Opensubtitles addon vind niks meer/error?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudrood

Gevorderd
19 sep 2016
70
42
6
54
Ben ik de enige of werkt de Kodi Opensubtitles addon niet meer en geeft een error?
 
Teveel problemen met opensubs de laatste tijd gehad. Gebruik nu nog alleen subscene naar alle tevredenheid met films.
 
En waar vindt je subscene, heb hem nog niet gevonden.


Kun je downloaden bij:

Start menu links -> ga naar addons.
Vervolgens zelfde menu links.. onderaan -> ga naar downloaden.
Dan staat er tussen alle opties ondertiteling -> ga naar ondertiteling.
Dan krijg je popup -> kies in rechter menu: meer verkrijgen.
Nu zie je lijst met aanbieders van subs en kun je Subscene downloaden. Kleine tip, pak in zelfde menu Podnapisi. Deze wil ook vaker goede subs aanbieden (nederlands/engels).
En anders kun je nog altijd deze tutorial gebruiken : https://kodi-forum.nl/threads/tutorial-kodi-op-nederlands-zetten-en-ondertiteling-instellen.3761/
Greetzz
 
Kun je downloaden bij:

Start menu links -> ga naar addons.
Vervolgens zelfde menu links.. onderaan -> ga naar downloaden.
Dan staat er tussen alle opties ondertiteling -> ga naar ondertiteling.
Dan krijg je popup -> kies in rechter menu: meer verkrijgen.
Nu zie je lijst met aanbieders van subs en kun je Subscene downloaden. Kleine tip, pak in zelfde menu Podnapisi. Deze wil ook vaker goede subs aanbieden (nederlands/engels).
En anders kun je nog altijd deze tutorial gebruiken : https://kodi-forum.nl/threads/tutorial-kodi-op-nederlands-zetten-en-ondertiteling-instellen.3761/
Greetzz
Had het gevonden(y)
 
Bij mij gisteravond niks aan de hand met opensubtitles, maar gaf Super Subtitles weer eens een error
Af en toe werkt er een niet en dan ga ik naar een andere
Je kunt best een lijstje met sub providers hebben, zodat je kunt wisselen als er een uit ligt
 
Maar goed dat je er bij verteld dat je met je telefoon filmt, wou al zeggen dat je dat statief moest retourneren omdat ie niet goed werkt?

Goede tip van die auto subs, waar haal je die info toch allemaal vandaan?

Groeten vanuit Griekenland??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Statief is wel goed, maar ik snap van die camera geen bal.
Het boekje heb ik een verrekijker bij nodig.
Maar... ik heb inmiddels de gebruiksaanwijzing via Sony in het nederlands in Pdf.
Ik heb trouwens geen 4K camera, maar een FHD kwam ik achter.
Ook goed hoor, ik kom er wel uit, maar ik wou dat van Opensubs toch kenbaar maken.
Het verschilt dus per ISP/IP of Opensubs werkt of niet.
Voor ik commentaar krijg van sommige, bekijk eerst het filmpje.

Fijne vakantie nog aldaar in Griekenland.

Maar goed dat je er bij verteld dat je met je telefoon filmt, wou al zeggen dat je dat statief moest retourneren omdat ie niet goed werkt?

Goede tip van die auto subs, waar haal je die info toch allemaal vandaan?

Groeten vanuit Griekenland??
 
Maar mensen toch ? de omgangsnormen die wij hanteren om er een leuk forum van te maken (en te houden) wordt hierboven met voeten getreden.
Dus een flink aantal posts verwijderd helaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.