Placenta no streams available

vincent2601

Actief
13 mrt 2018
47
3
6
47
Goedemiddag,

Is iemand bekend met de mededeling in placent "no streams available" ?
Ik heb libreelec op een raspberry pi 3, alles correct ingesteld aangezien neptune rising prima werkt (maar gebruik liever placenta).
Resolver is dus ook correct ingesteld. Ik heb menig oplossing vanuit internet geprobeerd door te updaten, caches wissen, opnieuw placenta erop zetten etc. maar niks helpt.Als ik een film of serie wil kijken dan zoekt ie wel eerst netjes naar streams/links maar komt altijd met de melding "no streams available".
ik heb hem overigens geinstalleerd vanuit de correcte blamo repo

Bedankt alvast
 
Ik kijk enkel via real debrid.
Dit is niet voor alle series; komt bij mij enkel voor bij series waar ik enkele seizoenen achter sta.
 
dank je voor je reatie dat heb ik ook al gedaan, zoals aangegeven alle caches geleegd.
nu is het zelfs zo dat ie niet eens naar links zoekt maar gelijk zegt "no streams available".
 
Las elders over een bug
Update de addon naar versie 1.3.4
En de module naar 1.4.8 en de problemen zouden verholpen moeten zijn.
 
  • Like
Reacties: Drepelsteel
@LeX
Wat bedoel je precies met module updaten naar 1.4.8 ? bedoel je hiermee de resolveurl ? als ik daar naar kijk zie ik geen versie 1.4.8 maar een versie van 5.0.12 van de blamo repo welko ook gewoon geinstalleerd is.
 
Laatst bewerkt:
Heb daar straks, nieuwe installatie op spmc als test, nieuwe addons placenta en Neptunus, zelfde probleem... Werkt bij laatste nieuwe series, oudere hetzelfde probleem, links gevonden maar geen enkele via real debrid. Tests gedaan met scorpion seizoen 2 en personen of interest seizoen 5.
 
Heb daar straks, nieuwe installatie op spmc als test, nieuwe addons placenta en Neptunus, zelfde probleem... Werkt bij laatste nieuwe series, oudere hetzelfde probleem, links gevonden maar geen enkele via real debrid. Tests gedaan met scorpion seizoen 2 en personen of interest seizoen 5.

Dit is niet hetzelfde probleem toch ? aangezien je aangeeft dat hij wel links vind maar dan niet via RD, probleem van dit topic is dat Placenta al gelijk aangeeft "no streams available"