Opensubtitles.org.

Marjov

Gevorderd
29 jan 2017
73
10
6
63
Goedemiddag.
Ik wil graag naar mijn favoriete serie kijken met ondertiteling.
Nu geeft opensubtiles.org aan dat er eer fout is opgetreden.
Maar ik weet niet welke fout het is.
Hoe is dit op te lossen?

Gr Marjov
 
Dat kan meerdere factoren hebben maar het is altijd handig om meerdere subtitles addons te installeren
je kunt deze vinden door naar addons te gaan en dan op zoeken te klikken typ daar in subtitles

podnapisi is het hele goeie vervanger voor opensubtitles.org zo heb je altijd een reserve dienst

hoor wel of het is gelukt
 
Af en toe is opensubtitels.org ofline. Had hier ook last van. Is ind handig meerdere te gebruiken heb je altijd een ondertiteling.
 
Goedemiddag
Bedankt voor jullie reactie.
Ik probeer met te registeren en vul alles in.
Dan staat het ineens in een andere taal en wil ik me dan nog een keer registreren dan bestaat mijn email al.
Dus het is nog niet gelukt.

Gr Marjov
 
Goedemiddag
Bedankt voor jullie reactie.
Ik probeer met te registeren en vul alles in.
Dan staat het ineens in een andere taal en wil ik me dan nog een keer registreren dan bestaat mijn email al.
Dus het is nog niet gelukt.

Gr Marjov

Registreren hoeft niet gebruik de service.subtitles.opensubtitles_by_opensubtitles. ;)

 
Registreren hoeft niet gebruik de service.subtitles.opensubtitles_by_opensubtitles. ;)


Klopt het dat opensubtitles niet meer werkt in kodi als ik een ondertiteling wil zoeken met de link die u gaf krijg ik elke keer de melding : fout opgetreden kijk in het log bestand???? krijg ineens geen ondertiteling meer sinds gisteren
 
Klopt het dat opensubtitles niet meer werkt in kodi als ik een ondertiteling wil zoeken met de link die u gaf krijg ik elke keer de melding : fout opgetreden kijk in het log bestand???? krijg ineens geen ondertiteling meer sinds gisteren
Opensubtitles is al 2 dagen helemaal foute boel. Op kodi en terrarium krijg je fout melding. Zou gewoon andere sub addon gebruiken. Addicted7. Subscene. podnapisi
 
Heb zelf handmatig een ondertitel gedownload van Opensubtitles en deze handmatig toegevoegd. Kon voor de serie Taken seizoen 2 nergens anders een ondertitel vinden. Voor tijdelijk werkt dit prima.

Podnapisi en Subscene zijn gewoon via de standaard Kodi repo te downloaden, voor Addic7ed kijk hier.

Addic7ed
 
  • Like
Reacties: ateam278
Ik heb meerdere subs addons in m'n lijst staan, opensubtitles is wel vaker ff weg, en ook de anderen zijn wel eens offline
Hoop wel dat het geen blijvend dingetje is want opensubtitles is wel degene die ik meest gebruik
Zo lang het om engelstalig gaat kan ik het ook zonder subs af, maar bij Chinees wordt dat toch lastig
 
Bij mij werkt Opensubtitles ook niet meer sinds eergisteren avond. Ik krijg ook de melding 'Error, check error log'. Lijkt er op dat de service down is.
 
hier ook hetzelfde probleem podnapsi is een goede vervanger

Vannacht ook geen ondertiteling via podnapsi geeft gewoon aan geen ondertiteling gevonden net als opensubtiltle...getest met serie die ik al had gekeken met ondertiteling (via podnapsi) maar ook hier gaf die aan geen subtitle gevonden.
Ja dan het geluid maar wat harder(y)
 
De website van opensubtitles is nog wel gewoon in de lucht dus in geval van nood kunnen we handmatig aan de slag

Ik zie wel dat ik niet de enige ben die ondertitels gebruikt zodat het geluid niet zo hard hoeft :)
 
  • Like
Reacties: dreamshare