1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

(Opgelost) Kodi kan geen netwerkverbinding maken

Discussie in 'Vragen' gestart door Pandora'sbox box, 15 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora'sbox box

Pandora'sbox box Nieuwkomer

hallo allemaal,

Ik ben sinds kort in het kodi verhaal gerold door een collega van mij.. Ik heb in mijn enthousiasme een mediaplayer besteld via aliexpress het betreft een m8s plus 2 met 3G en 32gig. Nu is het kastje binnen verbonden met internet (wifi). En probeerde ik vandaag kodi voor het eerst te draaien. Dat ging niet naar wens want deze kon geen verbinding maken met de server. Ik heb lopen zoeken op het net maar kon geen oplossing vinden. Ik heb kodi ook al verwijderd gereboot en op nieuw gedownload en geïnstalleerd maar blijf de zelfde melding houden. In middels gaat het om kodi 17.3 voor de deinstallatie was het kodi 17.0 op mijn gsm draaid kodi dan ook al even en kan ik thuis gewoon verbinding maken met het zelfde netwerk. Wie heeft er een oplossing voor mij? Alvast bedankt voor alle reacties

Mvg, Pandora

2. LeX

LeX Moderator Medewerker

Je hebt niet mogelijkheid om de box bedraad aan te sluiten al is het maar even voor proef ?

3. Pandora'sbox box

Heb zojuist bedraad aangesloten. Hij geeft dit exact weer: kan geen locatie informatie ontvangen. Dit kan als het netwerk niet is verbonden. Wilt u toch toevoegen?

Verders heb ik gewoon verbinding. Het betreft natuurlijk Login of registreer een account om deze link te zien. maar dat slikt hij niet.

4. mike.r

mike.r Expert

5. marcel1988

marcel1988 Expert

Die pagina is ook offline op dit moment. daarom kun je hem niet als source toevoegen.
    Als het goed is, lukt het met de volgende website wel: Login of registreer een account om deze link te zien.

6. Pandora'sbox box

Ja kodi start wel op.. nu ben helaas aan het werk, maar vanavond ga ik het alsnog even proberen ik kom hier op terug...om deze andere pagina te pro eren. bedankt zover
    --- Dubbelpost samengevoegd op, 18 jun 2017, Originele post datum: 15 jun 2017 ---
    Iedereen bedankt voor de moeite.. het is inmiddels gelukt om alles aan de praat te krijgen.. heb de mediaplayer geheel gereset en geinstalleerd en nu werkt het wel.. helemaal blij:klappen:

LeX vindt dit leuk.
  7. LeX

LeX Moderator Medewerker

Wat dacht je van ons ..we springen een gat in de lucht ! Marcel en Mike bedankt :slotje:
    U mag mij een pm sturen als deze topic heropend moet worden :)

mike.r vindt dit leuk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.