Opensubtitles foutmelding

nossie01

Gevorderd
27 mrt 2017
100
30
16
51
Hallo allemaal,

Ik heb de laatste problemen met het laden van ondertiteling via opensubtitles.org

Ik heb gewoon mijn juiste gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld en toch krijg ik daar steeds foutmeldingen over, dat het fout is of niet ingevuld is.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Ik hoor het wel.

Mvrgr.

Nossie
 
Hallo mede forum genoten,
Ik ben nieuw hier op het forum en zal me dan ook ff voorstellen, het peter en bezit een minix android en heb sinds kort ook problemen me Opensubtile.org.
Alles werkte goed tot op heden en moest in eens mijn inlognaam en paswoord intikken (heb een account bij ze) om er vervolgens helemaal niet meer in te komen.
Alle oplossingen hierboven respijt... Mogen allemaal niet baten
Wat doenik fout mensen.. Weten jullie het?
Alvast bedankt
Ga eens podnapsi.net downloaden hoef je niet in te loggen en ook alle Nederlandse ondertitelingen
 
Ik krijg al sinds gisteren nacht een melding youre opensubtitels.org username or password is empty or not valid nou heb ik dat vaker gehad maar deze keer gaat het niet weg,het lijkt ook of opensubs.org uit de lucht is als ik op de site kijk krijg ik ook foutmelding iemand toevallig op de hoogte?ik gebruikte deze graag voor de serie,s andere sub aanbieders zijn niet Nederlands talig voor serie,s,en las hier over addic7ed maar die krijg ik helaas niet werkend.
Ik hoop dat er iemand iets meer weet .
Groetjes
 
Probleem lijkt inmiddels te zijn opgelost. In Kodi werkt de Opensubtitles ondertiteling weer. De hoofdpagina van werkt nu ook weer. Het Opensubtitles forum was wel steeds in de lucht en daar kan je het eea lezen: "Tue Oct 16, 2018 10:03 am Looks like things are back to normal again." Kan soms gebeuren dat een website even een tijdelijke storing heeft. Alternatieven zijn dan Addic7ed, Subscene en Podnapisi.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Podnapsie werkt idd weer (werkte gisteren idd ook niet) opensubtitles werkt nog steeds niet op mijn minix, kan wel inloggen op de site vreemd genoeg.
 
opensubtitels.org or password is empty or not valid.
Dit krijg ik ook steeds nu vul ik het weer in doet ie het weer ff en krijg ik het weer.
Op de site kan ik wel inlogen??
 
Hebben wij nu ook regelmatig, maar na een 2-3 de maal lukt het dan wel?

Nee blijft doet het ff krijg ik het weer. Maar ben er nog mee bezig gaat me lukken.
Post automatically merged:

Nee blijft doet het ff krijg ik het weer. Maar ben er nog mee bezig gaat me lukken.

Opgelost Opensubtitels.org by OpenSubtitels gebruik ik nu.

Yoda addon krijg je supremacy bij komt ie bij de ondertiteling Yoda heel goed.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik heb de laatste problemen met het laden van ondertiteling via opensubtitles.org

Ik heb gewoon mijn juiste gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld en toch krijg ik daar steeds foutmeldingen over, dat het fout is of niet ingevuld is.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Ik hoor het wel.

Mvrgr.

Nossie
Het is vandaag 3/03/2019e, heb sinds gisteren hetzelfde probleem maar vind nergens een concrete oplossing.
 
Het is vandaag 3/03/2019e, heb sinds gisteren hetzelfde probleem maar vind nergens een concrete oplossing.

In post #2 wordt aangegeven dat je ook een versie kunt installeren die geen gebruikersnaam en wachtwoord nodig heeft.

Deze zip kun je op een USB stick zetten en dan uitpakken in Kodi.

Hij staat trouwens ook in de Supremacy repository mocht je die toevallig hebben, dan kan je die vanuit de repository onder subtitles wegpakken?

Krijg je dan nog de foutmelding, dan heb je grote kans dat het aan de kant van opensubtitles ligt?

Succes
 
Hallo allemaal,

Ik heb de laatste problemen met het laden van ondertiteling via opensubtitles.org

Ik heb gewoon mijn juiste gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld en toch krijg ik daar steeds foutmeldingen over, dat het fout is of niet ingevuld is.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Ik hoor het wel.

Mvrgr.

Nossie
Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Nog iemand ?