play store cracht

Fannyk

Gevorderd
17 mrt 2017
79
18
6
47
hallo
ik wil kodi 18.3 op mijn box mini m 8 s pro installeren via google play,maar telkens als ik play store opstart en wil gegevens ingeven cracht deze en stop play store,ik heb al cache geheugen en ook volledig alles gewist maar blijft telkens uitvallen
 
Je kan proberen de updates van de Google Playstore te verwijderen en later de Google Playstore weer te updaten. Android Settings > More settings > Apps > Google Play Store > Uninstall Updates.
 
Je kan proberen de updates van de Google Playstore te verwijderen en later de Google Playstore weer te updaten. Android Settings > More settings > Apps > Google Play Store > Uninstall Updates.
Dank voor antwoord,ik kreeg het maar niet in orde dan heb ik maar de box gereset en nu werkt het terug.
Ik wilde kodi van de box verwijderen om dan terug te installeren is intussen gebeurd.
De reden dat ik dit wilde doen is bij het afspelen van een film blijft de film wat hangen is heel kort maar irritant om naar te kijken,ik heb v alles geprobeerd waaronder dus kodi verwijderen en terug plaatsen maar het helpt niet en het probleem is er nog steeds.
 
  • Like
Reacties: B. web
Ok, mooi dat het gelukt is. Een reset verwijdert ook de updates van de Google Playstore. Misschien ligt het aan de bronnen van de streams voor de film. Welke add-ons gebruik je? Veel add-ons worden niet meer onderhouden. Een andere recente add-on gebruiken:
... Dan moet het ook lukken om er een andere add-on op te zetten. Google even op trending Kodi add-ons. Dan kom je vanzelf iets tegen. Vaak zit er ook een handleiding bij hoe alles te installeren. Addons welke nu nog onderhouden worden zijn:
Venom uit de Venom repo
Scrubs V2 uit de jewbmx repo
De Horror-Clown add-on It uit de T2K repo. ...
Of eventueel Real-Debrid gaan gebruiken voor betere kwaliteit streams.
 
Ok, mooi dat het gelukt is. Een reset verwijdert ook de updates van de Google Playstore. Misschien ligt het aan de bronnen van de streams voor de film. Welke add-ons gebruik je? Veel add-ons worden niet meer onderhouden. Een andere recente add-on gebruiken:

Of eventueel Real-Debrid gaan gebruiken voor betere kwaliteit streams.

Ik gebruik exodus redux het is bij alle films.
 
Ok Exodus Redux geeft soms problemen. Dus je kan beter die drie nieuwe eens gaan proberen.
 
  • Like
Reacties: Fannyk
Ok, mooi dat het gelukt is. Een reset verwijdert ook de updates van de Google Playstore. Misschien ligt het aan de bronnen van de streams voor de film. Welke add-ons gebruik je? Veel add-ons worden niet meer onderhouden. Een andere recente add-on gebruiken:

Of eventueel Real-Debrid gaan gebruiken voor betere kwaliteit streams.

Real debrid heb ik
dan zal ik de andere ook eens installeren
Post automatically merged:

Ok, mooi dat het gelukt is. Een reset verwijdert ook de updates van de Google Playstore. Misschien ligt het aan de bronnen van de streams voor de film. Welke add-ons gebruik je? Veel add-ons worden niet meer onderhouden. Een andere recente add-on gebruiken:

Of eventueel Real-Debrid gaan gebruiken voor betere kwaliteit streams.

Kan ik ook ergens vinden welke hosters ik best afvink
 
  • Like
Reacties: B. web
Verwijder Exodus redux.
Ga daana naar install from repository en houd op Exodus Redux de muis ingedrukt.
Klik op informatie, en verwijder ook de repository
Ga daarna naar Systeem/systeem/Add-ons en ga het veld in, en druk op beheer afhankelijkheden.
Verwijder alles waar Verweesd bij staat.
Je kan hem opnieuw installeren met dezelfde link uit Github, maar dan zonder REPO in de link.
Meer mag en kan ik hier niet zeggen.

Playstore :
Je moet in de playstore naar instellingen gaan daar, en naar beneden scrollen.
Kijk naar de versie die je hebt.
Het is namelijk mogelijk om via Google (waar de playstore van is) opnieuw als APK te downloaden en te installeren.
Daarmee moet je van de problemen af zijn.
Ik heb dit zelf al vaker tijdens reparaties gedaan met succes.
Als je helemaal niet in de playstore kan komen, probeer dan via internet aan het juiste versienummer te komen.

Ik heb niet alles gelezen, dus mogelijk ben je al verder, maar heb toch mijn antwoord gegeven.

Ik gebruik exodus redux het is bij alle films.
 
Verwijder Exodus redux.
Ga daana naar install from repository en houd op Exodus Redux de muis ingedrukt.
Klik op informatie, en verwijder ook de repository
Ga daarna naar Systeem/systeem/Add-ons en ga het veld in, en druk op beheer afhankelijkheden.
Verwijder alles waar Verweesd bij staat.
Je kan hem opnieuw installeren met dezelfde link uit Github, maar dan zonder REPO in de link.
Meer mag en kan ik hier niet zeggen.

Playstore :
Je moet in de playstore naar instellingen gaan daar, en naar beneden scrollen.
Kijk naar de versie die je hebt.
Het is namelijk mogelijk om via Google (waar de playstore van is) opnieuw als APK te downloaden en te installeren.
Daarmee moet je van de problemen af zijn.
Ik heb dit zelf al vaker tijdens reparaties gedaan met succes.
Als je helemaal niet in de playstore kan komen, probeer dan via internet aan het juiste versienummer te komen.

Ik heb niet alles gelezen, dus mogelijk ben je al verder, maar heb toch mijn antwoord gegeven.

is gebeurd dank u
 
  • Geweldig
Reacties: Andre19721972
Hehe eindelijk eens een makkelijke vraag.
Jij ook bedankt om het me niet te lastig te maken met dit weer. #LOL
Seren is goed, maar die Tinyurl link werkt niet meer met updaten
Dan moet je en de rest schrijf ik niet, dat is hetzefde als bij tiny dat laatste stukkie.
Zo heb ik nog net de wet hier niet overtreden.

Ik heb venom en redus geinstalleerd via guthub, 2 films kort bekeken dat het beeld bleef haperen en nu is dit precies niet meer.
De google store heb ik niet gedaan dit was door de reset opgelost.
 
Hehe eindelijk eens een makkelijke vraag.
Jij ook bedankt om het me niet te lastig te maken met dit weer. #LOL
Seren is goed, maar die Tinyurl link werkt niet meer met updaten
Dan moet je en de rest schrijf ik niet, dat is hetzefde als bij tiny dat laatste stukkie.
Zo heb ik nog net de wet hier niet overtreden.

Dan heb ik niet zo goed nieuws serie aan het bekijken en lap toch terug wat haperingen erin doeme
 
Dan is je adapter te licht, wissel hem eens om met een ander.
En hoeveel Ram zit er in die box, want 1G en 2G is te weinig voor 18.3 bij sommige boxen, maar als dat allemaal wel in orde is, zal je een factortreset moeten uitvoeren.
Maar als je niet weet hoe dat moet, begin er dan niet aan.
Ik repareer ook voor mensen in dit forum.
Mijn adres en alles staat hier overal, en er zijn inmiddels al dik 100 boxen werkend weer de deur uit gegaan.
Ik weet je wensen, dus dat is dan ook geen probleem.
Ik doe alles gratis, je betaald alleen de verzending.

wat ook helpt is je resolutie naar beneden zetten van 4K naar 1080/1920 of als die daar al op staat naar 720/1280, 100% zeker dat het beter word.

Dan heb ik niet zo goed nieuws serie aan het bekijken en lap toch terug wat haperingen erin doeme
 
eens de box bekeken de adapter is de originele 50/60hz output 5v
de box is de mini m8s pro ik denk dat deze 4gb heeft ben niet zeker,
bedoel je met de resolutie een link van de film/serie die 720/1280 heeft of iets in de instellingen zelf, sorry maar niet veel verstand van
 
Ja,
Even de beeldresolutie lager zetten.
Wat is de resolutie van je TV?
Als dat een HD ready is kan je GEEN 4K kijken maar 720/1280.
Heb je een FHD TV dus ook niet, dat is 1080/1920
Resolutie wijzigen doe je in de instellingen.
Je kan hem altijd weer terug zetten, maar je zal moeten zoeken.
Wel wat lastig als je er weinig verstand van hebt.

eens de box bekeken de adapter is de originele 50/60hz output 5v
de box is de mini m8s pro ik denk dat deze 4gb heeft ben niet zeker,
bedoel je met de resolutie een link van de film/serie die 720/1280 heeft of iets in de instellingen zelf, sorry maar niet veel verstand van
 
Ja,
Even de beeldresolutie lager zetten.
Wat is de resolutie van je TV?
Als dat een HD ready is kan je GEEN 4K kijken maar 720/1280.
Heb je een FHD TV dus ook niet, dat is 1080/1920
Resolutie wijzigen doe je in de instellingen.
Je kan hem altijd weer terug zetten, maar je zal moeten zoeken.
Wel wat lastig als je er weinig verstand van hebt.

ja tv is hd ready is gewoon raar al 2 jaar de box en nog nooit voor gehad deze week is het begonnen
 
Hd ready is 720/1280 dat verklaard alles!!
Instellingen/beeldscherm/resolutie, en dan de bovenste van de 720/1280 selecteren.
Daarna werkt het.
Je kan dan ook alleen maar 720 en misschien 1080 kijken bij de gevonden linken.
Je kan op een HD ready TV nooit geen 4K afspelen.
Misschien heeft hij goed gelopen, maar wat dacht je van de catch?
Teveel apps en addons kan de hele zooi vertragen, zeker na 2 jaar.

ja tv is hd ready is gewoon raar al 2 jaar de box en nog nooit voor gehad deze week is het begonnen
ja tv is hd ready is gewoon raar al 2 jaar de box en nog nooit voor gehad deze week is het begonnen
 
Hd ready is 720/1280 dat verklaard alles!!
Instellingen/beeldscherm/resolutie, en dan de bovenste van de 720/1280 selecteren.
Daarna werkt het.
Je kan dan ook alleen maar 720 en misschien 1080 kijken bij de gevonden linken.
Je kan op een HD ready TV nooit geen 4K afspelen.
Misschien heeft hij goed gelopen, maar wat dacht je van de catch?
Teveel apps en addons kan de hele zooi vertragen, zeker na 2 jaar.

ja maar ik pakte nooit de 4k ik wist dat ik dat niet kon bekijken
Post automatically merged:

Hd ready is 720/1280 dat verklaard alles!!
Instellingen/beeldscherm/resolutie, en dan de bovenste van de 720/1280 selecteren.
Daarna werkt het.
Je kan dan ook alleen maar 720 en misschien 1080 kijken bij de gevonden linken.
Je kan op een HD ready TV nooit geen 4K afspelen.
Misschien heeft hij goed gelopen, maar wat dacht je van de catch?
Teveel apps en addons kan de hele zooi vertragen, zeker na 2 jaar.

ik kan de resolutie niet aanklikken enkel witlijst
 
Laatst bewerkt:
Ik raadt je aan om binnen de settings van je mediabox (instellingen) alles terug te zetten naar fabriekswaarde.
Dat werkt hetzelfde als op een Android telefoon.
Daarna begin je opnieuw.
Na 2 jaar zit je apparaat vol troep, en om je toch te kunnen helpen is dat de beste weg.
Na het terug zetten naar fabriekswaarde moet je alles opnieuw installeren.
Maar je begint wel met een compleet opgeschoond apparaat.
Omdat je te weinig verstand van die boxen hebt, is het de snelste manier voor jou.
Ja .. het is best wel wat werk,maar als je dan niet van je probleem af bent, ben je toe aan een nieuwe box.
4K kan niet met HD ready (heb ik ook 1 tv van, en op de slaapkamer staat een 4Ktv) maar je kan nog wel 1080/1920i als resolutie instellen denk ik.
NIET IN KODI... nee op je Androidbox via instellingen/beeldscherm/Resolutie.
Vaak geeft het kastje zelf wel aan wat de beste verhouding is, en die staat dan daar precies onder automatisch bovenaan.
Die neem je als resolutie. (ik denk 1080/1920i)
Je kan hem ook op automatisch zetten, scheelt een hoop nadenken.

Als hij na een volledige reset nog steeds hetzelfde probleem heeft, dan is er wat mis met de firmware of iets in de box.
Fabrieksinstellingen is hier ook voor bedoeld als dingen in de soep lopen en niet te herstellen zijn.
Met andere woorden, na de reset moet het probleem eruit zijn!!

ja maar ik pakte nooit de 4k ik wist dat ik dat niet kon bekijken
Post automatically merged:



ik kan de resolutie niet aanklikken enkel witlijst
 
Laatst bewerkt: