(Opgelost) Kodi op Ipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

De gladde aal

Forumlid
13 mei 2017
10
5
6
56
weet iemand hoe je Kodi op de Ipad kan krijgen ??
heb het nodige reeds opgezocht op internet en op Youtube
Ik kom er niet uit
op de Ipad staat versie 10.3.2
heb Cydia impactor gedownload en de Kodi . IPA bestand
wie helpt me op weg ??
 


hier staat op de officiele website van kodi hoe je het op een ipad/iphone werkend krijgt.
 


hier staat op de officiele website van kodi hoe je het op een ipad/iphone werkend krijgt.
Marcel helaas nog steeds niet gelukt Me ipad geeft iedere keer aan dat me wachtwoord voor me Apple ID niet goed zou zijn.
heb je misschien een ander idee of een link waardoor ik Kodi wel op me Ipad zou kunnen zetten ??
 
Helaas ik heb zelf geen ipad, dus ik kan je daar niet mee helpen.

maar iemand op het forum zou je daar vast wel mee kunnen helpen :)
 
Marcel,

Alvast bedankt voor de genomen moeite
Heb iets gewonden waardoor ik kodi wel op de iPad kan zetten en het werkt bijna naar behoren
Hij kan ineens het bestand niet meer vinden waardoor ik geen addons kan installeren
Hij is wel zichtbaar in de kodi repository

Weet iemand een oplossing want kodi op de iPad zie ik toch wel heel graag
En ik gebruik iOS 10.3.2 zonder jailbreak
Ik benieuwd naar de reactie of andere mensen tegen het zelfde probleem oplopen en welk programma zij hebben gebruikt om Kodi draaiend te maken op de IPad.
even een aanvulling wat ik tot heden heb gedaan

Ik heb Kodi (16.1)via Tweakbox geïnstalleerd op me Ipad met IOS 10.3.2 Volgens je video 1 en ander kunnen aanpassen en dat werkt gewoon naar behoren. alleen bij het installeren van de reposistory heeft deze deze navolgende foutmelding ""Kan niet verbinden met opslag"" Kan jij me misschien vertellen waar het probleem zit en hoe ik eventueel dit zou kunnen oplossen. ben inmddels al 2 dagen aan het stoeien en het lukt nog steeds niet hopelijk weet iemand of ik dit werkend kan krijgen
 
  • Like
Reacties: Karpertje
Zoals ik al eerder aangaf kan ik je niet helpen aangezien ik geen apple producten in het bezit heb. ( dit is 1 van de redenen waarom niet )
alles moet zo moeilijk. ik heb altijd android gehad. werkt gewoon. zonder problemen.

Hopelijk is er hier iemand die je ermee kan helpen.
 
Kodi op een niet gejailbreakte iPad is heel lastig. Je zou op YouTube kunnen kijken maar volgens mij zijn dat allemaal waardeloze oplossingen.
Ik vond dit:

You must be registered for see medias
 
  • Like
Reacties: Monteur54 en Bigor
Kodi op een niet gejailbreakte iPad is heel lastig. Je zou op YouTube kunnen kijken maar volgens mij zijn dat allemaal waardeloze oplossingen.
Ik vond dit:

You must be registered for see medias
Spinix dank je wel voor je reactie
Vraag niet hoe ik het gedaan heb maar naar me 3e dag stoeien is het me toch gelukt en het werkt ook nog
 
  • Like
Reacties: Spinix
Spinix dank je wel voor je reactie
Vraag niet hoe ik het gedaan heb maar naar me 3e dag stoeien is het me toch gelukt en het werkt ook nog
Misschien toch proberen uit te leggen? Dan heeft iemand die misschien net zo loopt te stoeien om Kodi op z'n iPad te krijgen er ook wat aan ;)
 
  • Like
Reacties: De gladde aal
Kodi op een niet gejailbreakte iPad is heel lastig. Je zou op YouTube kunnen kijken maar volgens mij zijn dat allemaal waardeloze oplossingen.
Ik vond dit:

You must be registered for see medias

Werkt perfect met die App, op een niet gejailbreakte iPad, dank u voor de YouTube link
 
Bigor,
Klopt ben 3 dagen aan het stoeien geweest maar is gelukt de aanhouder wiint
Zal spoedig de stappen die ik gedaan heb hier vermelden.

De 1e grote stap was de geschiedenis en data te verwijderen van safari op de ipad / iphone
 
  • Like
Reacties: Lex
Bigor,
Klopt ben 3 dagen aan het stoeien geweest maar is gelukt de aanhouder wiint
Zal spoedig de stappen die ik gedaan heb hier vermelden.

De 1e grote stap was de geschiedenis en data te verwijderen van safari op de ipad / iphone
Wat laat je ons in spanning/onzekerheid omtrent stap 2 en 3 en wellicht stap 4 en 5 :kopstoot:
 
  • Like
Reacties: De gladde aal
en nu de vervolg stappen:cheer:
Ga naar safari - in de zoekbalk
tik in de pagina free aan ( kleur verandert van zwart naar groen)
je kunt nu dit programma downloaden.
Ga naar instellingen - algemeen - apparaatbeheer ga naar Chinasoft resourceCorpation en klik vertrouwd aan.

Ga nu maar de app Tutu app welke op je iPhone/Ipad staat
open deze tik dan Kodi in de zoekbalk
Je krijgt 3 resultaten zowel voor de Ipad of de Iphone beide zijn ze gelijk
1e Kodi is Jarvis
2e Kodi is Krypton (Kodi Jarvis 18.1)
klik op installeren.
Ga naar instellingen - algemeen - apparaatbeheer ga naar ROAD&BRIDGE EAST CHINA ENGINEERING en klik vertrouwd aan.
Ga terug na de Kodi app welke op je Iphone/ Ipad staat
en bij mij werkt het gelukkig.

Ik hoop dat andere mensen er wat aan hebben in ieder geval werkt het bij mij op deze manier naar behoren.

Ben benieuwd of het bij andere ook werkt
 
  • Like
Reacties: Spinix en Lex
Ik heb gewoon de instructies gevolgd uit de YouTube video, was geklaard in 10 minuutjes, zonder probleem
De app installeren , de taal van chinees of zo naar Nederlands en de verdere gegevens ingeven
 
  • Like
Reacties: Spinix en Lex
Iedereen ontzettend bedankt voor zijn bijdrage bij dit Ipad probleem! Ik denk dat het wel duidelijk is :slotje:
U mag mij een pm sturen als deze topic heropend moet worden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.