Opgelost Opnieuw instaleeren

ChriZLa

Forumlid
11 dec 2017
6
4
6
43
Hoi ik heb een vraag.
Ik heb een panter pro van kodistreamers.nl
Alleen deze werkt niet meer goed dus wil hem graag resetten en opnieuw instaleren
Ik weet niets verder van de specs etc
Waar kan ik het beste info vandaan halen
Ik ben bang dat ik iets fout doe en hem straks helemaal niet meer aan de praat krijg ?
 
Zoals mijn collega @LeX al aangeeft zit je waarschijnlijk met een oude box, je kunt er nog iets leven in blazen met FTMC maar dat heeft ook niet het eeuwige leven...
Heb je topic meteen even verplaatst naar Android > Vragen
 
De box is niet zo oud. Volgens mij is hij verder wel goed. Maar aangezien kodistreamers.nl hem niet meer update en ik allemaal fout achtige meldingen krijg wil ik hem gewoon helemaal schoon maaken en opnieuw installeren. Kan ik niet de nieuwste Android versie erop zetten? En hoe kan ik kijken wat voor een versie erop staat? En kan ik ook ergens zien wat voor hardware erin zit?
 
De box is niet zo oud.
Omdat jij hem zeker pas hebt gekocht maar die site heeft die boxen goedkoop opgekocht en waarschijnlijk waren ze toen al wat maanden oud...
De nieuwste versie van Android erop zetten is helaas niet mogelijk. Je kunt bij de Android Instellingen zien wat voor versie Android je hebt.
 
Bedankt. Vanavond maar ff ermee stoeien.
Gewoon terug naar fabrieks instelling zetten?
 
Gewoon terug naar fabrieks instelling zetten?
Dat lost verder weinig op maar je box is dan wel weer mooi schoon.. Mocht je Android 5.1 of hoger hebben dan kun je Kodi 17 downloaden en via de tutorials van dit forum en zowerktkodi.nl nog wat moois van maken. Mocht je Android 4 hebben dan zou je nog FTMC kunnen installeren ( ) en kun je nog even verder met je box.. Al is dit niet meer aangeraden aangezien Android 4 echt al een behoorlijke tijd oud is.

Mocht je nog wat spaargeld over hebben dan raad ik je aan de Xiaomi Mi Box te halen, dan heb je een mooie snelle TV Box in huis die ook nog eens de handigheden van Android TV bevat (Zoals een ingebouwde Chromecast). https://kodi-forum.nl/threads/top-10-tv-boxen-van-dit-moment.3235/

Laat ons maar weten als het gelukt is.
 
Heb ik nou Android 6.0.1 of moet ik ergens anders kijken

Ja dus. Kodi is nu aan het updaten naar 17.6
 

Bijlagen

  • 15131047249211896180898.jpg
    15131047249211896180898.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 16
Het is gelukt mensen. Ik heb niet alles eraf gehaald. Gewoon kod i vanaf playstore ge update en toen covenant repo erop gezet
 
  • Like
Reacties: Lex en Micko
Nou wie had dat gedacht met zo'n oud beestje en veel succes met de addon covenant een repo is iets anders.
 
  • Like
Reacties: ChriZLa en Micko
Repo is waar de addons in staan bedoel je? Nou ja ik zal voorlopig wel op deze forum site rond gaan neuzen en dan leer ik het vast wel. Bedankt iedereen voor de hulp zo ver. Me collga heeft ook een box besteld dus ik zal hem ook lid laten maken ?
 
  • Like
Reacties: Spinix en Lex
Repo is waar de addons in staan bedoel je? Nou ja ik zal voorlopig wel op deze forum site rond gaan neuzen en dan leer ik het vast wel. Bedankt iedereen voor de hulp zo ver. Me collga heeft ook een box besteld dus ik zal hem ook lid laten maken ?
Graag :) ik weet niet hoeveel collega's je hebt? Maar maak ze allemaal enthousiast voor dit infomatieve forum.
 
  • Like
Reacties: ChriZLa