Popcornstream op de Yoda addon ?

Slaapmatje

Forumlid
22 sep 2018
8
3
6
Hallo allemaal,

Het is mij opgevallen dat er bij de Yoda addon, wanneer er op een film wordt geklikt , diverse streams worden aangeboden waar 'popcorn l directlink staat. Ik vroeg mij af of dit streams zijn van de popcorn addon ? Zie bijlage voor meer duidelijkheid. Hopelijk kan iemand mij hier iets meer over vertellen.

Groeten !
 

Bijlagen

  • IMG_20181019_205840.jpg
    7,1 MB · Weergaven: 17
Als je daar bang voor bent: schaf een VPN aan zou ik zeggen. Ben je in ieder geval afgeschermd en voorkom je dat je eventueel problemen krijgt met stichting Brein of je internet provider. Voor het geld hoef je het in principe niet te laten. Ik heb zelf een abonnement bij AirVPN (erg goed!) voor 54 euro per jaar. Tussentijds krijg je bij AirVPN ook vaak aanbiedingen om je abonnement met een jaar te verlengen tegen een flink gereduceerde prijs.

Grtz

Peanut
 
  • Like
Reacties: Slaapmatje
En je vermoeden is dat je dan met torrents in de weer bent ?
Je kan die streams ook overslaan als je wilt.
Ja, inderdaad ik vermoed dat het torrents zijn. Ik was benieuwd of dit ook klopte.
Post automatically merged:

Als je daar bang voor bent: schaf een VPN aan zou ik zeggen. Ben je in ieder geval afgeschermd en voorkom je dat je eventueel problemen krijgt met stichting Brein of je internet provider. Voor het geld hoef je het in principe niet te laten. Ik heb zelf een abonnement bij AirVPN (erg goed!) voor 54 euro per jaar. Tussentijds krijg je bij AirVPN ook vaak aanbiedingen om je abonnement met een jaar te verlengen tegen een flink gereduceerde prijs.

Grtz

Peanut

Bedankt voor je tip ! Ga er naar kijken
 
Als je geen torrents client instellingen hebt verricht zijn het gewoon streams.
Maar wil je geen naar gevoel hebben is het overwegen van en VPN zeker geen verkeerd idee.
 
Als je geen torrents client instellingen hebt verricht zijn het gewoon streams.
Maar wil je geen naar gevoel hebben is het overwegen van en VPN zeker geen verkeerd idee.[/QUOte
Als je geen torrents client instellingen hebt verricht zijn het gewoon streams.
Maar wil je geen naar gevoel hebben is het overwegen van en VPN zeker geen verkeerd idee.

Ja, inderdaad. De vpn is zeker handig. Weet u ook of ik kan nakijken of ik popcorn cliënt instellingen heb verricht. Ik heb er zelf niks mee gedaan maar het kan misschien zijn dat het er automatisch op zit. Kodi zat al op een aparte mediabox. Misschien is dit op voorhand al geïnstalleerd ?