Opgelost (Opgelost) Vraag addon voor hiptv kanalen te kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurg38

Gevorderd
4 apr 2017
69
27
6
45
Hoi ik heb een vraag ik heb een custom build van mammoth op kodi 16.1 jarvis nu wil ik de live tv zenders van hiptv kijken is er een goede addon voor wil het eigenlijk zo als het in de kodiforum build is dat je live tv aan klikt en de zenders laden en je dan op de zender klikt en kan kijken mvg jurg38
 
Hier zijn geen addons voor, maar een zogenaamde PVR Client: IPTV Simple Client. Die kan je gewoon in Kodi instellen.
 
Dat heb ik dus gedaan maar zie nergens de zenders staan welke live tv addon ik ook gebruik ook als ik bijvoorbeeld live tv zelf aan klik gebeurt er niks misschien moet ik de taal naar nederlands zetten bij regio want dat heb ik niet gedaan mvg jurg38
 
Dat heb ik dus gedaan maar zie nergens de zenders staan welke live tv addon ik ook gebruik ook als ik bijvoorbeeld live tv zelf aan klik gebeurt er niks misschien moet ik de taal naar nederlands zetten bij regio want dat heb ik niet gedaan mvg jurg38
Heb je wel een link of bestand geconfigureerd. Zo ja, dan klopt die waarschijnlijk niet.
En je moet na configuratie altijd Kodi opnieuw opstarten.
 
Er is een addon voor kodi die je ook kunt gebruiken.
 
Ik zal straks even opnieuw proberen ga eerst ff de build testen van frankkodi vind ik het niks ga ik de build van mammoth weer doen of kodi no limits maar bij die 2 werkt live tv niet met hiptv en dat probeer ik juist wel goed te krijgen en misschien lukt het wel met de playlistloader ik laat nog wel weten of het gelukt is bedankt voor de tips mvg jurg38
 
Ik zal straks even opnieuw proberen ga eerst ff de build testen van frankkodi vind ik het niks ga ik de build van mammoth weer doen of kodi no limits maar bij die 2 werkt live tv niet met hiptv en dat probeer ik juist wel goed te krijgen en misschien lukt het wel met de playlistloader ik laat nog wel weten of het gelukt is bedankt voor de tips mvg jurg38
Bij onze build gemaakt door Frans werkt Hiptv uitstekend https://kodi-forum.nl/threads/kodi-17-nl-build-by-kodi-forum-nl.2323/
 
klopt dat weet ik maar een hoop anime addons werkt niet met kodi 17.1 dus ben ik terug gegaan naar 16.1 jarvis en wil mammoth build erop hebben en daar wil hiptv erop werkend hebben dat is mijn doel
Oh sorry had niet begrepen dat het om 16.1 ging ,maar dan heb je de link vast als 17.1 in je leven komt :Dddd4
 
Oh sorry had niet begrepen dat het om 16.1 ging ,maar dan heb je de link vast als 17.1 in je leven komt :Dddd4
Ik heb die build van kodi-forum al gehad en werkt hiptv prima maar wil het dus ook zo op de andere build en dat lukt niet echt
Ik heb het probleem al opgelost ik heb eerst alles goed ingevuld bij pvr simple client daarna heb ik playlistloader erop gezet daar hetzelfde code ingevuld van hiptv optie 2 none optie 3 none en klaar het werkt mvg jurg38
 
  • Like
Reacties: Plenkske en Lex
Nou Jurg mooi dat het gelukt is,en een goede beschijving hoe het is opgelost klasse :slotje:
U mag mij een pm sturen als deze topic heropend moet worden :)
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Status
Niet open voor verdere reacties.