Opgelost (Opgelost) trakt tv werkt niet bij veel addons

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

arnos

Gast
Goedemiddag.
Ik heb een vraagje over trakt. Ik wil eigen catagorieen maken met tv series films series enz. Nu ben ik erachter dat dit vrijwel onmogelijk is of mis ik hier iets. Ik zou trakt kunnen gebruiken maar dat werkt niet met retrospect en vele andere addons en dan heb ik er niks aan. Zou alles naar mijn favorieten kunnen zetten maar daar kan ik geen mappen maken. Dus mijn bedoeling is een map maken met series vrouwtje en dan daar bijvoorbeeld hart in aktie in zetten. Wie kan mij aub helpen. Gebruik kodi 17. Mvg
 
Nee helaas dat kan niet voor Nederlandse series werkt Kodi nu eenmaal niet goed.
Voor andere series en films kun je bij Trakt wel persoonlijke lijsten aanmeken.
 
Nee helaas dat kan niet voor Nederlandse series werkt Kodi nu eenmaal niet goed.
Voor andere series en films kun je bij Trakt wel persoonlijke lijsten aanmeken.
Hoi dat is jammer ik wou namelijk de retrospect addon gebruiken zodat ik van rtl en sbs ook programmas kan toevoegen aan een map dit kan dus niet blijkt. Echt telleurstellend dat dit niet kan met kodi nu moet ik de apps downloaden van rtl sbs en daar mijn favorieten maken had liever allles in kodi gehad lekker overzichtelijk
 
Nederland is maar een klein landje en ook zijn ze goed in het beveiligen van hun materiaal.
Kun je die Nederlandse series ook niet toevoegen aan favorieten?
 
  • Like
Reacties: arnos
Nederland is maar een klein landje en ook zijn ze goed in het beveiligen van hun materiaal.
Kun je die Nederlandse series ook niet toevoegen aan favorieten?
Ja dat lukt wel maar mijn favorietenlijst word zo onoverzichtelijk vandaar dat ik aparte mappen wil maken. Ik had volgens mij ergens gelezen dat je je favorieten ook kan indelen maar dat kan zover ik nu zie ook niet helaas. Het blijft in mijn ogen ongelofelijk dat dit niet kan want kan ze wel via retro onder favorieten zetten maar ik wil nu juist een map op mijn homescreen en dan vanuit retro in die map zetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.