Ervaringen met Moviestreamer / easyuse.tv / easy2use.tv

Inderdaad.. Wij staan met zn allen achter de gebruikers die opgelicht zijn door deze smerige k*******. ;) Loze dreigingen zijn het, hij loopt mensen af te persen en misbruikt informatie, diefstal van persoonlijke gegevens en privacy schennis, en dan proberen mensen te intimideren.. Deze persoon moet dringend een paar jaar achter slot en grendel.. Ik heb zelf in verleden ook mail contact gehad, ik ben zeer bekend met de manieren van deze meneer.
waarom word deze meneer niet eens opgezocht?
 
Hmmm. Mijn product? Whahaha. Je leeft echt in je eigen wereldje he? De moderators zien mijn ip en weten dat ik in Wijk bij Duurstede woon. Ik ben gwn een tevreden klant. Moet ik een video posten ofzo? Trouwens ik ben je geen uitleg verschuldigd. Dikke doeiiiiii
 
jullie niet maar ik wel hahahah

gezellig lex kom je op de koffie
Dat lijkt me wel gezellig voor een keer :)
Maar nu iedereen weer ontopic hier anders krijg van mijn baas op mijn donder dat ik hier lag te slapen ;)
 
  • Like
Reacties: spooks
Dat lijkt me wel gezellig voor een keer :)
Maar nu iedereen weer ontopic hier anders krijg van mijn baas op mijn donder dat ik hier lag te slapen ;)
Maar wat is op dit moment de definitie van "ontopic"? Dr zit elke keer iemand van easyuse tussen die denkt/meent dat iedereen hier uit een ei komt. En hem of misschien wel haar niet in de gaten heeft.
 
Daar mag/kan hier ook over gediscussieerd worden maar er was even een uitstapje naar koffie, bier en chips en dat kan snel uit de hand lopen :confused:
 
Ik verwacht zo wel weer een bericht van een of andere "sjaak" "gerrit" "chris9481" of andere nickname. Maar betrap me er zelf nu op dat ik nog reageer ook. Mensen nog maals trap er gewoon niet in. Zoek een betrouwbare iptv provider.
 
  • Like
Reacties: Spinix en SenRav
Ik verwacht zo wel weer een bericht van een of andere "sjaak" "gerrit" "chris9481" of andere nickname. Maar betrap me er zelf nu op dat ik nog reageer ook. Mensen nog maals trap er gewoon niet in. Zoek een betrouwbare iptv provider.
Het is chris9480. Die cijfers staan voor mijn geboortedatum. En lul maar verder pik. Ik en de admins hier weten dat ik niks met moviestreamer te maken heb. Ja, een klant. Mijn ip zegt al genoeg. Maar goed, je blijft eigenwijs.
Trouwens die easy use tv blijft bezig. Wss geen genoeg klanten gehad. Ik krijg weer een mail binnen. Moet je lezen hoe onprofessioneel..

Eenmalige kans voor de twijfelaars!
Als laatste grote stunt voordat de prijs van €129,- terug is, gaan wij 50 personen gelukkig maken. Voor de laatste twijfelaars hebben wij een eenmalige kans: 50 personen kunnen de Easy Use aanschaffen voor eenmalig €50,- en zonder maandelijkse kosten! LET OP: Wij kunnen slechts 50 personen blij maken voor deze prijs anders is het niet eerlijk tegenover de mensen die het al gekocht hebben. Wanneer deze 50 verkocht zijn springt de prijs automatisch op €129,-. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Op = Op en Weg = Weg. Hier kan niet over gecorrespondeerd worden. Deze actie is puur voor de echte twijfelaars. Stop met twijfelen en geniet vandaag nog van die ene leuke serie of kijk die film die je steeds wil kijken, maar waar je nog niet aan toegekomen bent.

MEER INFO | NU BESTELLEN
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is chris9480. Die cijfers staan voor mijn geboortedatum. En lul maar verder pik. Ik en de admins hier weten dat ik niks met moviestreamer te maken heb. Ja, een klant. Mijn ip zegt al genoeg. Maar goed, je blijft eigenwijs.
Trouwens die easy use tv blijft bezig. Wss geen genoeg klanten gehad. Ik krijg weer een mail binnen. Moet je lezen hoe onprofessioneel..

Eenmalige kans voor de twijfelaars!
Als laatste grote stunt voordat de prijs van €129,- terug is, gaan wij 50 personen gelukkig maken. Voor de laatste twijfelaars hebben wij een eenmalige kans: 50 personen kunnen de Easy Use aanschaffen voor eenmalig €50,- en zonder maandelijkse kosten! LET OP: Wij kunnen slechts 50 personen blij maken voor deze prijs anders is het niet eerlijk tegenover de mensen die het al gekocht hebben. Wanneer deze 50 verkocht zijn springt de prijs automatisch op €129,-. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Op = Op en Weg = Weg. Hier kan niet over gecorrespondeerd worden. Deze actie is puur voor de echte twijfelaars. Stop met twijfelen en geniet vandaag nog van die ene leuke serie of kijk die film die je steeds wil kijken, maar waar je nog niet aan toegekomen bent.

MEER INFO | NU BESTELLEN
Ai op de teentjes getrapt. Dat zegt toch genoeg? En die 1 erbij bedoel ik als volgende nickname.
 
  • Like
Reacties: akko
Laten we t on-topic houden aub. We kunnen alleen maar waarschuwen voor mensen, om niet in het easyuse te trappen, omdat hoogstwaarschijnlijk bij volgende update weer betaald moet worden om de boel werkende te houden.
 
  • Like
Reacties: akko
Laten we t on-topic houden aub. We kunnen alleen maar waarschuwen voor mensen, om niet in het easyuse te trappen, omdat hoogstwaarschijnlijk bij volgende update weer betaald moet worden om de boel werkende te houden.
Precies @Reidinga mensen zijn inmiddels voldoende ingelicht !!Ze kunnen hier voldoende lezen dat er bij updates weer betaald moet worden verder geen tijd insteken (foute reclame is ook reclame)Fijn avond verder allen.
 
Moviestreamer heeft dat ook. Bied nu ook 7 dagen gratis iptv aan met easy use blah blah
Easyus.tv
Helaas ben ik er wel in getrapt voordat ik deze website tegen kwam. Verleden week € 189,00 betaald maar tot op heden nog niets ontvangen. Ook mijn inlog account bestaat niet meer. Password discovery werkt ook niet en ze reageren ook niet op email. Net gekeken en nu bestaat ook de bestel pagina niet meer. Alles iemand meer weet over deze gasten hoor ik het graag. Dan ga ik persoonlijk mijn geld terug halen.
 
Grote jongen hoor... Poe poe
Ben trots op je... :lol:
Goedzo
Easyus.tv
Helaas ben ik er wel in getrapt voordat ik deze website tegen kwam. Verleden week € 189,00 betaald maar tot op heden nog niets ontvangen. Ook mijn inlog account bestaat niet meer. Password discovery werkt ook niet en ze reageren ook niet op email. Net gekeken en nu bestaat ook de bestel pagina niet meer. Alles iemand meer weet over deze gasten hoor ik het graag. Dan ga ik persoonlijk mijn geld terug halen.

Als je interesse heb, stuur me maar een berichtje. Dan laat ik je zien dat alles werkt op mijn kastje. Easy use tv is een oplichter. Moviestreamer kan je makkelijk hebben. Eventueel heb ik nog 1 lijntje over en kost je dat 4 euro. Mvg
 
De 7 dagen zijn inmiddels om. En ja hoor ze "kapen" je kodi. Je kunt kiezen om abbo te verlengen of om weg te klikken. Klik je weg dan loopt je kodi vast. Je kunt natuurlijk kodi verwijderen en opnieuw installeren. Maar dat willen we niet.
Ga via een file explorer naar de root van je device.
Zoek map "android" map "data"
Zoek hier je kodi mapje. "org. Xbmc. Kodi" daar de map "files" "kodi" "addons" "plugin.video.iptv" deze map in zn geheel verwijderen. En je kodi draait weer.
Bij mij liep hij idd ook telkens vast, heb met wat moeite easyuse weten te verwijderen. ( En dat voor een leek als ik hihi).