Opgelost (Opgelost) Kodi IPTV veranderd uit zichzelf de verkregen url

Status
Niet open voor verdere reacties.

Markjuh

Nieuwkomer
16 jun 2017
2
1
6
39
Hallo allemaal,

Ik ben Mark een nieuwe gebruiker op jullie forum en ik ben net begonnen in de wondere wereld van IPTV. Graag zou ik jullie assistentie kunnen gebruiken voor het hieronder weergeven probleem:

Ik heb de IPTV werkend gekregen met de Siptv app (volgens mij) op mijn tv daar is geen enkel probleem en daaraan kan ik zien dat de account/link werkt.

Echter als ik de verkregen link in Kodi kopieer (zowel bij mijn smart tv als windows pc) dan veranderd Kodi uit zichzelf de verkregen link "

naar

......."

Kodi zet uit zichzelf een forward slash achter "get.php" en voor de "?"

Hierdoor geeft kodi aan dat de locatie niet correct is omdat de url door het programma automatisch veranderd word. Wie zou mij hierbij kunnen assisteren aangezien ik graag gebruik zou gaan maken van Kodi ivm EPG functionaliteiten.


Ik gebruik een clean Kodi 17.3 Krypton. Ik ben overschakeld naar mijn PC want met de afstandbediening telkens de gehele url overtypen is niet echt fijn.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen dit probleem op te lossen.
 
Probleem verholpen, niet goed opgelet, url invoeren bij de addon "pvr iptv simple client" en dus niet bij bestandsbeheer.

Mag dus op slot :)
 
  • Like
Reacties: Lex
Dus u beschikt over een prima eigen oplossend vermogen waarbij wij u graag voor complimenteren :slotje:
U mag mij een pm sturen als deze topic heropend moet worden :)
 
  • Like
Reacties: Markjuh
Status
Niet open voor verdere reacties.