Overzicht IPTV

MarC_M

Forumlid
25 apr 2017
17
2
6
Hallo,

Ik ben me een beetje aan het oriënteren om over te stappen naar een andere IPTV provider. Degene die ik nu gebruik (zeg bewust niet wie) gebruik ik denk ik al een jaar of langer als enige vorm van TV binnen mijn huishouden, maar om verschillende (kleine) redenen wil ik eens verder kijken wat er nog meer is, maar er is zoveel en tegelijk ook zo weinig aangezien het nogal snel wisselt en dus veel weer weg of offline is.

Wat ik mis is een mooi overzicht van providers in een soort hierarchie van backends tot resellers... misschien is dit een mooi topic om up-to-date te houden en een sticky van te maken (mods mogen deze post dan dus ook bijwerken...).

Ik weet dat het plaatsen van links niet mag, maar namen wel dus dan kom je er misschien wel met zoeken.
Als de mods het er niet mee eens zijn, sluiten ze het maar.

Laten we ook oude namen en diensten opschrijven, maar die dan doorstrepen.

PS. wat me veel opvalt is dat veel resellers hun zaken niet op orde hebben, veel taalfouten op hun website, links dood etc etc.
PS2. de forums van IPTV Community en GenIPTV zitten vol met resellers, maar ik zie nergens een overzicht zodat je kan kiezen, of mis ik wat?

Onderstaande is verre van compleet en weet ook niet of het klopt, maar het is een begin...:
IPTV Community (Rapid IPTV)
- RapidIPTVSwiss
- Rusax (Tim langs geweest)
- BaZnGa
GenIPTV
- ???
IPTV social
- IPTV forrest (alleen resellers?)
HIPTV
Necro IPTV
 
  • Like
Reacties: Rudolf
een goed idee. Mss ook bij die overzicht de providers toevoegen die je zeker niet mag betrouwen. En dit ook erbij aanmerken dat deze niet te vertrouwen zijn. Ook diegen die je benaderen via mail en dat je er dan niks meer van hoort, zijn in mijn ogen ook niet te vertrouwen. Zou mss ook goed zijn, om in die lijst de prijzen te bespreken en ook aanduiden welke providers de beste zijn.
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Die resellers doen het omdat ze geld willen verdienen, als ze nergens genoemd worden verdienen ze ook geen geld, daarnaast zijn er ook genoeg niet NL resellers die nix met Tim te maken hebben en je mag er toch ook wel vanuit gaan dat ze genoeg voorzorgmaatregelen hebben genomen om hun ware identiteit te verbergen voor onze grote 'vriend'.
 
Die resellers doen het omdat ze geld willen verdienen, als ze nergens genoemd worden verdienen ze ook geen geld, daarnaast zijn er ook genoeg niet NL resellers die nix met Tim te maken hebben en je mag er toch ook wel vanuit gaan dat ze genoeg voorzorgmaatregelen hebben genomen om hun ware identiteit te verbergen voor onze grote 'vriend'.
Daarom kun je bij Stack op het forum een verzoek doen voor een lijntje...en als de reseller er in geïnteresseerd is?Dan stuurt die jou een bericht.
Bij GEN kun je hetzelfde doen via het forum.
Maar nergens staan de resellers op "alfabetische" volgorde vermeld...en beter dit ook zo te houden.
En iedere reseller / IPTV verkoper die zijn kanalenlijst met NL online zet heeft uiteindelijk een keer te maken met Brein.