(Opgelost) Groen beeld bij afspelen film kodi 17.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joran23

Nieuwkomer
10 jun 2017
3
1
1
40
Hallo,
Ik heb een vraag ik heb op mijn pc kodi 17.3 geïnstalleerd en alles liep mooi. Tot dat ik de volgende dag de pc weer aanzette en alles ging goed tot dat ik een film wilde kijken en groen beeld kreeg. Kodi weer helemaal opnieuw geïnstalleerd omdat ik er niet achter kwam wat het kon zijn en weer groen beeld? Iemand enig idee waardoor dit kan komen?
Groetjes Joran
 
Heeft waarschijnlijk met je video drivers te maken. Probeer die eens te updaten :)
DirectX moet ook geinstaleerd zijn. En mocht dat alles niet helpen probeer "Hardware Acceleration DXVA2" eens uit te zetten bij instellingen.
 
Heeft waarschijnlijk met je video drivers te maken. Probeer die eens te updaten :)
DirectX moet ook geinstaleerd zijn. En mocht dat alles niet helpen probeer "Hardware Acceleration DXVA2" eens uit te zetten bij instellingen.
Bedankt voor je reactie de driver van van de videokaart is heb ik gecheckt en die was goed. Ik ga andere nog even proberen waar moet ik hem opzetten dan?
 
Bedankt voor je reactie de driver van van de videokaart is heb ik gecheckt en die was goed. Ik ga andere nog even proberen waar moet ik hem opzetten dan?
"Hardware Acceleration DXVA2" uitzetten.

You must be registered for see medias

En run ook eens een Windows Update, dan kan die ook wat Drivers bijwerken.
 
Ook weer opgelost Spinix dank voor de kennisoverdracht :slotje:
U mag mij een pm sturen als deze topic heropend moet worden :)
 
  • Like
Reacties: Spinix
Status
Niet open voor verdere reacties.