Primewire.ag

gellimo

Gevorderd
17 nov 2017
90
37
16
ik krijg tegenwoordig als ik via kodi naar een serie kijk de een melding van mijn antivirus dat primewire.ag virusen bevat, nog mensen die deze melding krijgen
Post automatically merged:

net even hun facebook pagina bezocht, ze raden iedereen af om nog naar de site te gaan. mensen die werken zonder antivirus misschien zien of je de primwire kan blokkeren in je kodi
 
Laatst bewerkt:
ik krijg tegenwoordig als ik via kodi naar een serie kijk de een melding van mijn antivirus dat primewire.ag virusen bevat, nog mensen die deze melding krijgen
Post automatically merged:

net even hun facebook pagina bezocht, ze raden iedereen af om nog naar de site te gaan. mensen die werken zonder antivirus misschien zien of je de primwire kan blokkeren in je kodi
Klopt helemaal wat je zegt. De site is een paar dagen offline geweest en kwam daarna terug met allerlei rare malware en dergelijke als je op een film klikt. Had dit volgens mij gelezen op torrentfreak.
 
Zolang je via Kodi films of series van deze site streamt zal er weinig aan de hand zijn, pas in de browser van je pc natuurlijk altijd op en zorg dat je geen virussen binnen haalt.
 
  • Like
Reacties: TGR6.6.6