probleem installeren addons

vincent2601

Actief
13 mrt 2018
47
3
6
47
goedemiddag,

Wellicht dat iemand mij kan helpen.
Ik heb de laatste kodi versie geinstalleerd staan op een pc welke draait op windows 7 home premium, verbonden met lan kabel.
Kodi draait prima echter als ik een programma addon wil installeren om bijv. een build te installeren dan krijg ik de melding "error, check log for more information".
De log geeft mij geen verdere info.
via bestandsbeheer kan ik ook zonder problemen de locatie toevoegen en via installeren via zip gaat ook alles nog goed tot ik bij install from repository kies voor het gewebste programma (build wizard) en dan installeert ie nog wel maar daarna geeft hij de genoemde error.
een andere addon zoals neptune rising (een video addon) doet het zonder problemen.
ik heb al via internet gezocht en daar kom ik een oplossing tegeb om raw maintenance te installeren, maar zoals gezegd lukt dit ook niet vanwege de error die ik krijg.
heeft iemand enig idee ?
Alvast bedankt voor de hulp.
 
Momenteel zijn er verschillende add-on's uit de lucht. Ik raad je aan om goede werkende add-ons te installeren


Post automatically merged:

Of deze :)
 
Momenteel zijn er verschillende add-on's uit de lucht. Ik raad je aan om goede werkende add-ons te installeren

daar ligt het niet aan, zoals ik al schreef kan ik gewoon de locatie toevoegen en de addon installeren alleen daarna komt de error.
tevens gebruik ik een rpi 3 en deze geeft het probleem niet.
 
dat snap ik heel lief ook echter geef je zogenaamde oplossingen welke ik al in mijn post aangeef wat niet de oplossing of de issue is. je laatste oplossing ook. zoals aangegeven krijg ik de error als ik een programm addon wil installeren dus een cache cleaner programm gaat niet lukken......
 
Misschien kan je iets duidelijker aangeven wat je wil installeren. "een programma addon wil installeren om bijv. een build te installeren" Welke programma add-on bedoel je? even later heb je het over een "build wizard" welke bedoel je? Zoals Mistyforyou terecht aangeeft is helaas heel veel offline gehaald. Als je geen typfoutje hebt gemaakt dan zal de add-on wel niet meer actueel zijn of is inmiddels er mee gestopt. Add-on "Raw Maintainance" is niet zo bekend en al weer wat ouder en zal waarschijnlijk ook niet werken. Zie ook https://kodi-forum.nl/threads/handige-kodi-sites-op-het-internet.4741/
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Spinix
het gaat om en bijv. de raw maintanence programm, maar nogmaals ik snap dat er een hoop offline gehaald gaat worden, maar dan kan ik ook het programma niet downloaden toch ??
 
het gaat om en bijv. de raw maintanence programm, maar nogmaals ik snap dat er een hoop offline gehaald gaat worden, maar dan kan ik ook het programma niet downloaden toch ??
Zip bestanden en repository's kunnen online zijn, maar is geen garantie dat add-ons dan ook werken. Die cellerdoor repo is denk ik voor builds. Beste is zelf populaire recente add-ons installeren. Bijvoorbeeld de nieuwere Placenta en Incursion: Voor een Windows PC heb je niet zo snel een "Maintainance" add-on nodig. Eventueel kan je als alternatief bijvoorbeeld deze https://kodi-forum.nl/threads/tutorial-buffering-fix-ares-wizard-kodi-sneller-maken.3880/ gebruiken voor onder andere Backup en opschonen Cache / Packages.