Phoenix in Kodi voor windows

BenBem

Expert
28 okt 2016
228
119
16
79
Beste lezers, ik heb een probleem met het installeren van Phoenix onder windows 7.
Op mijn tablet, tv-Boxje en telefoon is het allemaal een fluitje van een cent, maar bij Kodi voor Windows gaat het maar goed tot de allerlaatste stap, dan komt de mededeling: installatie mislukt en als beschrijving daarna "kan afhankelijkheid niet installeren" Ik ben een boon als ik snap wat daarmee bedoeld wordt en op een idee voor een oplossing kom ik zo al helemaal niet. Iemand ervaring hiermee en/of een oplossing in gedachte?
Alvast bedankt.
 
Waar haal je de addon vandaan? je zou kunnen overwegen het via areswizard te installeren. werk lekker makkelijk.
Bekijk deze tuturial maar eens:
http://kodi-forum.nl/threads/areswizard-en-add-ons-toevoegen-plus-activeren-in-kodi-17-krypton.1399/

Het artikel gaat over Exodus maar Phoenix is ook daar te verkrijgen.
Bedankt. Het artikel ken ik en ik heb naast een derde manier (ongeveer hetzelfde) natuurlijk ook deze twee al geprobeerd. Gaat allemaal goed tot dat bij de laatste install die rare foutmelding komt. Ga het vanavond nog eens op een andere computer proberen. Al eens eerder gemerkt dat er (een deelvan) een ander programma in de weg kan zitten waar je helemaal geen idee van hebt. Misschien ook Kodi nog maar eens nieuw installeren.
 
Bedankt. Het artikel ken ik en ik heb naast een derde manier (ongeveer hetzelfde) natuurlijk ook deze twee al geprobeerd. Gaat allemaal goed tot dat bij de laatste install die rare foutmelding komt. Ga het vanavond nog eens op een andere computer proberen. Al eens eerder gemerkt dat er (een deelvan) een ander programma in de weg kan zitten waar je helemaal geen idee van hebt. Misschien ook Kodi nog maar eens nieuw installeren.
Beginnen met een schone install kan de oplossing zijn.. ik zie de oplossing wel tegemoet ;)
 
ja in ares staat er Pheonix lol, en los van die typefout krijg ik Phoenix ook niet geinstalleerd met ares, ook niet op een hele cleane 17 install
 
heb ik eerder gebruikt en werk eerlijk gezegd ook goed. gebruikte deze op mijn telefoon in eerste instantie.
 
nee niet die andere manier geprobeerd, ik heb phoenix ook niet nodig, wilde alleen opmerken dat het via ares al een hele tijd niet gaat, boeie verder exodus is toch beter
 
Zou toch Phoenix voor de lol eens installeren,omdat die addon toch wel bij de betere hoort wat er momenteel te verkrijgen is