Opgelost [Opgelost] Addons verwijderen uit Kodi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marjov

Gevorderd
29 jan 2017
73
10
6
63
Goedemorgen.
Ik heb de kodibuilt gedownload en het werk goed.
Maar er zijn best wat addons die ik niet kijk. Deze wil ik graag verwijderen.
Kan dat? Zo ja hoe gaat dat dan in zijn werking.


Gr marjov
 
Wat voor build heb je precies?
Je kunt add-ons verwijderen door naar Instellingen te gaan > Add-ons > Mijn Add-ons en dan kiezen uit welke categorie de add-on valt bijvoorbeeld video add-ons.
Klik dan op de add-on die je wilt verwijderen en kies voor verwijderen.
 
  • Like
Reacties: jacko53 en Marjov
Je kunt add-ons dan gewoon verwijderen op de volgende manier:

Je kunt add-ons verwijderen door naar Instellingen te gaan > Add-ons > Mijn Add-ons en dan kiezen uit welke categorie de add-on valt bijvoorbeeld video add-ons.
Klik dan op de add-on die je wilt verwijderen en kies voor verwijderen.

Let wel op: Add-ons verwijderen kan er voor zorgen dat sommige dingen in een build niet meer werken.
 
Het antwoord is al gegeven door Spinix. De versie van Kodi of de specifieke build zou geen verschil mogen maken. Een alternatieve wijze is om de addons rechtstreeks te verwijderen uit je user data folder (wat makkelijk gaat onder windows, maar ik weet niet hoe makkelijk je er bij kan komen via Android)
 
Hoi
Oke ik ga het gewoon proberen.
U hoort nog wel of het is gelukt.
Gr Marjo
Goedemiddag.
Het is gelukt. Ik heb het kunnen verwijderen wat ik wilde.
Nog een vraag. Mijn man wil graag live sport kijken welke addons moet ik dan hebben.

Alvast bedankt
Marjov
 
Hoi
Oke ik ga het gewoon proberen.
U hoort nog wel of het is gelukt.
Gr Marjo
Goedemiddag.
Het is gelukt. Ik heb het kunnen verwijderen wat ik wilde.
Nog een vraag. Mijn man wil graag live sport kijken welke addons moet ik dan hebben.

Alvast bedankt
Marjov
Om live sport te kunnen kijken zou je de addon ultimate iptv kunnen installeren alleen het gebeurd nog wel vaak dat de stream moet bufferen dus vaak stil blijft staan daarom raad ik je aan om voor vrij weinig een iptv abonnement te nemen hierbij heb je bijna 4500 zenders ook alle buitenlandse zenders ook heb je alle ziggo kanalen alle fox kanalen alle film1 kanalen en natuurlijk de normale zenders Nederland 1 2 3 rtl 4 5 7 8 en de rest

Kijk eens op
 
Fijn dat het verwijderen van add-ons je gelukt is. Zoals @fransalmighty al aangaf kun je via IPTV goedkoop en stabiel sport etc kijken.
Om niet af te dwalen in dit topic zet ik er een slotje op. Mocht je een vraag hebben over dat 'live sport kijken' kun je het beste een nieuw topic aanmaken.

:slotje:
 
  • Like
Reacties: fransalmighty
Status
Niet open voor verdere reacties.