Osmc.

Hasie

Gevorderd
21 dec 2017
93
8
16
63
Goedenavond.

Kan ik en Kodi 20 en OSMC beide instaleren op de Shield.
OSMC is puur voor de fun .
Kan dit of gewoon niet doen,
 
OSMC ondersteunt momenteel de Raspberry Pi, Vero en Apple TV. Dus is niet geschikt voor Android TV.
Als je een tweede mediacenter app zoals Kodi wil zou je misschien een Kodi fork zoals WBMC, the Wonderbox tv Media Centre, kunnen proberen.
 
OSMC ondersteunt momenteel de Raspberry Pi, Vero en Apple TV. Dus is niet geschikt voor Android TV.
Als je een tweede mediacenter app zoals Kodi wil zou je misschien een Kodi fork zoals WBMC, the Wonderbox tv Media Centre, kunnen proberen.
Staat erop hoor mijn dank voor deze link.
Echter hoe krijg de pop up weg bij het beginscherm first look teaser e.d. Zie foto
 

Bijlagen

  • 7CFA4B34-F297-496A-9F41-71F03D6D03CA.jpeg
    7CFA4B34-F297-496A-9F41-71F03D6D03CA.jpeg
    968,2 KB · Weergaven: 11
  • Like
Reacties: B. web
Fijn dat je wat aan deze tip hebt. Ik kan het niet voor je testen, maar ik denk in instellingen > Systeem Add-ons > Toon mededelingen. Anders even elders in de instellingen zoeken.
 
Fijn dat je wat aan deze tip hebt. Ik kan het niet voor je testen, maar ik denk in instellingen > Systeem Add-ons > Toon mededelingen. Anders even elders in de instellingen zoeken.
Wbmc geeft geen Atmos geluid weer zover jou bekend?
 
Even in je instellingen kijken van Kodi en dan kijken of die instellingen overeenkomen met die in WBMC. Lukt het dan niet dan hier ook even vermelden welke versie WBMC en Kodi je hebt 20 ? , 64bit ?
Zie ook hier voor wat tips: