Premiumize.me

Wilfried2210

Forumlid
14 jun 2017
18
9
6
Dag.
Mijn abbo voor nordvpn loopt af. Was er tevreden mee. Maar maak inmiddels ook gebruik van premiumize.me. Zij bieden ook andere diensten aan waarvan ik gebruik maak. Nu wil ik ook gebruik maken van hun VPN dienst maar krijg het niet geïnstalleerd op mijn kodi libreelec. Klantenservice probeert mij wel te helpen maar weten het zelf ook niet zo goed. Iemand hier ervaring in en mij kan voorzien van de nodige tips? Groet
 
Opgelost inmiddels omdat je topic op gesloten staat?

Hoe heb je het nu gedaan wellicht hebben andere forum gebruikers er nog iets aan ;)
 
  • Like
Reacties: Lex
Hier staat het en en ander.
You must be registered for see medias
.
Hier staat het en en ander.
You must be registered for see medias
Bedankt voor de informatie. Ik heb echt alles al ondernomen om de vpn van premiumize op libreelec aa de praat te krijgen.
Via klantenservice advies gekregen om het via Hide.me te installeren.Lukt niet. Natuurlijk had ik al openvpn via zomboided.
Extra zip vpn servers gedownload maar wil niet unzippen op libreelec. Wat mij niet lukt is om het via ubuntu procedure te installeren.
Ik weet niet hoe het werkt in libreelec. Ik moet dan via Putty gaan werken. Maar ik zou niet weten hoe daar te komen.
 
Na een lange tijd uit proberen is het mij uiteindelijk gelukt de vpn premiumize te installeren

op mijn kodi 17.6 libreelec machine.

Ik zal in het kort hier weer geven hoe ik dit het gedaan. Uiteraard in Jip en Janneke taal want ik

kan niet anders. En hopelijk hebben jullie er iets aan.

Allereerst moet je natuurlijk openvpn via zomboided manager hebben geïnstalleerd. Op dit forum staat al vaker aangegeven

hoe je dit moet doen. Daarna installeer je de vpn servers van premiumize.me. In mijn geval doe ik dat

op een usb stick op mijn laptop via deze link . Download de linux uitvoering. Via kodi dan naar de openvpn en ga naar configuratietabblad. Hier vul je in.

Bij VPN provider: User Defined

Bij Gebruikersnaam: Je ID nummer van premiumize.

Bij wachtwoord: Je API key nummer van premiumize

Druk op OK.

Terug naar configuratiescherm van openvpn en scrol naar beneden en druk op User Defined Import Wizard.

Druk op OK

Druk op Ja.

Druk op files en ga naar USB en selecteer hier je vpn servers die je eerder op deze usb hebt geplaatst

en druk ok.

Hierna 2 x ja drukken(recommended).

Daarna selecteer je first connection en kiest dan de vpn server die je bij de opstart van je apparaat wilt laten starten. Daarna tweede connection, derde etc. etc..



NOOT. Nederlandse VPN server werkt slecht. Ik weet niet waarom maar ik gebruik dan gewoon de VPN server van USA of Duitsland. Deze werken wel goed.
 
Laatst bewerkt: