Opgelost Overbodige addons op voorgeinstaleerde tv box pro

Yodelo68

Forumlid
26 sep 2017
18
6
6
55
Hallo allemaal.
Ik heb kodi geupdate op de tv box pro.
Ik heb nu kodi 17.3 op android 6.1.
Ziet er super uit nu.
Ik heb ontzettend veel addons staan en volgens mij kan er best wat uit.
Wat voor addons moet ik absoluut niet verwijderen en wat voor soort addons juist wel? Of zijn er addons die er nog bij moeten?
Ook zou ik graag willen weten hoe ik in het hoofdmenu de films en de series weer in beeld krijg.
Als ik nu in het menu kijk staat er:
Uw bibliotheek is momenteel leeg...
Ga naar bestanden selectie en voeg een media locatie toe eb configureer deze....
Hoe moet ik dat doen?

Ik ben absoluut een leek hierin,
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Groetjes yodelo
 
De add-ons die jij wilt moet je helemaal zelf kiezen, de 1 wil wat anders dan de ander. Ik zou de add-ons die je weinig / nooit gebruikt verwijderen.
Dit zijn de top 10 films add-ons op Zowerktkodi.nl: misschien vind je daar wat leuks tussen.

En over die bibliotheek, het is wel even een werkje maar misschien heb je hier wat aan: https://kodi-forum.nl/threads/exodus-covenant-library-integration.3612/
(Overal waar Exodus staat moet je als Covenant lezen).

Succes en laat je ons even weten wat het wordt?
 
  • Like
Reacties: Yodelo68
Hallo Spinix.
Bedankt voor je antwoord.....
Het heeft even geduurd, maar ik heb geprobeerd de bibliotheek toe te voegen. Dit is gelukt.
Maar bij de vorige kodi versie, die op de tv-box stond, kwam bij het tabje films gelijk de meest bekeken films in de lijst.
Zoals de bibliotheek nu werkt, is het eigenlijk hetzelfde als de favorieten.
Is er ook een mogelijkheid om bij het tabje films, de meest bekeken films te laden en bij de series, de meest bekeken series te laden?
Alvast bedankt voor je antwoord.