Ervaringen met Moviestreamer / easyuse.tv / easy2use.tv

@Pershing dan zijn eventuele problemen ook eigen probleem denk ik, een ezel... steen.. ;) misschien werkt het voor jullie prima, maar wat vind de verzekering als je nogmaals gaat claimen als het niet werkt? Ik begrijp je wel, maar voor dat geld kan je een prima Android box aankopen, met perfect player er op of andere app icm los iptv, heb je meer zekerheid lijkt me? ;) niet verkeerd bedoeld hoor..
Ja natuurlijk heb je wel gelijk maar die prijs van dat Easy user-interface gedoe (79.-) en livetime kijken en dan ook nog nooit meer betalen was voor mij ook erg aanlokkelijk en daar had ik het om gedaan. Niet wetende dat er ook mensen opgelicht zijn of niet juist gehandeld hebben misschien?
 
livetime kijken en dan ook nog nooit meer betalen was voor mij ook erg aanlokkelijk en daar had ik het om gedaan.
Voor niets gaat de zon op...
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn...

Laat dit een les zijn voor volgende keer haha, je bent niet het enige lid die hier in trapt.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Levenslang tv en films voor €79 gaat ook niet.. kijk eens wat gemiddelde iptv voor jaar kost, dat is al goedkoop ten opzichte van kabel + extra abonnementen.. daarbij, onthoud dat t meer aanvulling is dan volledig vervanging van..
 
Levenslang tv en films voor €79 gaat ook niet.. kijk eens wat gemiddelde iptv voor jaar kost, dat is al goedkoop ten opzichte van kabel + extra abonnementen.. daarbij, onthoud dat t meer aanvulling is dan volledig vervanging van..
Nou toevallig zit ik nu al 5 maanden te kijken en nu jij met je 15 pluroos per maand dat is ook al 75,-.
 
Nou toevallig zit ik nu al 5 maanden te kijken en nu jij met je 15 pluroos per maand dat is ook al 75,-.
Je hebt in die 5 maanden dan vaker moeten betalen en niet eenmalig: 2x 75 euro aangezien deze oplichter pas nog een 'nieuwe' verplichte update doorvoerde.

Maar ik mag je wel feliciteren met de status dat je de enige positieve gebruiker bent van Moviestreamer ;)
 
Nou toevallig zit ik nu al 5 maanden te kijken en nu jij met je 15 pluroos per maand dat is ook al 75,-.
Als jij 5 maanden al kijkt vind ik dat knap! Ze doen nog geen 5 maand die aanbieding ;) maar als jij t zegt.. daarbij geef je eerder in ander topic aan dat je 4mnd geleden die aanbieding kreeg.. veel succes ermee, voor anderen zou ik toch alternatieven aanbevelen.. zelf zeer tevreden met rapid, ultimatehd, zeer goede ervaringen met hiptv, en nog goede testen gehad van anderen..
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf " slachtoffer " mediamarkt verkocht deze kastjes X9V2
Dus ben ter goede trouw ingestapt
Filmspeler.nl was toen de aanbieder.

Nu is filmspeler.nl met de noorderzon vertrokken. En erg toevallig kreeg ik van " easy use " Een abonemten aanbod. Kwam plots in het scherm NOG 7 dagen ( enz enz)
Zelfs naar een kritische mail naar dit bedrijf kreeg ik in slecht Nederlands te horen dat ik pech had.

Dus JA het rammelt, en JA de X9V2 werkt op gewoon kodi nu ( dus dikke vinger ) naar de oplichters!!
------------------------------------------
*knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben zelf " slachtoffer " mediamarkt verkocht deze kastjes X9V2
Dus ben ter goede trouw ingestapt
Filmspeler.nl was toen de aanbieder.

Nu is filmspeler.nl met de noorderzon vertrokken. En erg toevallig kreeg ik van " easy use " Een abonemten aanbod. Kwam plots in het scherm NOG 7 dagen ( enz enz)
Zelfs naar een kritische mail naar dit bedrijf kreeg ik in slecht Nederlands te horen dat ik pech had.

Dus JA het rammelt, en JA de X9V2 werkt op gewoon kodi nu ( dus dikke vinger ) naar de oplichters!!
------------------------------------------
Ik heb Kodi 16 ook werkzaam op de X9V2 maar ik wil eigenlijk Kodi 17 er op hebben, Is dit mogelijk en wie heeft daar een handleiding voor? Dank!
 
Laat ik het zo zeggen:
Hij gaf 24 uur tijd om mijn teksten te verwijderen anders start hij een rechtszaak.
Hij heeft de log van mijn X9-box uitgelezen (?) en gaat deze naar Brein sturen incl mijn ip-adres
etc..
Aangezien hij dus blijkbaar nog vanuit Filmspeler.nl bij mijn box kan (hoezo bestaat hij niet meer?), is dit naar mijn mening digitale inbraak en is hij zelf verwijtbaar richting Brein omdat hij dus ook zelf de kastjes legaal had kunnen maken (blokkeren) na de uitspraak en gedane schikking. Dat heeft hij nagelaten en dus zit hij volgens mij fout..
Haha, laat je niet bang maken. Hij kan je niks maken en ook BREIN zal je niks doen, hoop eerder gezegd dat BREIN hem eens aanpakt met zijn illegale gedoe. Dat die je box kan uitlezen zou vast kunnen aangezien die software van hem vol met troep zit.

Heb je eventueel nog een screenshot van die mail (Stuur maar via de PM dan zal ik privé gegevens afschermen) zodat ik deze kan plaatsen in het topic.
"Grappig" om te lezen allemaal, zijn loze dreigementen die kant nog wal raken en typisch voor deze persoon.
Een korte search op Google en men weet precies dat het hier om Jack W. gaat uit Almere van Filmspeler :) :)
Ik Zie inderdaad wat rechtszaak documenten
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: SenRav en Reidinga
Is toch grappig hè die mens.. sorry ze maar ik schiet gewoon in de lach van die zijn manier van werken. Net als een drugsdealer je als gebruiker gaat aangeven bij de politie, en dan zegt ik kan bewijzen dat hij gebruikt want ik heb het hem verkocht! Beetje mensen lopen afdreigen, die reacties hier op het forum, alles bij elkaar.. die mens spoort gewoon niet.. ik hoop dat mensen er niet meer in trappen, of ze toch iets kunnen doen om hem te stoppen..
 
Je kan proberen kodi helemaal te verwijderen via instellingen > apps > kodi app verwijderen. Als dat niet lukt dan een hard reset: De reset knop zit meestal in de AV uitgang verstopt. Prik daar met een prikker in even ingedrukt houden en de box weer aan de stroom doen dan kun je je hele box resetten.
You must be registered for see medias
Als het een kastje met een oudere Android 4.4 versie is kan je FTMC daarop installeren:
Goedenavond,
Ik heb geen Android (volgens mij)
Kan ik ook die ftmc installeren? Ok zal er een bestand uploaden met de gegevens van me kastje hopelijk kan je/iemand me verder helpen
 

Bijlagen

  • 15088685846351453358541.jpg
    15088685846351453358541.jpg
    638 KB · Weergaven: 22
Goedenavond,
Ik heb geen Android (volgens mij) Kan ik ook die ftmc installeren? Ok zal er een bestand uploaden met de gegevens van me kastje hopelijk kan je/iemand me verder helpen
Is denk ik Android 4.4.2, dat zou je kunnen vinden buiten Kodi in het beginscherm Settings > Apparaat > Over > Versie. Dan gewoon maar FTMC proberen te installeren via de browser op je box of op je pc downloaden en op een usb stick zetten:
Kan ook zijn dat er met de box geknoeid is, ("box waar ze hun eigen aanpassing van LibreELEC op gezet hebben") zie: https://kodi-forum.nl/threads/flixtronic-kastje-vraag.4779/ Als FTMC ook niet lukt dan kan je beter gaan denken aan een nieuw mediaspeler.
 
Laatst bewerkt:
Is denk ik Android 4.4.2, dat zou je kunnen vinden buiten Kodi in het beginscherm Settings > Apparaat > Over > Versie. Dan gewoon maar FTMC proberen te installeren via de browser op je box of op je pc downloaden en op een usb stick zetten:
Kan ook zijn dat er met de box geknoeid is, zie ook: https://kodi-forum.nl/threads/flixtronic-kastje-vraag.4779/#post-45969 Als FTMC ook niet lukt dan kan je beter gaan denken aan een nieuw mediaspeler.
Is denk ik Android 4.4.2, dat zou je kunnen vinden buiten Kodi in het beginscherm Settings > Apparaat > Over > Versie. Dan gewoon maar FTMC proberen te installeren via de browser op je box of op je pc downloaden en op een usb stick zetten:
Kan ook zijn dat er met de box geknoeid is, ("box waar ze hun eigen aanpassing van LibreELEC op gezet hebben") zie: https://kodi-forum.nl/threads/flixtronic-kastje-vraag.4779/ Als FTMC ook niet lukt dan kan je beter gaan denken aan een nieuw mediaspeler.
Deze info had ik over geschreven van uit het kodi menu had een foto gemaakt maar dat was te groot om het te uploaden maar ik ga het gewoon proberen om het bestand op een USB te zetten en het dan op het kastje te installeren ik heb er namelijk geen internet op zitten
Dank je wel voor de info
 
  • Like
Reacties: B. web
Succes daarbij maar de volgende keer je vraag graag stellen in de topic vragen anders wordt het hier zo rommelig .
 
  • Like
Reacties: B. web en Tomster
Ik weet niet wat jullie allemaal zeiken over moviestreamer. Als jullie geen ervaring ermee hebben en alleen maar uitgaan over reacties kunnen jullie beter niks zeggen. Ik heb moviestreamer al een hele lange tijd. Een familie account voor 5 apparaten tegelijk op verschillende ip's voor 17,50 en gedeeld met vrienden. Dus ongeveer 3,50 per man per maand. Stabiele streams, hd, nooit sport missen en alle nl kanalen in hd. Soms stopt een stream zoals bij elk ander aanbieder (heel soms) dan pak je een back up stream en klaar. Hier gewoon een blije klant. Gewoon veel waar voor je geld. Dikke doeiiiiii
 
De meningen hier, en commentaren komen uit ervaringen met moviestreamer. En als eerste post hier komen om te zeggen dat wij zeikers zijn, en hoe goed moviestreamer is @Chris9480 - vandaag geregistreerd, en dit is je eerste post?! beetje vreemd he.. hebben we al meer gezien. Moviestreamer is oplichting, en er zijn genoeg mensen die absoluut niet tevreden zijn.