Parrot IPTV

Ruud de Bruin

Gevorderd
22 nov 2016
112
20
16
69
Naam IPTV aanbieder
Parrot IPTV (reseller Rapid)
Iemand de laatste tijd nog ervaring met deze reseller? Ik gebruik deze al enkele jaren maar nu voor een jaar betaald te hebben via Paypal hoor ik niets meer. Ook het email adres wat hoort bij deze Paypal account bestaat niet meer.
 
Iemand de laatste tijd nog ervaring met deze reseller? Ik gebruik deze al enkele jaren maar nu voor een jaar betaald te hebben via Paypal hoor ik niets meer. Ook het email adres wat hoort bij deze Paypal account bestaat niet meer.
De parrot zal gevlogen zijn denk ik. Terugclaimen via paypal zal dan ook niet meer lukken vrees ik.
Dat is altijd het risico met een jaarabbo te nemen. Ik raad max 6 maanden aan bij elke provider.
 
De parrot zal gevlogen zijn denk ik. Terugclaimen via paypal zal dan ook niet meer lukken vrees ik.
Dat is altijd het risico met een jaarabbo te nemen. Ik raad max 6 maanden aan bij elke provider.

Klopt. Mijn fout is ook geweest dat ik betaald heb als "service" zodat de ontvanger (op zijn verzoek) minder of geen fees aan Paypal hoeft te betalen. In dat geval betekent het dus fluiten naar mijn geld. Nu maar een nieuwe betrouwbare verkoper van Rapid zoeken...
 
Zelfde hier. Ook met een reseller van Rapid. Via dashboard de line verlengd, instructies gekregen hoe te betalen, gedaan en...........nothing, niks, nada.
 
Hallo,

Parrot is inderdaad van de aardbodem verdwenen. Beste is inderdaad proberen terug te claimen of de admin van hun forum te contacten, hij kan misschien ook wel wat betekenen. (Mits hij in een goed humeur is heb ik vernomen.)
 
Ahha is dat het. Heb al een paar keer met hem "getikt", maar ik word geen steek wijzer.
Volgens hem had ik eerst met de reseller contact op moeten nemen, voordat ik ging betalen.

Hoe breng ik die man aan z'n verstand, dat ik in het portal een line extension heb gedaan, ik automatisch een bericht kreeg met hoe ik moest betalen en dat helemaal gevolgd heb, maar dat het daarna stil bleef.

Trekken aan een dood paard. Veel succes met mijn knaken en ik hoop dat hij/zij zich verslikt, als hij/zij van mijn geld een biertje koopt ;-)
 
Laatst bewerkt:
Moet dat via een resseler ?
Via de website subscription niet beter/veiliger?
Ik heb verder geen ervaring met die vogel alleen even de site bekeken.
 
Parrot IPTV is een blauwe reseller, dus volgens de website van Rapid betrouwbaar. Tot begin deze maand was dat ook het geval, ik gebruik zijn service al jaren met veel plezier. Alleen nu heb ik het idee €74 door het toilet te hebben gespoeld.