Oplichting kodiboxjes met kaosbox op Rotterdamse markt station blaak

wildriver

Forumlid
12 feb 2017
7
3
6
44
Beste allemaal,
Gisteren liep ik op de zaterdagmarkt bij station blaak (bieb) in Rotterdam en ik zag daar een marktverkoper die kodiboxjes verkoopt tussen de €60 en €110 pure oplichting in mijn ogen, ik knoopte een kort gesprek aan met de verkoper en vroeg hem of hij wist dat alle software gewoon voor de consument gratis was en hij beaamde dat.. Het is dus asociaal grof geld verdienen met plastic boxjes waarvan je mag hopen dat het überhaupt werkt ?? En je niet een kat in de zakt koopt, bij deze wilde ik dus even melden en iedereen waarschuwen.
Bij deze vriendelijke groet,
Wildriver.
 
  • Like
Reacties: Lex
Op de paasmarkt hier vroegen ze voor een x96 mini €140. Mensen stonden er voor in de rij. Natuurlijk bij de demonstratie, die vast van te voor geselecteerd was, perfecte bronnen en NL subs. Het is al langer dan een jaar wettelijk verboden maar gebeurt nog volop.
 
Op de paasmarkt hier vroegen ze voor een x96 mini €140. Mensen stonden er voor in de rij. Natuurlijk bij de demonstratie, die vast van te voor geselecteerd was, perfecte bronnen en NL subs. Het is al langer dan een jaar wettelijk verboden maar gebeurt nog volop.
Persoonlijk zie ik dit niet als oplichting...het is gewoon de grens opzoeken van wat de "gek" ervoor over heeft?
Cardsharing is ook al jaren verboden en nog steeds wordt het aangeboden op Marktplaats.
IPTV abonnementen zonder originele kaarten verkopen is ook niet Legaal en gebeurt ook nog steeds...
Zolang de handhaving hier een lachertje blijft zullen dit soort praktijken gewoon door blijven gaan.
 
Persoonlijk zie ik dit niet als oplichting...het is gewoon de grens opzoeken van wat de "gek" ervoor over heeft?
Cardsharing is ook al jaren verboden en nog steeds wordt het aangeboden op Marktplaats.
IPTV abonnementen zonder originele kaarten verkopen is ook niet Legaal en gebeurt ook nog steeds...
Zolang de handhaving hier een lachertje blijft zullen dit soort praktijken gewoon door blijven gaan.

Inderdaad is het wat een gek ervoor geeft, maar ze maken grof gebruik van het impuls aankoopbedrag van mensen
Er mag dus best gewaarschuwd worden dat je met zoiets te veel gaat betalen, maar dat geldt net zo goed voor de demonstratie met de glasreiniger die je op markten ziet, en dat noemen we toch ook geen oplichting
 
Ik was net bij de DA en zag in bak Aanbieding 12 AAA Duracell batterijen van 9.95 voor 7.95. Loop vervolgens naar de overkant naar de Action, 12 Duracell AAA batterijen voor 4.40, dus tja, zijn DA nu oplichters?
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk zie ik dit niet als oplichting...het is gewoon de grens opzoeken van wat de "gek" ervoor over heeft?
Cardsharing is ook al jaren verboden en nog steeds wordt het aangeboden op Marktplaats.
IPTV abonnementen zonder originele kaarten verkopen is ook niet Legaal en gebeurt ook nog steeds...
Zolang de handhaving hier een lachertje blijft zullen dit soort praktijken gewoon door blijven gaan.
[
De software is voorgeinstalleerd, wat illigaal is.