Opgelost Probleem laden films series elke app

flower1990

Forumlid
4 nov 2019
5
4
6
33
Hallo Allen,

Ik had mijn box al een tijd niet gebruikt en kon opeens geen films of series meer laden.
Alles eraf gegooid Kodi 18.4 geïnstalleerd de nieuwe Exodus redux en nog twee andere apps om te testen of het niet aan Exodus lag.
Nu heb ik alles 2x overnieuw gedaan, maar het lukt niet om bestanden te laden.
Er worden super veel streams gevonden zowel van real Debrid als de gewone stream.
Maar als ik druk op laden gaat hij alle gevonden streams af en uiteindelijk krijg ik de melding no streams availble.

Verder heb ik al wat gezocht op het forum naar tips. VPN op ander land gezet. Ook tips gevolgd van internet wanneer er geen streams beschikbaar zijn. Ook heb ik een aantal apps van de anroidmediabox verwijderd voor meer opslagruimte.
Ik hoop dat iemand tips heeft om mij verder te helpen.

Kodi18.4
operation system android7.1.2
Post automatically merged:

Hallo Allen,

Ik had mijn box al een tijd niet gebruikt en kon opeens geen films of series meer laden.
Alles eraf gegooid Kodi 18.4 geïnstalleerd de nieuwe Exodus redux en nog twee andere apps om te testen of het niet aan Exodus lag.
Nu heb ik alles 2x overnieuw gedaan, maar het lukt niet om bestanden te laden.
Er worden super veel streams gevonden zowel van real Debrid als de gewone stream.
Maar als ik druk op laden gaat hij alle gevonden streams af en uiteindelijk krijg ik de melding no streams availble.

Verder heb ik al wat gezocht op het forum naar tips. VPN op ander land gezet. Ook tips gevolgd van internet wanneer er geen streams beschikbaar zijn. Ook heb ik een aantal apps van de anroidmediabox verwijderd voor meer opslagruimte.
Ik hoop dat iemand tips heeft om mij verder te helpen.

Kodi18.4
operation system android7.1.2

Nu ik er wat vanaf heb gegooid springt hij soms even op laden maar daarna lukt het niet meer. Er is 10gb geheugen beschikbaar
Post automatically merged:

Hallo Allen,

Ik had mijn box al een tijd niet gebruikt en kon opeens geen films of series meer laden.
Alles eraf gegooid Kodi 18.4 geïnstalleerd de nieuwe Exodus redux en nog twee andere apps om te testen of het niet aan Exodus lag.
Nu heb ik alles 2x overnieuw gedaan, maar het lukt niet om bestanden te laden.
Er worden super veel streams gevonden zowel van real Debrid als de gewone stream.
Maar als ik druk op laden gaat hij alle gevonden streams af en uiteindelijk krijg ik de melding no streams availble.

Verder heb ik al wat gezocht op het forum naar tips. VPN op ander land gezet. Ook tips gevolgd van internet wanneer er geen streams beschikbaar zijn. Ook heb ik een aantal apps van de anroidmediabox verwijderd voor meer opslagruimte.
Ik hoop dat iemand tips heeft om mij verder te helpen.

Kodi18.4
operation system android7.1.2
Post automatically merged:



Even een update nu ik er wat vanaf heb gegooid springt hij soms even op laden maar daarna lukt het niet meer. Er is 10gb geheugen beschikbaar
 
Laatst bewerkt:
Zo wat stom er staat inderdaad expired. Ik ga het eens proberen kom er op terug. Bedankt voor jullie snelle reacties.
Ik heb echt allemaal ingewikkelde dingen gedaan misschien is het dit wel gewoon kom er op terug :)
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik ga het zo even proberen moet eerst weer alles opnieuw gaan installeren :)
Post automatically merged:

Het is gewoon gelukt :) super bedankt voor jullie snelle reacties. Dat het zo simpel was :cool:
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Shaman
@flower1990 is in volledige blijdschap vertrokken met de noorder ?
Rest mij de schone taak de beker aan u uit te reiken.

Abbo verlengd, mag ik aannemen? ?
@ Shamam Ja verlengt, nu werkt alles weer prima.

@LeX zeker blij ?had bijna een nieuwe mediabox besteld. Ik heb er niet naar gekeken omdat ik een abonnement voor een half jaar had. Maar als je paar maanden niet gebruikt vliegt dat natuurlijk ook voorbij. Ook omdat ik mij nog kon autoriseren had ik het niet opgemerkt. Ik kon ook nergens een topic vinden met dit probleem. Zal me niet meer gebeuren. Maar nogmaals bedankt allemaal voor snelle reacties heeft een hoop tijd en geld gescheeld ?
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Shaman en Lex
Ach, je bent niet de eerste die dit overkomt. En waarschijnlijk ook niet de laatste. Kan inderdaad verwarrend werken omdat je nog wel streams krijgt aangeboden, maar dat er geen eentje werkt. ?
 
  • Like
Reacties: flower1990
Ach, je bent niet de eerste die dit overkomt. En waarschijnlijk ook niet de laatste. Kan inderdaad verwarrend werken omdat je nog wel streams krijgt aangeboden, maar dat er geen eentje werkt. ?
Ik ben ook alleen op die koppel pagina geweest (/device), omdat ik mijn ww automatisch heb opgeslagen. Dus daarom heb ik het ook waarschijnlijk gemist, omdat ik niet op de hoofdpagina ben geweest.