Opensubtitles

Leuk bevonden
15
Beste antwoorden
0
Weet iemand of er problemen zijn bij opensubtitles? Ik krijg de hele tijd de melding: error searching for subtitels. Ik heb mijn username en wachtwoord ingevuld en ik kan daarmee ook op de site inloggen. Heb al een paar keer gedeinstalleerd en geïnstalleerd, maar blijf de melding krijgen.
Iemand suggesties?

Nigel

Gevorderd
Leuk bevonden
45
Beste antwoorden
0
Opensubtitles ligt er weer is uit. Een vaker terugkerend probleem

Montoya

Gevorderd
Leuk bevonden
116
Beste antwoorden
0
Afgelopen dagen/week is het een "hit and miss" met opensubtitles, dus even geduld totdat ze alles weer op de rit hebben, als je deze gebruikt of bovenstaande tip even volgen, voor een alternatieve sub provider.

Tokkietor

Nieuwkomer
Leuk bevonden
0
Beste antwoorden
0
Weet iemand of er problemen zijn bij opensubtitles? Ik krijg de hele tijd de melding: error searching for subtitels. Ik heb mijn username en wachtwoord ingevuld en ik kan daarmee ook op de site inloggen. Heb al een paar keer gedeinstalleerd en geïnstalleerd, maar blijf de melding krijgen.
Iemand suggesties?
ja krijg ik ook elke keer .

Leuk bevonden
15
Beste antwoorden
0
Ik heb het sinds gisteren. Sommige add-ons doen het wel (Gaia) andere niet (Placenta, Neptune rising).

Aucke

Forumlid
Leuk bevonden
2
Beste antwoorden
0
Iemand suggesties?
Ik heb op mijn laptop open subtitles geactiveerd, gebruikers naam en wachtwoord geregistreerd. in kodi werkt 10 keer gebruikersnaam en wacht woord geactiveerd. het werkt 9 van de 10 keer niet. Ik word er ziek van.

Aucke

Forumlid
Leuk bevonden
2
Beste antwoorden
0
Take it easy and take a Sisi.... Genoeg alternatieven beschikbaar :)
Ik ben een geduldig persoon en laat my niet kennen. Het zoe wel leuk zijn als het we goed lukt.

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Ik ben een geduldig persoon en laat my niet kennen. Het zoe wel leuk zijn als het we goed lukt.
welke alternatieven zijn er beschikbaar

Laatst bewerkt:

Montoya

Gevorderd
Leuk bevonden
116
Beste antwoorden
0
De problemen liggen niet aan jouw kant, zoals je wellicht al hebt kunnen lezen in dit topic, dus geef de jongens van Opensubtitles even de tijd om hun boeltje op orde te krijgen.

Maar als je altijd zonder problemen automatisch de juiste subs bij je films en series wilt hebben, is dit ook wel interressant leesvoer:
https://kodi-forum.nl/threads/subs.6404/post-59885

Leuk bevonden
15
Beste antwoorden
0
Helaas werkt het bij mij ook niet. De alternatieven zoals: Nlsubs en Addic7ed geven helaas een error.
Podnapisi werkt wel alleen geeft deze alleen Engelse subs, kan ik voorlopig wel mee leven.

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
3.557
Beste antwoorden
11
Ben wel benieuwd waar ik nlondertitels kan vinden en installeren?
Naar mijn weten bestaan deze niet meer of ik ben een stuk van de film kwijt op deze laatste dag van het carnaval :unsure:

Slikt

Donateur
Leuk bevonden
629
Beste antwoorden
1
Podnapisi,Addic7ed en opensub zojuist getest. Alle 3 perfect:)

Probeer anders deze addon te install.

1.png
type hier auto in.
2.png

3.png
Zet je taal op Dutch en dan Oke.
4.png

Nu kun je ook nog bij spelerinstellingen de volgende optie aanzetten=>Taal=>automatisch eerste ondertiteling downloaden=>aan.

Gelijkwaardige Onderwerpen

Bovenaan