‍♂️ ... Zoals ik hier natuurlijk niet uit hoef te leggen want de meeste resellers weten precies hoe dit werkt...😉

Maar ik snap je punt wel hoor.. Je kunt heel makkelijk heel veel lijntjes opkopen via alie en zelf voor wat meer muntjes doorverkopen..

Makkelijk centjes verdienen..
 
Toch vreemd dat ik hier van alles voorbij zie komen maar de naam van de meest stabiele server ben ik hier nog niet tegen gekomen. :D