Opgelost Problemen instaleren kodi op een Sunvell 95 T plus

Kazan

Forumlid
13 dec 2016
12
0
1
65
Ik ben in het bezit van een Sunvell T95-Plus, deze heeft het altijd prima gedaan, maar omdat ik een andere build wil uitproberen hen ik de Sunvell terug gezet in de fabriekstand. Vervolgens heb ik mij weer opnieuw aangemeld bij Google Play, juiste adres en wachtwoord ingevuld, opstarten van google playbmaar als ik kodi of een andere app wil instaleren springt de box weer in het basis menu.

Iemand enig idee wat ik fout doe
 
Ik ben in het bezit van een Sunvell T95-Plus, deze heeft het altijd prima gedaan, maar omdat ik een andere build wil uitproberen hen ik de Sunvell terug gezet in de fabriekstand. Vervolgens heb ik mij weer opnieuw aangemeld bij Google Play, juiste adres en wachtwoord ingevuld, opstarten van google playbmaar als ik kodi of een andere app wil instaleren springt de box weer in het basis menu.

Iemand enig idee wat ik fout doe
Vertel ook even je Android versie en met welke kodi je het laatst gedraaid hebt die wel succesvol was.
 
Je kan eens proberen via Settings > Apps > Google Play > de data van de Google Playstore op te schonen. Zie ook de tips en video hier: en hier
 
heb geprobeerd de data te wissen, zoals aangegeven door B. web maar dat hielp ook niet, daarna nog een aantal de sunvell in fabrieksstand terug gezet, uiteindelijk is het toch gelukt om kodi via google playstore te installeren.

Bedankt voor de hulp
 
Bedankt voor de terugkoppeling en fijn dat het is opgelost! Je kunt nu add-ons installeren via zowerktkodi.nl
Ik geef bij deze het topic de status opgelost.