Opensubtitles

Wexxel99

Gevorderd
20 nov 2017
50
20
6
46
Weet iemand of er problemen zijn bij opensubtitles? Ik krijg de hele tijd de melding: error searching for subtitels. Ik heb mijn username en wachtwoord ingevuld en ik kan daarmee ook op de site inloggen. Heb al een paar keer gedeinstalleerd en geïnstalleerd, maar blijf de melding krijgen.
Iemand suggesties?
 
Afgelopen dagen/week is het een "hit and miss" met opensubtitles, dus even geduld totdat ze alles weer op de rit hebben, als je deze gebruikt of bovenstaande tip even volgen, voor een alternatieve sub provider.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Weet iemand of er problemen zijn bij opensubtitles? Ik krijg de hele tijd de melding: error searching for subtitels. Ik heb mijn username en wachtwoord ingevuld en ik kan daarmee ook op de site inloggen. Heb al een paar keer gedeinstalleerd en geïnstalleerd, maar blijf de melding krijgen.
Iemand suggesties?
ja krijg ik ook elke keer .
 
Weet iemand of er problemen zijn bij opensubtitles? Ik krijg de hele tijd de melding: error searching for subtitels. Ik heb mijn username en wachtwoord ingevuld en ik kan daarmee ook op de site inloggen. Heb al een paar keer gedeinstalleerd en geïnstalleerd, maar blijf de melding krijgen.
Iemand suggesties?

Ik heb op mijn laptop open subtitles geactiveerd, gebruikers naam en wachtwoord geregistreerd. in kodi werkt 10 keer gebruikersnaam en wacht woord geactiveerd. het werkt 9 van de 10 keer niet. Ik word er ziek van.
 
Take it easy and take a Sisi.... Genoeg alternatieven beschikbaar :)
Ik ben een geduldig persoon en laat my niet kennen. Het zoe wel leuk zijn als het we goed lukt.

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Ik ben een geduldig persoon en laat my niet kennen. Het zoe wel leuk zijn als het we goed lukt.
welke alternatieven zijn er beschikbaar
 
Laatst bewerkt:
Helaas werkt het bij mij ook niet. De alternatieven zoals: Nlsubs en Addic7ed geven helaas een error.
Podnapisi werkt wel alleen geeft deze alleen Engelse subs, kan ik voorlopig wel mee leven.
 
Podnapisi,Addic7ed en opensub zojuist getest. Alle 3 perfect:)

Probeer anders deze addon te install.

You must be registered for see images attach

type hier auto in.
You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach

Zet je taal op Dutch en dan Oke.
You must be registered for see images attach


Nu kun je ook nog bij spelerinstellingen de volgende optie aanzetten=>Taal=>automatisch eerste ondertiteling downloaden=>aan.
 
  • Like
Reacties: Wexxel99