Playlist laad niet in in kodi 17.4

Alphons

Forumlid
27 sep 2016
8
0
1
65
Sins de update van kodie 17.4 en 17.5 laat hij de tv playlist niet meer in en gaat kodi terug naar het Android scherm op kodi 16 deed hij het prima. Meer mensen met dit probleen? En is er een oplossing hiervoor?
Vrgr. Alphons
 
Laatst bewerkt:
Sins de update van kodie 17.4 laat hij de tv playlist niet meer in en gaat kodi terug naar het Android scherm op kodi 16 deet hij het prima. Meer mensen met dit probleen? En is er een oplossing hiervoor?
Vrgr. Alphons
Zie ook Als je gaat updaten van Jarvis naar Krypton heb je grote kans dat je skin, build of bepaalde add-ons niet meer goed werken. De beste optie is de oude kodi helemaal verwijderen via instellingen > apps > kodi app verwijderen. En volledig opnieuw beginnen met een schone Kodi 17.5 uit de playstore.
 
Zie ook Als je gaat updaten van Jarvis naar Krypton heb je grote kans dat je skin, build of bepaalde add-ons niet meer goed werken. De beste optie is de oude kodi helemaal verwijderen via instellingen > apps > kodi app verwijderen. En volledig opnieuw beginnen met een schone Kodi 17.5 uit de playstore.
Helaas ook hier het zelfde resultaat na opstarten van de playlist schakeld kodi uit. Ook op mijn mobiel en 2 minix kasjes beide het zelfde probleem. Ook moviestreamer geeft hier zoals gewoonlijk geen antwoord op
 
Misschien kan je nog wat meer info verstrekken welke android versie en speler je hebt en welke add-on je voor de playlist gebruikt?
Ik gebruik de minix Neo U9-H en een mobiel Samsung S7 ik gebruik de simple playlist addon. In de perfect Player heb ik dat probleen niet.
 
Ik gebruik de minix Neo U9-H en een mobiel Samsung S7 ik gebruik de simple playlist addon. In de perfect Player heb ik dat probleen niet.
De add-on simple playlist is niet zo bekend, kom je ook niet tegen op dit forum via de zoekfunctie. De meesten gebruiken IPTV Simple Client, misschien is dat een beter alternatief voor de nieuwste Kodi. https://kodi-forum.nl/threads/iptv-instellen-installeren-android.2917 en
 
Laatst bewerkt:
@Alphons genoeg informatie vergaart of kunnen wij je nog ergens mee helpen :vraag:
Helaas is mijn probleen niet verholpen. Zou het aan de link kunnen liggen? Maarja in de simple playlist app doet die het wel gewoon. En in kodi klap die er uit en gaat terug naar het Android scherm zodra hij de playlist wil inladen
 
Helaas is mijn probleen niet verholpen. Zou het aan de link kunnen liggen? Maarja in de simple playlist app doet die het wel gewoon. En in kodi klap die er uit en gaat terug naar het Android scherm zodra hij de playlist wil inladen
Dank voor je reactie :) zo hebben we jou vraag nog weer eens extra onder de aandacht gebracht met wellicht een positieve wending.