Opgelost Probleem met Muziekbestanden afspelen (DTS-MA)

FOX123

Actief
6 jun 2021
26
4
6
65
Beste leden, zal me eigen eerst ff voorstellen, ik ben John, 62 jaartjes jong nog, en beginnend kodi aan het leren. Maar eerst ff mijn probleem, en zal hieronder eerst mijn setup neerzetten.

Samsung 65QN95A Neo QLED TV

SamsungHW-Q950T soundbar

Nvidia Shield Pro 2019

Probleem is, dat wanneer ik muziekvideos afspeel (DTS-MA bestanden), dan begint die met afspelen, dan voor ongeveer 3 seconden gaat het beeld op zwart, om daarna gewoon weer verder te spelen, dit probleem had ik in het verleden dus nooit, ik heb alle instellingen al een keer of wat teruggezet in het systeem, staat ook op passtrough en 2.0, alles zit goed aangesloten mijn inziens, welke instelling moet ik hebben zodat een muziekvideo gewoon begint te spelen zonder dat die voor 2 a 3 seconden op zwart beeld gaat?
Nog een vraag, voorheen kon ik mijn 2 harddisks in het netwerk zo benaderen vanaf pc naar Nvidia om er bestanden op te zetten, deed dat via start---> uitvoeren en dan ip adres intypen, stationsletter toewijzen en eventueel inlognaam en wachtwoord invullen, maar wat ik nu ook probeer, ik kom niet meer via het netwerk bij mijn harddisks, hebben jullie misschien een makkelijke weg om ze toch te benaderen via het netwerk?
Bedankt alvast voor de eventuele hulp en tips.
Mvg John
 
Hmmm deze staat als opgelost, maar het eerste gedeelte van mijn vraag is er nog steeds😲🤔 Iemand die daar het juiste antwoord op weet🤔
 
Wel probleem is opgelost, alle DTS-MA bestanden geconverteerd naar MKV bestanden, en alles wordt nu keurig afgespeeld 👍
Nu mag die wel als opgelost😀👍😉
 
  • Like
Reacties: Lex