Prijs Netflix gaat omhoog

12 mrt 2016
1.395
806
216
44
Netflix gaat z'n prijzen omhoog gooien



Wat vinden jullie hiervan??
 
Het eigen content van Netflix is prima alleen jammer dat je daar dan die 2 euro extra voor betaald. Had liever meer nieuwe films en series gezien... Zou voor de film en serie studio's ook beter zien aangezien 90% straks de nieuwe film IT bijvoorbeeld gaat downloaden...
 
Ik mag het binnenkort 6 maanden gratis uitproberen !!!! Hoezo duur :lol:
 
Ik mag het binnenkort 6 maanden gratis uitproberen !!!! Hoezo duur :lol:
Zeker bij de aankoop van een nieuwe TV? Heb je dan de 4K versie van een Netflix abonnement of de SD versie?
 
Prijs ga volgens mij beetje bij beetje omhoog... het aanbod voor mij persoonlijk voldoet niet aan de eisen.
Maar wanneer stopt de verhoging, over een paar jaar betaal je alweer 25€ bijvoorbeeld?
 
Ik snap het wel. De meeste mensen delen hun account. Duurste account delen door 4 = nog steeds heel goedkoop. Tot nu toe kan ik nog steeds prima kijken met de content die er op staat. Ik heb toch niet meer tijd om te kijken. En ik heb nooit gedacht: oh shit nu weet ik echt niks meer om te zien.
 
Duurste account delen door 4 = nog steeds heel goedkoop.
Dat is het probleem ook denk ik, als ik mijn vrienden op een zaterdag avond vraag hoe ze aan Netflix komen hoor ik 9 van de 10 keer dat ze het via een vriend hebben die het ook weer via een vriend heeft. Iedereen deelt het met elkaar waardoor Netflix dus ook wat inkomsten misloopt en deze prijsverandering komt.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Dat is het probleem ook denk ik, als ik mijn vrienden op een zaterdag avond vraag hoe ze aan Netflix komen hoor ik 9 van de 10 keer dat ze het via een vriend hebben die het ook weer via een vriend heeft. Iedereen deelt het met elkaar waardoor Netflix dus ook wat inkomsten misloopt en deze prijsverandering komt.
Toch snap ik wel dat Netflix dit heeft. Je wil als gezin niet een account moet kopen per persoon. En het komt dan ook voor dat meerdere streams aan staan , tegelijk. En omdat dit mogelijk is, is het moeilijk voor ze om te beveiligen dat accounts gedeeld worden.
 
Zolang het maar binnen gezinssfeer blijft :p Dit gebeurd alleen vaak niet haha.
Vandaar mijn opmerking dat ze dit moeilijk kunnen beveiligen. Het zou wellicht kunnen, maar kleven altijd nadelen aan vast. Nu hebben ze veel accounts/gebruikers en tja dan gaat de prijs maar een beetje omhoog. Door het account delen vind niemand dat erg.

Het enige wat ik vreemd vind, stel je bent alleen en wil 4K kijken... dan is er geen optie om een 4K pakket te pakken voor 1 scherm tegelijk. Die zou goedkoper zijn dan de huidige 4K met 4 tegelijk.
Als ze dit wel zouden hebben, gaan misschien minder mensen hun account delen. Mensen die alleen zijn...
 
  • Like
Reacties: Spinix