1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

(Opgelost) Problemen Exodus en Phoenix.

Discussie in 'Vragen' gestart door RodyH93, 17 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RodyH93

RodyH93 Nieuwkomer

Hallo,
    Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand me kan helpen. Sinds kort heb ik problemen met de video add-ons Exodus en Phoenix. Ik weet al dat het niet aan mijn computer of updates of iets dergelijks ligt omdat ik anderen ken die er ook last van hebben. Sinds kort zijn op Exodus bijna alle HD links verdwenen en wordt voor heel veel links die er nog wel staan autorisatie gevraagd waar je dus ook niks mee kan. Ook werken bij beide add-ons de zoekfuncties niet goed meer. Ik had hier al last van toen ik nog de Jarvis versie had maar nog steeds nu ik de Krypton versie heb. Ik snap er zelf maar weinig van, beide add-ons zijn geupdate dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik hoop dat iemand kan helpen.

2. LeX

LeX Moderator Medewerker

3. peterp

peterp Gevorderd

Gisterenavond rond 23u30 werd de stream met Exodus ineens onderbroken, en heb daarna geen enkele stream meer kunnen opstarten met de melding 'geen streams beschikbaar'. Ook veel streams die vroegen om een autorisatie via hun site om te pairen? Ook niet na een herstart van Kodi en Q5?
    Nog iemand dit moeten ondervinden?

4. RodyH93

RodyH93 Nieuwkomer

LeX vindt dit leuk.
  5. LeX

LeX Moderator Medewerker

Graag gedaan zo zijn we ... om deze discussie beheersbaar te houden op één plek :slotje:
    U mag mij een pm sturen als deze topic heropend moet worden :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.