(Opgelost) Bronnen op specto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ongelovigethomaz

Forumlid
18 jun 2017
9
3
6
34
Hoi,

Ik ben nieuw op het forum.
Ik gebruik een raspberry pi 3 met een nieuwe build van kaosbox (kodi 17.3)

Ik heb een vraag over de bronnen op specto mbt de series.

Ik lees overal op het forum dat exodus problemen heeft, maar specto wel top werkt. Bij mij geeft ook specto heel beperkt aantal bronnen aan. Bij Gvideo krijg ik bijna altijd "geen bron beschikbaar" en dat is de enige bron met hd. Voorheen keek ik (bijna) altijd via sezonlukdizi en waren er veel hd bronnen

Ik heb bij zowel exodus als specto de bronnen en cache gewist ( en de raspberry opnieuw opgestart) maar dit helpt niets.

Is er nog iets anders dat ik kan proberen, of is het afwachten en tot die tijd in videoband kwaliteit kijken?

Groetjes,

Thomas
 
probeer ook Elysium eens als je problemen hebt.

 
Die zit al bij kaosbox voor geïnstalleerd als het goed is. Bij mij werkte gisteren alles nog zoals het moest. (ook specto)

@karavaan Ik maak inderdaad ook gebruik van real-debrid

Mocht je dit willen gaan gebruiken, dan moet je real debrid of hoe dat heet wel even aanvinken in Alysium.
 
Thx voor de reacties.
Ik heb een 720p gevonden op elysium! Al een hele verbetering! Top.

Ja ik las ook over real-debrid idd,
Wist alleen niet of dat handig zou zijn nu alle add ons zo onder vuur liggen.
 
Ik dacht het zelfde, maar ja voor 9 euro heb je 90 dagen toegang... Geen linkjes meer om je ip te activeren enzo. (ik heb ze niet meer gezien iig). Zeker als je via een VPN werkt op een Raspberry is dat lastig.
 
Ik heb zojuist het tut filmpje van fransalmighty bekeken en moet zeggen, dat is wel erg aanlokkelijk. Kan je op meerdere apparaten inloggen op 1 real debrit account? Of is het een account per apparaat?
 
Ik las dat ze op het zelfde IP adres zouden moeten zitten, maar hoe dit precies in zn werk gaat ic met een VPN zou ik niet weten. Ik mijn RPi geactiveerd en daar doe ik alles maar mee.
 
1 account op 1 apparaat anders wordt je geblokkeerd. En voor die kosten neem je toch geen risico.
 
De 720 bron op elysium was opeens verdwenen, heb dus toch nog een real-debrid account aangemaakt gisteren.
Wat mij betreft mag deze dicht.

Bedankt allemaal voor de hulp

Groetjes,

Thomas
 
  • Like
Reacties: Lex
Een pak van mijn hart Thomas dat je onze adviezen aanneemt haha ... KPL1Fishke (wat een naam) en karavaan bedankt :slotje:
U mag mij een pm sturen als deze topic heropend moet worden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.