Opensubtitles.org error (en alle andere ondertiteling error)

Jdw

Forumlid
7 aug 2017
14
2
6
Goedemorgen mensen,

Weet iemand toevallig hoe je de opensubtitles.org error (en error bij andere ondertitelingen zoals podnapsi.net) kan oplossen? Vond op youtube wel een error fix met de file viid.me, maar dan krijg ik de waarschuwing dat ik niet verbonden ben met het internet (terwijl in mijn instellingen gewoon staat dat ik verbonden ben, als hier de fout ligt hoe zou ik dat dan kunnen oplossen?).
Wat ik allemaal al heb geprobeerd:
-ander wifi netwerk
-exodus geüpdatet
-kodi geüpdatet
-opensubtitles.org verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Wat handige info: Ik heb een MXQpro 4K TVbox, en heb de nieuwste versie van kodi

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem :)
 
Heb je nadat je Opensubtitles hebt ge-herinstalleerd ook weer opnieuw ingelogd met je gebruikersnaam en wachtwoord?

Exodus? Welke versie gebruik je? Exodus of exodus redux? Als je de eerste gebruikt dan zou mogelijk ook daar je probleem kunnen liggen, die wordt al enige tijd niet meer ondersteund.

Podnapisi probleem met subtitles ben ik eerlijk gezegd niet eerder tegen gekomen, maar laat de laatste tijd weinig tot geen subtitles zien.

Wat je nog zou kunnen proberen is om opensubtitlesbyopensubtitles te installeren, deze kun je vinden in de supremacy repo, bij die versie hoef je namelijk niet in te loggen, een link naar die repo kan ik je helaas niet geven, want dit is tegen de huisregels.

Gewoon even googelen op trending kodiapps, en op die pagina staat de supremacy addon, inclusief uitleg hoe deze te installeren.?

Als je de addon geïnstalleerd hebt staat opensubtitles bij de programma onderdelen?

Is Exodus je enige addon?

Wellicht dat je het eens met een andere addon kan proberen? Ikzelf gebruik al enige tijd scrubsV2 (een fork van Exodus), deze werkt op dezelfde manier, en wordt door de ontwikkelaar goed onderhouden.

Even zoeken onder Google naar scrubsV2 addon, of naar jewbmx repo, deze staat namelijk niet tussen de addons op trending Kodi apps.

Ik weet niet wanneer jouw probleem precies is ontstaan, maar ik heb scrubsV2 gisteren nog gebruikt in combinatie met opensubtitles en werkte prima?

Kijk je ook wel eens naar series? Dan zou je ook de addic7ed subtitle addon nog kunnen installeren vanuit de officiële Kodi repo. (Account aanmaken is wel vereist), deze addon vind vaak subtitles voor series, voor films werkt het helaas (nog) niet.

De laatste tijd geeft addic7ed bij mij wel een errormelding, maar vind desondanks toch wel een paar ondertitels.

Ik hoop dat één van bovenstaande adviezen je probleem gaat oplossen, ik wens je dan ook veel succes??
 
  • Like
Reacties: sumitomo
Heb je nadat je Opensubtitles hebt ge-herinstalleerd ook weer opnieuw ingelogd met je gebruikersnaam en wachtwoord?

Exodus? Welke versie gebruik je? Exodus of exodus redux? Als je de eerste gebruikt dan zou mogelijk ook daar je probleem kunnen liggen, die wordt al enige tijd niet meer ondersteund.

Podnapisi probleem met subtitles ben ik eerlijk gezegd niet eerder tegen gekomen, maar laat de laatste tijd weinig tot geen subtitles zien.

Wat je nog zou kunnen proberen is om opensubtitlesbyopensubtitles te installeren, deze kun je vinden in de supremacy repo, bij die versie hoef je namelijk niet in te loggen, een link naar die repo kan ik je helaas niet geven, want dit is tegen de huisregels.

Gewoon even googelen op trending kodiapps, en op die pagina staat de supremacy addon, inclusief uitleg hoe deze te installeren.?

Als je de addon geïnstalleerd hebt staat opensubtitles bij de programma onderdelen?

Is Exodus je enige addon?

Wellicht dat je het eens met een andere addon kan proberen? Ikzelf gebruik al enige tijd scrubsV2 (een fork van Exodus), deze werkt op dezelfde manier, en wordt door de ontwikkelaar goed onderhouden.

Even zoeken onder Google naar scrubsV2 addon, of naar jewbmx repo, deze staat namelijk niet tussen de addons op trending Kodi apps.

Ik weet niet wanneer jouw probleem precies is ontstaan, maar ik heb scrubsV2 gisteren nog gebruikt in combinatie met opensubtitles en werkte prima?

Kijk je ook wel eens naar series? Dan zou je ook de addic7ed subtitle addon nog kunnen installeren vanuit de officiële Kodi repo. (Account aanmaken is wel vereist), deze addon vind vaak subtitles voor series, voor films werkt het helaas (nog) niet.

De laatste tijd geeft addic7ed bij mij wel een errormelding, maar vind desondanks toch wel een paar ondertitels.

Ik hoop dat één van bovenstaande adviezen je probleem gaat oplossen, ik wens je dan ook veel succes??

Heel erg bedankt voor alle adviezen ik ga er zeker dit weekend mee aan de slag.
Als u zegt een account aanmaken bij addic7ed zijn daar nog kosten aan verbonden?
ScrubsV2 had ik nog nooit van gehoord dus ga ik zeker even proberen, heb wel andere add-ons zoals placenta en convenant geprobeerd maar werken ook niet optimaal.
 
Placenta en convenant zijn inmiddels naar mijn weten ook verouderd (of ze moeten ze vernieuwd hebben) dus dat die niet optimaal werken zou ook goed kunnen?

Een account bij addic7ed is geheel gratis en kan je hier aanmaken:

En om geheel eerlijk te zijn ben ik aan de scrubsV2 addon gekomen door dit forum, anders had ik het waarschijnlijk ook nooit geweten?

En je hoeft me niet aan te spreken met u hoor, dan voel ik me gelijk zo oud?

Nogmaals succes, en mocht je ergens niet uit komen, dan zijn er hier genoeg vriendelijke leden die bereidt zijn je verder te helpen?
 
  • Geweldig
Reacties: Lex
Opensubtitels had een paar dagen geleden wat problemen . Ik kon toen ook niet op hun site

Dit kan inderdaad ook voorkomen, het is vaak dan ook moeilijk te bepalen aan wiens kant de fout zit.

Door de tips die ik heb gegeven kan je al wel het één en ander uitsluiten, maar helemaal 100% lukt natuurlijk nooit, zeker niet als de fout aan de kant van opensubtitles ligt.??
 
  • Like
Reacties: mike.r