Opensubtitles.org.

Marjov

Gevorderd
29 jan 2017
73
10
6
63
Goedemiddag.
Ik wil graag naar mijn favoriete serie kijken met ondertiteling.
Nu geeft opensubtiles.org aan dat er eer fout is opgetreden.
Maar ik weet niet welke fout het is.
Hoe is dit op te lossen?

Gr Marjov
 
Ik las op het Opensubtitles forum dat er iets in de API is gewijzigd wat dus de error veroorzaakt. Het is dus even wachten op een update van de Add on.
 
  • Like
Reacties: quintin
Deze keer duurt het wel wat langer, helaas... Zou fijn zijn als ze ook meteen die problemen oplossen dat terwijl je je account gebruikt dat je alsnog de melding krijgt dat je niet ingelogd bent.
 
  • Like
Reacties: quintin
ja........... Waar en in welke pagina moet ik dat service.subtitles_by_opensubtitles instaleren.. Plaatsen??

De zip kun je gewoon installeren net zoals je addons installeerd.

https://kodi-forum.nl/threads/addic7-ondertitels-in-no-limits-build.6563/#post-61689 -->dit is 7addic als voorbeeld maar zo werkt het bij opensubs hetzelfde.
Download -->hier gebruik je dan de opensubs download.
Maar zet meteen de 7addic er ook maar in is een goede en altijd handig als extra
 
Goedeavond.
Is er een goede uitleg hoe ik de ondertitels zoals subscene kan installeren in de streambox met kodi.
Alvast bedankt
Gr Marjov
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag.
Alles werk weer na behoren.

Nu heb nog een klein vraagje
Ik zit nu met kleinzoon good dinosaurus te kijken. Deze animatie is in Engels en ondertiteld.
Is het ook mogelijk om deze en andere animatie fims in gesproken Nederland te vinden.

Alvast bedankt
Marjov
 
Goedemiddag.
Alles werk weer na behoren.

Nu heb nog een klein vraagje
Ik zit nu met kleinzoon good dinosaurus te kijken. Deze animatie is in Engels en ondertiteld.
Is het ook mogelijk om deze en andere animatie fims in gesproken Nederland te vinden.

Alvast bedankt
Marjov
Nee helaas niet.
 
Er is wel wat te vinden in Nederlands
En Doki pretendeert Nederlands gesproken aanbod te bieden, maar deze laatste heb ik heel even geprobeerd maar ik vond de hele opzet niks (hij gooit alles om naar doki style) dus er snel weer afgegooid
 
Goedeavond allemaal,

Ik ondervindt nog steeds problemen met de ondertiteling addons van opensubtitles.
Ik had ze alle 3 geïnstalleerd maar bij alle 3 krijg in een error, daarna heb ik ik ze geuninstalled en opnieuw geïnstalleerd maar ook dit werkt niet.
Kan iemand mij misschien helpen met een oplossing of is die er momenteel niet?
Andere ondertiteling addons als subscene of addic7 vinden vaak alleen Engelse ondertiteling ipv Nederlands.
 
Goedeavond allemaal,

Ik ondervindt nog steeds problemen met de ondertiteling addons van opensubtitles.
Ik had ze alle 3 geïnstalleerd maar bij alle 3 krijg in een error, daarna heb ik ik ze geuninstalled en opnieuw geïnstalleerd maar ook dit werkt niet.
Kan iemand mij misschien helpen met een oplossing of is die er momenteel niet?
Andere ondertiteling addons als subscene of addic7 vinden vaak alleen Engelse ondertiteling ipv Nederlands.
Hallo u moet even naar spelers instellingen gaan, dan naar taal en dan dan talen van de downloaden ondertiteling. Dan dutch intikken,die staat er waarschijnlijk nog niet bij. Dan op ok rechtsboven tikken. Dan kunt u de Nederlandse taal wel vinden.
 
Hallo u moet even naar spelers instellingen gaan, dan naar taal en dan dan talen van de downloaden ondertiteling. Dan dutch intikken,die staat er waarschijnlijk nog niet bij. Dan op ok rechtsboven tikken. Dan kunt u de Nederlandse taal wel vinden.
Bedankt voor uw reactie, toevallig had ik daar vanavond nog even naar gekeken.
Ook daar staat alles goed.
De enige sub addon die nl subs vind is de opensubtitles maar die geven constant een error.
Post automatically merged:

Deze ook ff install.
Ik ga er even naar kijken, ik had hem wel al geïnstalleerd maar hij werkt niet op een of andere manier.