• Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Pas op] [Fraude] Bestetvbox.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk bevonden
2
Nieuwe oplichters actief, opgelet!!
De website
Om deze link te bekijken moet je ingelogd zijn.
is opgericht vanuit het buitenland, je kan er alleen met creditcard betalen en al meerdere mensen hebben hun bestelling niet ontvangen.
Ze hebben hun website design, teksten en foto's ook nog eens overgenomen van een bekende verkopende partij in Nederland. Wees dus gewaarschuwd!

Klopt idd, djoozy heeft zojuist blog live gezet, waarin ze aangeven dat er sprake is van indentiteitsfraude vanuit buitenland, zie dit bericht:

Betalen met afterpay kan niet bij deze shop, ze hebben gewoon alle plaatjes van de djoozy website gebruikt, waardoor die suggestie wordt gewerkt, maar als je verder naar betalen gaat blijft ineens alleen creditcard over met in de broncode van de pagina allemaal chinese karkaters,
is 100% fraude

Laatst bewerkt door een moderator:

Spinix

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
1.544
Heb je titel even aangepast. Aangezien ik er niet van houd dat websites zonder bewijs zomaar zwart gemaakt worden zou ik graag meer informatie vinden waaruit blijkt dat het oplichters zijn.
Anders gaat dit topic de prullenbak in.

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
2.616
De prijzen van hun producten zijn zo laag (bijna te mooi om waar te zijn) dat er bij mij wel een belletje rinkelt.
Maar ben het wel met Spinix eens ! zorgvuldigheid voor alles.
ik heb het even opgezocht op hun nummer van KVK maar is hetzelfde als die van de site djoozy.com, dus of het een malafide bedrijf weet ik niet
Dus morgen contact op nemen met
of zij connectie hebben met
en we zijn er uit :)

Leuk bevonden
380
Dan zijn ze gewoon te goed voor deze wereld. De site lijkt echt wel op die van djoozy. Lay-out hebben ze in ieder geval wel gejat. Maar als ze echt zo goedkoop zijn koop ik daar al mijn spullen. Jammer dat ze niet in tv's handelen, heb er nog 1 nodig voor in de slaapkamer.

Leuk bevonden
166
En toch klopt er helemaal niks van :

€25.90 per stuk.

• Bestel 10 voor €42,75 per stuk en bespaar 5%
  • Bestel 20 voor €40,50 per stuk en bespaar 10%
  • Bestel 50 voor €38,25 per stuk en bespaar 15%
  • Bestel 100 voor €36,00 per stuk en bespaar 20%

Die laatste regels komen van djoozy af.

agaam

Forumlid
Leuk bevonden
5
Ik heb net contact gehad met Djoozy.com, maar hun site is dus gekopieerd en gejat, en Bestetvbox.com is dus Fake dus bestel er NIET, ze zijn er hard mee bezig om dit in het nieuws te brengen.

Patrick1977

Nieuwkomer
Leuk bevonden
2
Klopt idd, djoozy heeft zojuist blog live gezet, waarin ze aangeven dat er sprake is van indentiteitsfraude vanuit buitenland, zie dit bericht:

Betalen met afterpay kan niet bij deze shop, ze hebben gewoon alle plaatjes van de djoozy website gebruikt, waardoor die suggestie wordt gewerkt, maar als je verder naar betalen gaat blijft ineens alleen creditcard over met in de broncode van de pagina allemaal chinese karkaters,
is 100% fraude

Spinix

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
1.544
Bedankt voor deze informatie, heb de topic titel en begin post aangepast.
Wees dus gewaarschuwd mensen!

Leuk bevonden
380
Zeg maar hunebed. Vind het klote voor de mensen die daar al gekocht hebben, sorry voor taalgebruik. Je vindt 1 linke site en er komen weer 10 voor terug.

Spinix

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
1.544
Om verdere discussies te voorkomen sluit ik dit topic. Wees dus gewaarschuwd mensen en zoek eerst op Google voordat je wat koopt. En als het te mooi is om waar te zijn is het dat ook vaak ;)

Mocht je een webshop niet vertrouwen dan kun je altijd hier een topic maken.

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
2.616
Zeg maar hunebed. Vind het klote voor de mensen die daar al gekocht hebben, sorry voor taalgebruik. Je vindt 1 linke site en er komen weer 10 voor terug.
Het is een uitdaging voor ons om die dan alle 10 hier aan de schandpaal te nagelen :cowboy:

Ter afsluiting van dit item :)

Status
Niet open voor verdere reacties.