Ervaringen met Moviestreamer / easyuse.tv / easy2use.tv

De 7 dagen zijn inmiddels om. En ja hoor ze "kapen" je kodi. Je kunt kiezen om abbo te verlengen of om weg te klikken. Klik je weg dan loopt je kodi vast. Je kunt natuurlijk kodi verwijderen en opnieuw installeren. Maar dat willen we niet.
Ga via een file explorer naar de root van je device.
Zoek map "android" map "data"
Zoek hier je kodi mapje. "org. Xbmc. Kodi" daar de map "files" "kodi" "addons" "plugin.video.iptv" deze map in zn geheel verwijderen. En je kodi draait weer.
 
Zeer goede tip! :) hopelijk zijn de mensen die nu lijden onder het leed van easyuse.tv hiermee gered..
 
Zeer zeer goede tip al ben ik bang dat de niet geoefende kodi gebruiker de moed in de schoenen zikt bij het lezen van de eerste zin.

Ga via een file explorer naar de root van je device :confused:
 
Tja ik kan het wel vertalen...
"Ga naar de wortel van je apparaat'
Maar denk dat je dan nog niks wijzer wordt... :lol:
Maar zonder gekkigheid de mensen die het niet begrijpen /snappen.
Het is een hulp forum he. En vragen staat vrij. En we helpen de" gedupeerden";) graag
 
  • Like
Reacties: mschaper
Laat ik eens objectief naar easyuse kijken en mijn bevindingen neerzetten afgezien van de bekende wurgsoftware en betaalmodel.

Voor de fun geïnstalleerd op mijn Windows pc die dienst doet als mediacentre.

Installatie is erg eenvoudig ik kan zien dat mensen zonder technische kennis deze kunnen installeren.

Dan de build zelf eerlijk gezegd vind ik het een leuke build en erg eenvoudig te bedienen. Het is een kleine build ongeveer 163mb en loopt vlot.

Films en series kijk je door middel van convenant wat een verassing Hierbij is de ondertiteling al voor je ingesteld ( autosubs). Niet echt spannend dus.

Dan live tv kon niet zo snel achterhalen welke service dit is maar eerlijk is eerlijk het werkt uitstekend alles 1080p geen buffers of haperingen gehad ook niet op drukke momenten. ( Benieuwd welke service/ addons dit is)

Verder de bekende uitzending gemist een kindersectie en een muziek sectie allemaal gratis addons ofcourse.

Al met al mooie build zeer eenvoudig in gebruik live tv uitstekend . Ik kan begrijpen dat mensen hiervoor kiezen. Jammer dat het geen gratis build is had het goed gedaan als freeware.
 
Ja ik had al vlug door dat het niet fris is.. Daarom reageerde die persoon ook zo heftig waarschijnlijk op het moment dat ik iets teveel commentaar gaf, dat ik het idee had dat het niet helemaal klopte.. Zo zie je maar, goed opletten.. Helaas zijn er nog veel mensen die er in blijven trappen.. Er zijn hier op het forum verschillende aanbieders en resellers, welke zich bewezen hebben in kwaliteit zowel als service. Nu vind ik persoonlijk service minstens zo belangrijk als kwaliteit, niet zozeer in de vorm van ik kan constant mailtjes sturen die beantwoord worden, maar wel een stukje duidelijkheid over wat je kan verwachten, stukje support bij problemen/klachten, en een persoon die onder dezelfde naam te bereiken is.
Ik denk dat we in de toekomst nog wel gedupeerden zullen tegenkomen, van degene die achter het hele moviestreamer, flixtronic, easyuse, gebeuren zit..
Zeer goede tip! :) hopelijk zijn de mensen die nu lijden onder het leed van easyuse.tv hiermee gered..
Op 10-10-2017 heb ook ik mijn beklag gedaan over EasyUse.tv van Moviestreamer (zie betreffende item). Ben van de week eens gaan mailen met het bedrijf, en wat denk je..... Ze hebben alles weer hersteld en ik kan weer gewoon na easyuse.tv kijken via Kodi. Nu zelfs met 124 zenders (bijna allen HD). Wilde toch even melden op het forum. Ben verheugd dat ik toch nog wat voor mijn 79,- euro krijg.
 
Dat is toch positief :) hopelijk dat andere gedupeerden ook een herstel of iets in die richting krijgen..
 
  • Like
Reacties: Piver
Wij hebben ook pakket iptv van movie streamer maar moeten nu om te kunnen kijken bij easy use inloggen en dat werkt niet. Onbekend account. Ik ga niet nog een keer 79 euro betalen voor exact hetzelfde. We hebben dat net een maand ongeveer. Ligt het nu aan onze x9 (oude flixtronics ) box? Als wij een nieuwe box kopen met Android hier dan vijf werkt alles dan weer gewoon? Onze box heeft in januari een update via hun zelf gehad en wij vinden nu geen Android meer terug en draait dus op kodi 16.1.
Wij snappen er niks meer van maar willen wel graag verder kijken. Dus wat is de oplossing voor ons? Een nieuwe box en kunnen we dan gewoon weer kijken of blijven er dat gezeur over easy use houden ook dan? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het met de versie te maken had?
Please help ons. Aan die gratis zeven dagen heb je niet zoveel met kinderen.
Bedankt alvast groetjes Tatjana
Er is pas een update aangebracht en moet je al het oude (X9) eerst verwijderen en dan de bulk opnieuw installeren.
Heb ik ook gedaan en alles werkt weer je moet wel hiervan melding maken bij Moviestreamer over je inlog !
Groetjes en succes probeer het eens.
 
Laatst bewerkt:
installeren om te kunnen kijken.
Misschien zie ik het verkeerd maar vind heel vreemd dat er ineens zoveel mensen heel positief zijn over dat easy use.. Voor 7 dagen gratis kijken ga ik dat niet installeren, vertrouw het voor geen kant. Betaal liever voor een abonnement bij een van de vele aanbieders op het forum, die hebben bewezen kwaliteit en stabiliteit. En hoef je geen app's te installeren om te kunnen kijken.

Hallo Reidinga,

Ik ben nieuw op het forum en heb vandaag een nieuwe post geplaatst met de vraag wat ik het beste kan doen met mijn X9 Filmspeler.
Als ik jou posts goed lees zijn er betere alternatieven dan easyuse tv. Kun je me laten weten waar ik deze kan vinden en hoe ik deze vervolgens kan installeren op mijn X9-box?

Hoor graag van je!

Gr.
Philip
 
Er zijn op dit forum verschillende iptv aanbieders, ik heb zelf geen x9 en weet niet welk besturingsysteem er op staat? Maar als je kodi zou kunnen (her)installeren kan je die zeker gebruiken in combinatie met andere iptv aanbieders. Met android kan je bijvoorbeeld ook perfect player gebruiken.
 
Besturingsysteem op de X9-filmspeler is EmbER 4.0.3 (kernel: Linux 3.10.102)
Verder heb ik gezien dat er Kodi 16.1 op geinstalleerd is.

Wat zijn volgens jou de te ondernemen stappen?

Hoor het graag en alvast bedankt voor de replies!
 
Ik zou Kodi opnieuw installeren, versie 17, of 18beta en je kan daarin pvr simple client gebruiken. Iptv abonnementen zijn er al vanaf 15pm bij hiptv, rapid, ultimatehd, en nog andere..
 
Ok, klinkt aannemelijk. Nu ben ik niet super technisch en vraag me af hoe ik deze nieuwe Kodi
op mijn box geinstalleerd krijg...

Box terug zetten naar fabrieksinstellingen en kodi op een sd-card zetten?

Ik kijk verder het meest films en series op de box en neem aan dat hier gratis Apps voor te vinden zijn?
Excuses voor de "spam" maar op 25 okt loopt de trial van easyuse af en weet nog niet welke acties ik moet
ondernemen om zonder zo'n wurgbedrijf weer naar series en films te kunnen kijken...

Hoor dan ook weer graag van je.
 
Op 10-10-2017 heb ook ik mijn beklag gedaan over EasyUse.tv van Moviestreamer (zie betreffende item). Ben van de week eens gaan mailen met het bedrijf, en wat denk je..... Ze hebben alles weer hersteld en ik kan weer gewoon na easyuse.tv kijken via Kodi. Nu zelfs met 124 zenders (bijna allen HD). Wilde toch even melden op het forum. Ben verheugd dat ik toch nog wat voor mijn 79,- euro krijg.
Mijn LiveTV werkt aal een week niet meer en Moviestreamer geeft geen antwoord.
 
Er zijn inderdaad genoeg addons voor films en series te kijken, bijvoorbeeld covenant. Op ga je ook mooie tutorials vinden, evenals verschillende addons. Daarmee ga je direct als je kodi goed hebt verschillende leuke en goede addons kunnen installeren en gebruiken.
 
Is gewoon allemaal dezelfde persoon.. Er is geen samenwerking of overname, dat willen ze doen lijken.. om problemen met stichting brein te doen voorkomen, maar de persoon(en) er achter zijn nog altijd dezelfde.. Dat hebben we al gemerkt aan de reacties hier op het forum van personen die de easyuse interface aan het ophemelen waren, en probeerde te slijten aan mensen hier. Zodra ik er op reageerde, werden personen boos, omdat ze / hij zich aangevallen voelde - betrapt voelde.
 
  • Like
Reacties: Spinix en Dzidzius
Tja ik kan het wel vertalen...
"Ga naar de wortel van je apparaat'
Maar denk dat je dan nog niks wijzer wordt... :lol:
Maar zonder gekkigheid de mensen die het niet begrijpen /snappen.
Het is een hulp forum he. En vragen staat vrij. En we helpen de" gedupeerden";) graag
Ik zit ook met dit probleem. Ik kan dus via de instellingen van mijn mediaplayer dit mapje verwijderen?
 
IK heb het kastje aangesloten aan mijn PC maar via de verkenner lijken alle mapjes leeg te zijn. Hoe kan ik daar dan wel inkomen zodat ik wel alle bestanden kan zien?
Hoe heb jij je boxje aangesloten? Volgens mij werkt dat niet en kun je dus verder niks zien helaas.
 
  • Like
Reacties: Dzidzius