Opzoek naar andere iptv provider

Dafboy

Nieuwkomer
6 mrt 2023
4
0
1
43
Ben nu ook reeds 2j bij GoFast.
Wat me opvalt is dat er vooral bij de Belgische zenders veel problemen zijn, wegvallend geluid, haperend beeld, eindeloze loop,...Beeld/geluid/ondertitels lopen niet synchroom bij sommige zenders....Is wat frustrerend en na de opstart problemen met hun Ddos aanvallen in het begin dat ik bij hen was ben ik toch relatief tevreden.
VOD en series lopen wel hopeloos achter....
Voordeel vind ik dan wel weer de 16 Eurosport xtra kanalen (ik kijk graag en veel naar snooker en op deze manier kan ik tenmisnte ook de minder bekende spelers aan het werk zien)....

Heb nu een test lopen bij Totaal, ben bijna overtuigd, helaas mis ik de Eurosport xtra kanalen....
Op dit forum zijn er zoveel tips, pro's en contra's dat ik het bos niet zie door de bomen....
 
Ben nu ook reeds 2j bij GoFast.
Wat me opvalt is dat er vooral bij de Belgische zenders veel problemen zijn, wegvallend geluid, haperend beeld, eindeloze loop,...Beeld/geluid/ondertitels lopen niet synchroom bij sommige zenders....Is wat frustrerend en na de opstart problemen met hun Ddos aanvallen in het begin dat ik bij hen was ben ik toch relatief tevreden.
VOD en series lopen wel hopeloos achter....
Voordeel vind ik dan wel weer de 16 Eurosport xtra kanalen (ik kijk graag en veel naar snooker en op deze manier kan ik tenmisnte ook de minder bekende spelers aan het werk zien)....

Heb nu een test lopen bij Totaal, ben bijna overtuigd, helaas mis ik de Eurosport xtra kanalen....
Op dit forum zijn er zoveel tips, pro's en contra's dat ik het bos niet zie door de bomen....
Totaal en iptv plus schijnen van dezelfde te zijn hele slechte service. Ik had ook gofast laatste tijd veel problemen gehad en als je het melde duurde het soms 1 a 2 dagen voordat je wat van ze hoorde , nu had ik gelezen dat ze een schikking met Brein hadden , en mijn prepaid abbo liep in december 2022 af en ik hoorde ook niks van ze wat website hebben ze allang niet meer . Ben over gestapt naar smootv en hakuna iptv beide super goed.
 
Thx, Smootv heb ik testlijn aangevraagd....wacht tot ze in het verre oosten in actie schieten...

GoFast gebruikt sinds vorig jaar een website wat zogezegd hosting aanbied, maar feitelijk is dit nog steeds een tv pakket.....Enkel voor de eurosport xtra bij hen blijven zal ik ook niet doen....
Totaal werkt in ieder opzicht veel beter als gofast....ook bij de VOD en series direct met NL subs, de test lijkt goed en bevalt me....wat de service betreft weinig ervaring mee, voor mogelijke nieuwe klanten zal die altijd beter verlopen dan voor bestaande.....
Ben benieuwd naar SmooTV en zal ook nog wel 4kott proberen denk ik....
 
Ben benieuwd naar SmooTV en zal ook nog wel 4kott proberen denk ik....
SmooTV is een reseller van 4KOTT. Op Alibaba staan er genoeg die 4KOTT aanbieden, moet je wel even specifiek naar vragen in een persoonlijk bericht.
Prijzen liggen rond de 26-36 dollar per jaar. Heb zelf 19.50 dollar per 6 maanden.
 
Ik heb gisteren direct test voor 2 weken verkregen bij Smoo-Tv....Lijkt me heel goed te bevallen. Ook 24uurs test verkregen voor de server waar Eurosport Extra op staat, blijkt dezelfde te zijn als gofast gebruikt, en de kwaliteit aldaar is een pak minder dan de 14 dagen test.
Qua beeld en geluid waarschijnlijk niks wat niet op te lossen valt met enkele instellingen aan te passen en eventueel nieuwere bekabeling.
Zijn ook goedkoper dan GoFast en Totaal, misschien niet zo goedkoop als sommige bedragen wat ik hier gelezen heb, maar dat zal mijn beslissing niet beïnvloeden.

Wel graag wat extra uitleg over xtream en m3u.
Ik gebruik meestal portal via mytvonline2, maar wat zijn de voordelen en nadelen van deze inlog mogelijkheden?

Zijn er misschien betere apps?(gratis), SmartersPro heb ik op de tv zelf staan, maar daar ondervind ik veel problemen qua stabiliteit, storingen en geen ondertiteling.
 
Ik gebruik meestal m3u want deze is makkelijk om te zetten naar xtream. Voordelen weinig nadelen net zoveel.
Iptv smarters wil inderdaad wel stabiliteitsproblemen hebben/geven.
Mocht je de app op het gebruikte apparatuur kunnen zetten zou ik je bijvb neutro iptv aan kunnen raden als test (gratis) ik vind de layout altijd wel fijn.
Ja er zijn betere maar die zijn meestal betaald of zitten standaard op een box
 
Heb een Samsung Smart TV, schijnt dat deze heel erg streng zijn met betrekking tot dergelijke app's, veel keuze vrijheid heb ik dus niet.
Denk dat ik het bij mij Formuler met Mytvonline zal houden, vind ik een goede aangename app....
Voorlopig laat ik het via de portal staan, als ik eenmaal definitief overstap zal ik waarschijnlijk ook de m3u gaan gebruiken....
 
In het geval je een box gebruikt. Kun je hem gewoon op portal laten staan(veranderen geeft geen voordeel) behalve als je hem op het Mac adres hebt geregistreerd.
Wil je dan een andere app willen gebruiken moet je vaak inloggegevens invoeren en dan heb je de m3u/xtream weer nodig.
Samsung is inderdaad zeer beperkt tot de ondersteunde apps
 
Zijn er misschien betere apps?(gratis), SmartersPro heb ik op de tv zelf staan, maar daar ondervind ik veel problemen qua stabiliteit, storingen en geen ondertiteling.
Waarom niet €8 p/j uitgeven voor de beste app om iptv te kijken? Tivimate is echt de beste app.
 
  • Like
Reacties: Wolfgang
Wat natuurlijk jou persoonlijke mening is.
Er zijn betere apps alleen zijn deze vaak bestemd voor andere boxen 😉
 
Wat natuurlijk jou persoonlijke mening is.
Er zijn betere apps alleen zijn deze vaak bestemd voor andere boxen 😉
Tuurlijk is dat mijn mening. Proefondervindelijk (3x woordwaarde) bewezen dat dat voor mij de beste app is. Op boxen weet ik niet, geen ervaring mee.
 
  • Like
Reacties: A_rjen
Totaal en iptv plus schijnen van dezelfde te zijn hele slechte service. Ik had ook gofast laatste tijd veel problemen gehad en als je het melde duurde het soms 1 a 2 dagen voordat je wat van ze hoorde , nu had ik gelezen dat ze een schikking met Brein hadden , en mijn prepaid abbo liep in december 2022 af en ik hoorde ook niks van ze wat website hebben ze allang niet meer . Ben over gestapt naar smootv en hakuna iptv beide super goed.
Hoi dafboy , hebben ze bij hakuna de serie Revenge als ik vragen mag ?
 
Ja, die ccam lijn is iets anders. Je hebt bijvb ook resellers die bieden 4kott en trex aan.
Veranderd niks aan bijvb hun 4kott die is hetzelfde als bij bijvb andere 4kott abonnementen.

Je kunt bij de ene supermarkt coca cola kopen bij de andere ook + nog het huismerk. Die fles Coca Cola is toch echt hetzelfde als bij de andere winkel 😉 (dom voorbeeld)
 
Bedankt voor je uitleg.
Ik ben gebruiker van beide iptv en schotel
Misschien iemand ervaring met de Cccam van 4kott wil de schotel ook nog actief houden of moet ik dit op een andere afdeling vragen bij Kodi ?
 
Ik wil wel even voor je horen, heb wel wat connecties. Nee verkopen doe ik niet en bemiddelen ook niet. Maar denk wel dat ik een eerlijke mening voor je kan krijgen
 
Ik wil wel even voor je horen, heb wel wat connecties. Nee verkopen doe ik niet en bemiddelen ook niet. Maar denk wel dat ik een eerlijke mening voor je kan krijgen
Graag heb momenteel geen C-line meer die nog werkt dus alle hulp is welkom vast bedankt.
 
Cccam en iptv zijn 2 verschillende dingen. Is het niet gewoon dat die verkoper iptv van 4kott heeft en de cccam ook maar gewoon 4kott noemt? Lijkt de url van je c-line ook van een 4kott server te komen?